Βίντεο: Ριψοκίνδυνη & φαντασμαγορική η πρεμιέρα του πρώτου Jaguar SUV με κασκαντέρ να κάνει ρεκόρ Γκίνες

Η ώρα του  πρώτου SUV της Jaguar έφτασε!  H F-PACE, που σύμφωνα με την εταιρεία θα προσφέρει έναν ασυναγώνιστο συνδυασμό επιδόσεων, σχεδίασης και πρακτικότητας, υποβάλλεται σε δοκιμές υπό ακραίες καιρικές συνθήκες, ώστε να διαπιστωθεί η αξιοπιστία του.
 

Πρόκειται για ένα από τα πιο απαιτητικά προγράμματα δοκιμών που έχει πραγματοποιήσει η εταιρεία: από τις ερήμους του Dubai, με τις θερμοκρασίες ξεπερνούν τους 50 βαθμούς κελσίου υπό σκιά και τους 70 εντός της καμπίνας, στην πίστα δοκιμών της Jaguar Land Rover στην Βόρεια Σουηδία και τους -15 έως -40.

Εξελίξαμε την F-PACE ώστε να προσφέρει την κύληση, το κράτημα και την εξευγενισμένη λειτουργία που απαιτείται από μια Jaguar, παράλληλα με εξαιρετικά επίπεδα ικανότητας και ελέγχου σε κάθε οδόστρωμα και σε όλες τις καιρικές συνθήκες,δήλωσε ο Andrew Whyman, επικεφαλής του προγράμματος εξέλιξης.

Η F-PACE, το πρώτο SUV της Jaguar, έκανε λοιπόν εντυπωσιακή «είσοδο», στις14/9  στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. 
Το πολυτελές όχημα πραγματοποίησε περιστροφή 360 μοιρών σε με τον Βρετανό κασκαντέρ Terry Grant πίσω από το τιμόνι, ο οποίος και προπονούνταν μήνες για το Ρεκόρ!

 Με αυτόν τον τρόπο γιορτάστηκαν και τα 80ά γενέθλια της μάρκας.

Οι  πωλήσεις  ξεκινούν εντός του 2016 ενώ η  παραγωγή του μοντέλου θα γίνεται στο Silihull του Ηνωμένου Βασιλείου.
Το 5θέσιο SUV – μήκους 4,73 m. – προσφέρει σπορ συγκινήσεις στον οδηγό του και πολυτελείς μετακινήσεις στους επιβάτες, οι οποίοι μπορούν να πάρουν μαζί τους αποσκευές όγκου έως 650 lt. Χάρη στην εκτενή χρήση αλουμινίου, το βάρος της F-PACE έχει διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα για την κατηγορία (1.665 kg). Η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια και η πίσω είναι πολλαπλών συνδέσμων Integral Link.

Σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις, η F-Pace η οποία θα αξιοποιήσει την νέα πλατφόρμα iQ(Al) της φίρμας με την υψηλή «περιεκτικότητα» σε αλουμίνιο, υπόσχεται όπως τονίζει η Jaguar «ασυναγώνιστα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά».

Τον παραπάνω ισχυρισμό, σύμφωνα με τη βρετανική φίρμα θα κληθεί να στοιχειοθετήσει η παρουσία διπλών ψαλιδιών στον μπροστινό άξονα και η ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων Integral Link στον πίσω, την οποία συναντάμε στα νεότερα μοντέλα της φίρμας. Τις προδιαγραφές της θα συμπληρώσει ένα σύστημα τετρακίνησης με σύστημα διαχείρισης ροπής το οποίο υπόσχεται «υποδειγματική ευελιξία σε οποιεσδήποτε συνθήκες και επιφάνειες». 
Παράλληλα το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης το οποίο θα διαθέτει η F-Pace υπόσχεται να προσφέρει υψηλή απόκρουση και πλήθος πληροφόρησης για τον οδηγό η οποία δεν θα διαφέρει από οποιαδήποτε άλλη πρόταση της Jaguar. 

«Έχουμε δοκιμάσει τα οδικά χαρακτηριστικά σε κάθε πιθανό περιβάλλον και καιρικές συνθήκες. Το αποτέλεσμα είναι ότι η νέα F-Pace είναι διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα για τον οδηγό της αλλά και ταυτόχρονα, άνετη και αθόρυβη», σημειώνει ο Mike Cross, επικεφαλής του τμήματος που είναι υπεύθυνο για τη συνολική εικόνα των οδικών χαρακτηριστικών των μοντέλων της Jaguar. 
 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr