Νέα επιχειρηματική καινοτομία: «Τρισδιάστατος» γάμος διπλή βέρα και όχι μόνο
Τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά!
Η Ντανιέλ Κλιτιέ σημειώνει:
«Δημιουργείται απίστευτη προστιθέμενη αξία, πολλώ δε μάλλον που πρόκειται για ετερόκλιτους κλάδους. Είναι διαφορετικά επαγγέλματα, από διαφορετικές χώρες
Συνολικά, 82 εταιρείες και σχεδιαστές μετέχουν στο πρόγραμμα, από 12 διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες.»
Μία εξ αυτών βρίσκεται στο Παρίσι: ο σχεδιαστής Σαμουέλ Γκασμάν πουλάει, σε αποκλειστικότητα, μία από τις τελευταίες του δημιουργίες: μία διπλή βέρα, προϊόν που ολοκληρώθηκε σε έναν μήνα.
Πραγματικά εντυπωσιακό, αφού γνωρίζουμε ότι η παραγωγή αυτού του μοντέλου, που χρονολογείται από την Αναγέννηση, είναι ιδιαίτερα περίπλοκη.
Για να δημιουργήσει μία βιώσιμη παραγωγή, ο Σαμουέλ ξεκίνησε συνεργασία με μία ιταλική εταιρεία που χρησιμοποιεί ιδιαίτερα εξεζητημένους τρισδιάστατους εκτυπωτές.
Με αυτούς τους εκτυπωτές δημιούργησε ένα πρωτότυπο ροζ χρυσού.
Σαμουέλ Γκασμάν/ κοσμηματοπώλης:
«Οι Ιταλοί διαθέτουν πολύ υψηλή τεχνολογία. Εγώ, ως μικρός τεχνίτης, δεν έχω πρόσβαση σε τέτοια τεχνολογία. Το Σχέδιο Αξία άνοιξε μία πόρτα, γιατί όχι και σε νέα προϊόντα, σε ένα νέο τρόπο σκέψης και δημιουργίας.»
Το Σχέδιο Αξία επέτρεψε στο Σαμουέλ, επίσης, να λάβει επιχορήγηση 10.000 ευρώ, και μαθήματα κατάρτισης: για τη στρατηγική μάρκετινγκ, την επιλογή συσκευασίας, την προστασία πνευματικών δικαιωμάτων.
Εν ολίγοις, ο Σαμουέλ έκανε μία νέα αρχή: ετοιμάζεται να προσλάβει νέο συνεργάτη, ελπίζει κάποια μέρα να αποκτήσει δικό του τρισδιάστατο εκτυπωτή και έχει σειρά από ιδέες για νέες δημιουργίες.
«Σήμερα, έχω ένα αντικείμενο: μία βέρα. Αύριο, θα αλλάξω τη μορφή. Θα γίνει ένα διαφορετικό δαχτυλίδι. Σιγά, σιγά.. έχω ήδη τέσσερις ιδέες για νέα σχέδια τον Ιανουάριο, τρία ακόμα θα ακολουθήσουν την επόμενη χρονιά, και μία νέα κολεξιόν.»
Η Ντανιέλ Κλιτιέ συμβουλεύει:
«Να συνεχίσει να αφιερώνει χρόνο στην καινοτομία. Υπάρχουν έρευνες, που αποδεικνύουν ότι τα αφεντικά που καινοτομούν, αφιερώνουν έως 20% του χρόνου τους αναζητώντας νέες ιδέες.»
Η εμπειρία υπήρξε μοναδική για τον Σαμουέλ. Το Σχέδιο “Αξία” χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και εκτελείται από τον ιταλικό οργανισμό δημιουργικών επιχειρήσεων, το Κολέγιο Μόδας του Λονδίνου και το Γαλλικό Ινστιτούτου Μόδας.
Ο δημοσιογράφος του euronews, Σερζ Ρομπί ρωτάει:
«Ντανιέλ, παρακολουθήσαμε την ιστορία του Σαμουέλ. Τελικά, ποια είναι τα κλειδιά της επιτυχίας;»
«Θα έλεγα το κλειδί της επιτυχίας είναι να είναι έτοιμος να πάρεις το ρίσκο της καινοτομίας, της πλοήγησης σε μη χαρτογραφημένα ύδατα. Με αυτοπεποίθηση.»
ΠΗΓΗ: euronews.gr
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr