Made in Greece το Chaos: Ηypercar 12,5 εκατομμυρίων ευρώ από την Spyros Panopoulos Automotive (φωτό)
Το ελληνικό υπεραυτοκίνητο Chaos «σπάει» τις επιδόσεις και στοιχίζει 12,5 εκατομμύρια ευρώ...
Πραγματοποιήθηκε η επίσημη αποκάλυψη του Chaos από την ελληνική εταιρία Spyros Panopoulos Automotive.
Πρόκειται για το πρώτο υπεραυτοκίνητο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας που θα χρησιμοποιεί έναν V10 κινητήρα βενζίνης 4.000 κ.εκ. με δύο turbo, ο οποίος θα λειτουργεί ως τις 11.000 σ.α.λ. στη βασική έκδοση Earth Version και ως τις 12.200 σ.α.λ. στην κορυφαία Zero Gravity.
automotive.spyrospanopoulos.com
Η πρώτη έκδοση θα αποδίδει 2.049 ίππους και η δεύτερη 3.064 ίππους.
Το μπροστινό μέρος έχει στοιχεία από την Formula 1. To Chaos έχει φτιαχτεί εξ' ολοκλήρου στην χώρα μας και ένα μεγάλο μέρος του οχήματος είναι φτιαγμένο σε 3d εκτυπωτή.
Οι διαστάσεις του θα είναι 5.053 x 2.068 x 1.121μ και το μεταξόνιο φτάνει τα 2.854 μ. Το βάρος θα είναι 1.388 κιλά στη βασική έκδοση και 1.272 κιλά στη Zero Gravity. H τελική ταχύτητα θα ξεπερνά και στις δύο περιπτώσεις τα 500 χλμ/ώρα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας η έκδοση Earth Version από την στάση μέχρι τα πρώτα 100χλμ/ώρα χρειάζεται 1,9 δευτερόλεπτα, ενώ στην έκδοση Zero Gravity η επιτάχυνση έρχεται σε μόλις 1,55 δευτερόλεπτα αναφέρει το ΑΠΕ.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν το μοναδικής αισθητικής τιμόνι που θυμίζει ταινία επιστημονικής φαντασίας.
Εσωτερικά μπορούν να φιλοξενηθούν δύο επιβάτες, ενώ αίσθηση προκαλούν τα καθίσματα τύπου μπάκετ που προσαρμόζονται ανάλογα με τις ανάγκες των οδηγών.
Η πρώτη έκδοση θα κοστίζει 5,5 εκατομμύρια ευρώ, ενώ δεύτερη που είναι και η πιο δυνατή στοιχίζει 12,5 εκατομμύρια ευρώ. Το εργοστάσιο όπου κατασκευάζεται το υπεραυτοκίνητο είναι 38.000τ.μ σε έκταση 108 στρεμμάτων.
Σπύρος Πανόπουλος για το CHAOS
Λίγες ημέρες πριν την αποκάλυψη, ο Σπύρος Πανόπουλος μίλησε για το νέο Hype Car στο newsauto.gr και τον Βασίλη Σαρημπαλίδη.
Αρχικά η συζήτηση ξεκίνησε «γιατί τώρα η αποκάλυψη;». Ο ίδιος απάντησε πως είχε σκοπό να το παρουσιάσει στο δρόμο αλλά ένα ξένο Μέσο μπήκε στο γραφείο πατεντών, τράβηξε πληροφορίες και τις δημοσιοποίησε. Από το να παρουσιαστεί σε μορφή πατέντας πήρε την απόφαση να το δείξει κανονικά. Εσωτερικά, εξωτερικά αλλά και να δώσει όλες τις πληροφορίες για το μοντέλο.
Σε ερώτηση σχετικά με την Κυβέρνηση που ξέρουμε ότι δεν στηρίζει τέτοιες προσπάθειες βάζοντας πολλές φορές γραφειοκρατικές… τρικλοποδιές τόνισε: «Είχα μεγάλη υποστήριξη η από την Κυβέρνηση. Με βοήθησαν πάρα πολύ και ανταποδίδω με το να δείξουν οι ίδιοι το αυτοκίνητο. Είναι πιο τιμητικό να το δούνε Έλληνες παρά το πας σε μία έκθεση στο εξωτερικό».
Τα νέα της πιάτσας, 307…
Αναφορικά με το εργοστάσιο που ετοιμάζει: «Ετοιμάζουμε ένα χώρο μεγάλο, 108 στρέμματα το οικόπεδο και 38.000 τ.μ. στεγασμένα. Έχουμε τρία υπόστεγα. Το ένα θα είναι για τα υπεραυτοκίνητα. Το άλλο θα φορά την παραγωγή και τον ποιοτικό έλεγχο. Το τρίτο θα έχει σχέση με τα αμυντικά θέματα». Όσον αφορά το κόστος της επένδυσης: «Η επένδυση είναι 96 εκατομμύρια ευρώ».
Ρεκόρ και πρωτιές
Στη συνέχεια μιλάει, για το ρεκόρ τελικής ταχύτητας και πού θα γίνει, για την εκπομπή Top Gear αλλά και για το ρεκόρ που θέλει στο 0-402.
Από εκεί και πέρα αναφέρεται στην ομάδα που σήμερα αποτελείται από 22 άτομα. Στόχος είναι να προσλάβει για αρχή 120 άτομα και σχεδόν 300 τα οποία θα επανδρώσουν όλη η ομάδα που θα εργάζεται στο εργοστάσιο.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr