Το τραμ πάει Πειραιά με επέκταση ως το λιμάνι

Ένα βήμα πιο κοντά στο... λιμάνι του Πειραιά βρίσκεται το τραμ καθώς η κατασκευή του έργου αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2013 και να ολοκληρωθεί σε 25 μήνες.

Ένα βήμα πιο κοντά στο... λιμάνι του Πειραιά βρίσκεται το τραμ καθώς η κατασκευή του έργου αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2013 και να ολοκληρωθεί σε 25 μήνες.

Η σχετική σύμβαση πρόκειται να υπογραφεί τις επόμενες ημέρες, όπως επεσήμαναν χθες ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Σταύρος Καλογιάννης, και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Χρήστος Τσίτουρας, παρουσιάζοντας τις λεπτομέρειες του έργου στην Επιτροπή της Βουλής.

Πρόκειται για μια επέκταση του τραμ συνολικού μήκους 5,4 χλμ. με 12 σύγχρονες στάσεις, προϋπολογισμού 50 εκατ. ευρώ, η οποία ξεκινάει από τον σταθμό ΗΣΑΠ στο γήπεδο Καραϊσκάκη και καταλήγει στο λιμάνι Πειραιά στον τερματικό σταθμό «Ακτή Ποσειδώνος».

Από το πρόσθετο δίκτυο του τραμ προβλέπεται να εξυπηρετούνται καθημερινά 35.000 επιβάτες, ενώ η απόσταση από το λιμάνι έως το ΣΕΦ θα καλύπτεται σε 8 λεπτά.

Παράλληλα η Αττικό Μετρό ΑΕ, θα προμηθευθεί, με Διεθνή Διαγωνισμό, 25 νέα οχήματα τραμ προκειμένου να υποστηρίξουν τη νέα επέκταση.

To τραμ πατάει γκάζι για λιμάνι

Ταυτόχρονα με την κατασκευή της επέκτασης του τραμ προς τον Πειραιά, η Αττικό Μετρό ΑΕ θα πραγματοποιήσει μια σειρά απαραίτητων μονοδρομήσεων, καθώς και έργα ανάπλασης ελεύθερων κεντρικών χώρων και πλατειών του Πειραιά σε συνεργασία και με τη Δημοτική Αρχή Πειραιά. Επίσης, θα φυτέψει 1.200 δένδρα κατά μήκος της νέας γραμμής και θα εγκαταστήσει ένα σύγχρονο σύστημα αποκομιδής των απορριμμάτων με υπόγειους κάδους συλλογής.

Οφέλη
Η λειτουργία της επέκτασης του τραμ υπολογίζεται ότι θα μειώσει την κυκλοφορία των ΙΧ οχημάτων κατά 15.000 σε ημερήσια βάση, με αντίστοιχη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης αλλά και της ηχορύπανσης σε κεντρικές οδούς του λιμανιού.

Ουσιαστικά, με τα έργα αυτά, στον Πειραιά δημιουργείται ένα σημαντικό συγκοινωνιακό κέντρο, στο οποίο θα συνενώνονται λειτουργικά δύο γραμμές μετρό (γραμμή 1 και 3), το Λιμάνι (ΟΛΠ), ο προαστιακός σιδηρόδρομος και το τραμ, που θα διευκολύνει τους χιλιάδες επιβάτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν με πλοίο. Παράλληλα προωθούνται και οι επόμενες επεκτάσεις του δικτύου τραμ, οι οποίες είναι:

  • Β΄στάδιο επέκτασης προς Καλλίπολη.
  • Γ' στάδιο επέκτασης προς Κερατσίνι και Πέραμα.
  • ­Επέκταση προς Αργυρούπολη (Ελληνικό - Αμαξοστάσιο - Αργυρούπολη).
  • Επέκταση από Σύνταγμα έως Πλατεία Αιγύπτου (Πεδίον του Αρεως).

Πηγή: ethnos.gr

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ