Made in Greece & οι 3: Βlue Ground, Hotel Feedback & Business seeds -Πως η τεχνολογία μας φέρνει μπροστά;
Οικιστικά ακίνητα σε πλήρως εξυπηρετούμενα καταλύματα μετατρέπει η εταιρία Blueground, την οποία παρουσίασε ο ιδρυτής της Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου. Όπως εξήγησε, η εταιρεία αναλαμβάνει τον εξοπλισμό του καταλύματος, την προώθηση του σε σχετικές ιστοσελίδες (πχ airbnb) και τη διαχείριση του.
Πελάτες της εταιρείας, η οποία σύμφωνα με τον κ. Χατζηελευθερίου αυξάνει τα έσοδα της κατά 10 με 12% κάθε μήνα, είναι τόσο οι ιδιοκτήτες των καταλυμάτων, όσο και οι τουρίστες, καθώς και πάνω από 20 πολυεθνικές εταιρείες.
Πρόσθεσε, δε, ότι ο ιδιοκτήτης του καταλύματος έχει έσοδα 30 με 50% περισσότερα, ενώ ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα για μια ποιοτική διαμονή.
Το 72% των πελατών ηλεκτρονικών καταστημάτων (e-shop) έχουν δηλώσει ότι είναι πιο πιθανόν να αγοράσουν ένα προϊόν εάν συνοδεύεται από το βίντεο. Ωστόσο, 8 στα 10 καταστήματα δεν προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα γιατί είναι πολύ ακριβό και χρονοβόρο να ενσωματώσεις το κατάλληλο βίντεο για χιλιάδες προϊόντα. Την υπηρεσία αυτή προσφέρει η εταιρεία Goodvidio, την οποία παρουσίασε ο συνιδρυτής της Κωνσταντίνος Μπρατάνης. Η εταιρεία με τη χρήση ενός απλού λογισμικού ενσωματώνει στα προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος τα βίντεο που επιλέγει ο πελάτης, για παράδειγμα, κατασκευαστών, ειδικών κλπ.
Την δυνατότητα στα ξενοδοχεία να έχουν κριτικές πελατών σε πραγματικό χρόνο παρέχει η εταιρία Hotel Feedback. Oι πελάτες που κάνουν χρήση του wi-fi του ξενοδοχείου απαντούν στις ερωτήσεις που τους αποστέλλει η εταιρεία στο κινητό τους. Σε περίπτωση που κάποιος βάλει χαμηλή βαθμολογία, ένα email αποστέλλεται στον υπεύθυνο, ο οποίος μπορεί να προλάβει τον πελάτη όσο βρίσκεται στο ξενοδοχείο και να αντιμετωπίσει το πρόβλημα. Όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της, Δημήτρης Φροσύνης, η Hotel Feedback δραστηριοποιείται από τον Ιούνιο του 2015 και συνεργάζεται με 40 ξενοδοχεία.
Το πρόγραμμα της Εθνικής Τράπεζας Business Seeds που παρέχει υπηρεσίες χρηματοδότησης, εκπαίδευσης και συμβουλών σε νεοφυείς επιχειρήσεις παρουσίασε το στέλεχος της τράπεζας, Σπύρος Αρσένης. Στον φετινό, έκτο κατά σειρά διαγωνισμό, υποβλήθηκαν, 437 προτάσεις και αυτή τη στιγμή γίνεται η αξιολόγηση για την επιλογή των 20 που θα περάσουν στη δεύτερη φάση. Από αυτές τις 20 θα προκύψουν και οι 10 νικητές.
Η ομάδα Open Coffee Thessaloniki δημιουργήθηκε με στόχο τη δικτύωση προσώπων με κοινά ενδιαφέροντα για τη διαμόρφωση συνεργιών, την προώθηση της καινοτομίας και του επιχειρείν και τη διάδοση των νέων τεχνολογιών. Αποτελείται, μεταξύ άλλων, από ενεργά μέλη της ευρύτερης τεχνολογικής και επιχειρηματικής κοινότητας της Θεσσαλονίκης, όπως προγραμματιστές Η/Υ, σχεδιαστές, ιδρυτές νεοφυών επιχειρήσεων και επαγγελματίες του διαδικτυακού μάρκετινγκ.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr