Οι Athens Insiders ξέρουν την Αθήνα καλύτερα από όλους - Κατάφεραν να φτάσουν μέχρι τις σελίδες των New York Times με δύο προτάσεις: Τουρισμός και η πίστη στο «νέο αίμα»!!
Κατά καιρούς, στις αμέτρητες συζητήσεις- αψιμαχίες για το πώς θα πάει «αυτή η χώρα μπροστά», οι βασικότερες –μεταξύ άλλων- προτάσεις είναι δύο: ο τουρισμός και η πίστη στο «νέο αίμα». Πριν λίγες μέρες εμφανίστηκε στις σελίδες των New York Times η είδηση για το επιτυχημένο εγχείρημα τεσσάρων νέων ανθρώπων.
Κατά καιρούς, στις αμέτρητες συζητήσεις- αψιμαχίες για το πώς θα πάει «αυτή η χώρα μπροστά», οι βασικότερες –μεταξύ άλλων- προτάσεις είναι δύο: ο τουρισμός και η πίστη στο «νέο αίμα». Πριν λίγες μέρες εμφανίστηκε στις σελίδες των New York Times η είδηση για το επιτυχημένο εγχείρημα τεσσάρων νέων ανθρώπων. Οι Athens Insiders ή αλλιώς η Ανθία Βλασσοπούλου, ο Αλέξης Φρυδάς, η Νάταλι Κόντου και η Δάφνη Τραγάκη ένωσαν τις ιδέες και δυνάμεις τους και έφτιαξαν μια τουριστική πρόταση που, αν και κυκλοφορεί πολύ στο εξωτερικό, έλειπε από την Ελλάδα.
Οι Athens Insiders προσφέρουν εξατομικευμένες διακοπές και τη δυνατότητα, σε όσους έρχονται στην Αθήνα, να δουν λίγο πιο “βαθιά” από όσα γράφουν οι τουριστικοί οδηγοί με τους ίδιους για παρέα. Ανακαλύπτοντας την Αθήνα και προσφέροντας την εσωτερική ματιά που –κακά τα ψέματα- όλοι θέλουν να έχουν όταν επισκέπτονται μια ξένη πόλη.
Η διαδικασία είναι εύκολη: ο επισκέπτης μπαίνει στο site τους όπου συμπληρώνει την φόρμα με τις προτιμήσεις του και προσθέτοντας και επιπλέον επιθυμίες. Μετά η ομάδα των Athens Insiders επικοινωνεί μαζί του και φτιάχνουν ένα πρόγραμμα διακοπών ειδικά «στα μέτρα του». Μέχρι στιγμής, οι κριτικές όσων έχουν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες τους είναι κάτι παραπάνω από θετικές, θέτοντας τους -αναντίρρητα- ως την καλύτερη ταξιδιωτική λύση της πόλης. Η Ανθία, ο Αλέξης και η Νάταλι μίλησαν στην Popaganda και την Λήδη Τράντου, ενώ το τέταρτο μέλος τους βρισκόταν μαζί με μία ομάδα ταξιδιωτών στις Μυκήνες, εξηγώντας πώς προέκυψε, τι κάνουν, τι είναι το πρόγραμμα της Eurobank EGG, πόσο προσωπικά μπορούν να γίνουν τα δικά τους προτεινόμενα πακέτα και ποια είναι η εικόνα όσων έρχονται στην Ελλάδα για την χώρα.
Τι κάνατε πριν και πώς ξεκινήσατε;
Ανθία Βλασσοπούλου: Γενικά έχω δουλέψει ως διακοσμήτρια και event planner και μόλις άφησα την προηγούμενή μου δουλειά που σχετιζόταν με το marketing.
Αλέξης Φρυδάς: Δουλεύω ταυτόχρονα σε μία εταιρία που παρέχει τραπεζικά προϊόντα.
Νάταλι Κόντου: Δούλευα σε ένα τουριστικό περιοδικό για 3 χρόνια. Μετά για ένα χρονικό διάστημα ήμουν εκτός Ελλάδος. Και όταν επέστρεψα μπήκα στο franchising. Με την ιδέα ξεκινήσαμε να φλερτάρουμε από το 2012, βέβαια αυτό προέκυψε από δική μας προσωπική αναζήτηση, είμαστε όλοι φίλοι και συνταξιδιώτες και όταν ταξιδεύαμε σε μέρη που είχαμε λίγο χρόνο, θέλαμε να έχουμε έναν άνθρωπο ντόπιο να μας δείξει τα διαφορετικά πράγματα και όχι την τουριστική βιτρίνα. Οπότε κάναμε μια έρευνα στην Ελλάδα και είδαμε ότι δεν υπάρχει παρόμοια εταιρία με προσωποποιημένες υπηρεσίες και ιδιαίτερη τροπή και ιδέες. Αλλά ουσιαστικά ξεκινήσαμε τον προηγούμενο Μάιο, όταν ενταχθήκαμε στο πρόγραμμα της Eurobank, EGG και ανέβηκε το site μας.
Το EGG σας παρείχε χρηματοδότηση;
ΑΒ: Τα πάντα εκτός από χρηματοδότηση. Το πρόγραμμα είναι για υποστήριξη νεοφυών επιχειρήσεων και αφού υποβάλαμε ένα business plan, μας επέλεξαν μεταξύ 21 ομάδων. Η βοήθεια του προγράμματος είναι η παροχή χώρου γραφείου, λογιστή, δικηγόρου, μέντορα και πολλά μαθήματα και σεμινάρια. Πολύ σημαντική βοήθεια που χωρίς αυτό δεν ξέρουμε αν θα είχαμε κάνει το βήμα. Το αρχικό κεφάλαιο όμως προήλθε από εμάς.
Δεν είναι δύσκολο να ξεκινήσουν τέσσερις νέοι άνθρωποι μία επιχείρηση, ειδικά εν μέσω οικονομικής κρίσης;
ΑΦ: Στα αλήθεια είναι πολύ δύσκολο, και από γραφειοκρατική και από οικονομική άποψη. Με αισιοδοξία συνεχίζουμε. Εκεί που έχεις μπει σε ένα «τριπάκι» απαισιοδοξίας, τουλάχιστον έχεις κάτι να ελπίζεις που μπορεί και τελικά να μην γίνει. Αλλά τουλάχιστον η όλη διαδικασία σε κάνει να συνεχίζεις.
ΑΒ: Αντιμετωπίζουμε βέβαια την ίδια δυσκολία στον βιοπορισμό, αλλά τουλάχιστον έχουμε μία ελπίδα ότι μπορεί να πετύχει και δε ζούμε με την απορία «τι θα γίνοταν αν το είχαμε κάνει».
Πώς βρήκατε τους πρώτους σας πελάτες;
ΑΒ: Είναι πολύ περίεργο. Μας βρήκαν αυτοί από το πιλοτικό μας site. Δεν ξέρω πώς κατάφεραν και το βρήκαν. Και ήρθαν με μεγάλη χαρά, χωρίς να έχουν διαβάσει κάποια κριτική νωρίτερα. Ήταν 3 σχετικά ηλικιωμένοι Νεοζηλανδοί και προέκυψε πολύ ωραία.
Μέχρι στιγμής, είστε ικανοποιημένοι με τον αριθμό των ατόμων που έχετε εξυπηρετήσει;
ΝΚ: Για τον λιγότερο από ένα χρόνο που έχουμε δουλέψει, έχουμε ξεπεράσει τους στόχους μας. Ενδεικτικά σήμερα ξεπεράσαμε τα bookings που είχαμε όλη την προηγούμενη σεζόν, και είμαστε ακόμη Απρίλη.
ΑΦ: Και το ευχάριστο είναι ότι οι περισσότεροι επιλέγουν να κλείσουν πολυήμερα. Γιατί μέσα σε τέσσερις ώρες που είναι το βασικό μας tour δεν μπορούμε να καταλάβουμε ακριβώς τι θέλει ο καθένας.
Τα tour σας είναι μόνο στην Αθήνα ή προσθέτετε και άλλους προορισμούς;
ΑΦ: Αυτή τη στιγμή πηγαίνουμε στους Δελφούς, στις Μυκήνες και σε κοντινές περιοχές στην Πελοπόννησο, ενώ από φέτος το καλοκαίρι θα πηγαίνουμε και στην Πάρο.
Πόσο προσωπικό μπορεί να γίνει το πλάνο που προσφέρετε;
ΑΦ: Υπάρχουν δύο βασικοί πυλώνες. Έτοιμα θεματικά τουρ, με ελάχιστες ώρες τις τέσσερις που περιλαμβάνουν από μια απλή περιήγηση μέχρι για παράδειγμα, shopping tour στο Κολωνάκι. Γαστρονομικού ενδιαφέροντος, μια βόλτα να δοκιμάσουν παραδοσιακό καφέ, τυρόπιτες. Έχουμε επίσης έναν σεφ που τους πηγαίνει στην κεντρική αγορά να ψωνίσουν κρέας ή ψάρι, να πιουν εκεί τον καφέ τους και μετά να μαγειρέψουν μαζί, σε κάποιο αθηναϊκό σπίτι ένα ελληνικό μενού που έχουν ήδη διαμορφώσει.
ΝΚ: Μπορείς βέβαια –ειδικά όταν οι τουρίστες είναι ανοιχτοί- να τους πας μέχρι και για sky diving ή ό, τι βάλει το μυαλό σου. Ακόμη και θερινά σινεμά που δεν υπάρχουν στο εξωτερικό και είναι τόσο ιδιαίτερα.
ΑΒ: Τους πηγαίνουμε και λίγο παραέξω από το «ιστορικό κέντρο». Με ορισμένους έχουμε πάει στα Εξάρχεια, όπου δε θα πήγαιναν υπό άλλες συνθήκες και τους άρεσε τόσο πολύ. Το κέντρο της Αθήνας είναι τόσο πλούσιο σε διαφορετικές εικόνες, όπως και όλη η πόλη. Επίσης, σε λίγες μέρες έρχεται μια ομάδα ζωγράφων και σχεδιάζουμε, πέραν των υπολοίπων, να τους πάμε σε διαλέξεις με ιστορικούς Τέχνης, σε μουσεία και πινακοθήκες, στην Σχολή Καλών Τεχνών. Να γνωρίσουν από κοντά την ελληνική Τέχνη.
Στην Αθήνα ποια «hidden spots» προτείνετε;
ΑΒ: Το σημαντικό για τον ξένο δεν είναι να του δείξεις το κρυφό του κρυφού, γιατί δεν ξέρει ούτε τα βασικά. Ίσως για τον Έλληνα να μην έχουμε να του πούμε κάτι που δεν το έχει ακούσει ποτέ του. Το θέμα είναι να καταλάβεις τι θέλει ο τουρίστας και να τον πας ένα βήμα πιο πέρα, κάπου που μόνος του δε θα πήγαινε. Μπορεί να είναι το Booze για παράδειγμα στο οποίο είχα έρθει με έναν Γερμανό και είχε ενθουσιαστεί γιατί μόνος του θα είχε μείνει στα όρια της Πλάκας. Ταίριαζε στο στυλ του, ξετρελάθηκε. Περισσότερη σημασία έχει να ξέρεις καλά όλα τα μέρη της πόλης και να τα «παίξεις» έτσι, ώστε να τα δείξεις όλα σωστά.
Ως επί το πλείστον, οι τουρίστες από ποιες χώρες έρχονται;
ΑΦ: : Οι περισσότεροι από την Αμερική. Οι 9 στους 10 είναι Αμερικάνοι, Νέα Υόρκη, Καλιφόρνια, Μαϊάμι. Είναι εκείνοι που έχουν δοκιμάσει την «κονσέρβα» του πούλμαν με 50 άτομα και τώρα θέλουν κάτι πιο προσωπικό, όχι να δουν πάλι την βιτρίνα.
Και όσους έχετε συναναστραφεί, τι σας ρωτούν;
ΑΒ: Έχουν πολλές απορίες για την κρίση και την κατάσταση που επικρατεί. Και τους εξηγούμε πώς έχει. Δεν υπερβάλλουμε με κανένα τρόπο. Γιατί άλλωστε αυτοί που έχουν έρθει σε εμάς είναι αυτοί που πέρα από το ιστορικό θέλουν να δουν και το κοινωνικό κομμάτι της πόλης.
Υπάρχει φόβος για την «εγκληματικότητα»;
ΑΦ: Έρχονται φοβισμένοι, αλλά γρήγορα καταλαβαίνουν ότι η εικόνα που έχουν σχηματισμένη για την Ελλάδα είναι υπερβολική ή λάθος. Απλώς μας χρειάζονται για να τους πούμε τα βασικά που πρέπει να προσέξουν και να αποφύγουν για να νιώσουν περισσότερη ασφάλεια.
Η συνταγή σας υπάρχει και στο εξωτερικό.
ΑΦ: Αυτό που κάνουμε δεν είναι πρωτότυπο στον παγκόσμιο τουρισμό, απλώς στην Αθήνα δεν προσφέρεται. Γιατί ο Έλληνας θα σου πει «έχουμε τόσα μνημεία και αξιοθέατα οπότε δε χρειάζεται να κάνω κάτι παραπάνω, είναι εύκολα χρήματα». Η Αθήνα δεν αποτελεί αυτόνομο προορισμό, είναι συνδεδεμένη απόλυτα με τα νησιά για το καλοκαίρι ενώ έχει απίστευτο καιρό όλες τις εποχές και συνεχώς προσφέρεται για νέες δραστηριότητες.
Ποιος είναι ο ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων;
ΝΚ: Τα tour είναι προσωπικά. Από ένα μέχρι οκτώ άτομα. Πρέπει όμως να είναι συνταξιδιώτες, δεν βάζουμε άσχετα μεταξύ τους άτομα. Κάπως έτσι προσαρμόζεται και το κόστος.
Κλείνοντας, ποιον προορισμό θα προτείνατε για το καλοκαίρι που πλησιάζει;
ΝΚ: Τελευταία έχω κολλήσει με την Αμοργό.
ΑΦ: Αν πρόκειται για κάπου κοντά στην Αθήνα, θα έλεγα το Σούνιο. Συνδυάζει πολύ ωραία πράγματα: μπάνιο, όμορφη διαδρομή, ηλιοβασίλεμα, φαγητό στην ιχθυόσκαλα Λαυρίου, βόλτα στο βουνό. Και είναι και σε πολύ κοντινή απόσταση από την Αθήνα.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr