Πότε και σε ποιες περιπτώσεις μας συμφέρει η εγκατάσταση φυσικού αερίου στα αυτοκίνητα;

Η θεσμοθέτηση της μετατροπής των αυτοκινήτων ώστε να μπορούν να λειτουργούν με φυσικό αέριο είναι ένα ακόμη σημαντικό νέο, για όλους εκείνους που ψάχνουν οικονομικές λύσεις για την μετακίνησή τους.
 

Φυσικά, πριν επιλέξουν θα πρέπει να τα βάλουν κάτω με χαρτί και με μολύβι, ώστε να δουν το πόσο σύντομα θα κάνουν απόσβεση του κόστους μετατροπής. Εδώ θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί, στο ποια εταιρεία θα επιλέξετε, όπως και τις after sales υπηρεσίες που μπορεί να σας προσφέρει.

Να σημειώσουμε ότι η θετική αυτή εξέλιξη, έρχεται σε συνέχεια της πρόσφατης συμφωνίας για μείωση της τιμής προμήθειας φυσικού αερίου από τη ρωσική Gazprom κατά 15% που ανακοινώθηκε από το υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, μια εξέλιξη που αλλάζει τα δεδομένα και στο χώρο του αυτοκινήτου.

Πλέον προσφέρεται η δυνατότητα για ακόμη πιο φθηνές μετακινήσεις, ενώ λόγω της χαμηλότερης τιμής του καυσίμου, η απόσβεση της μετεγκατάστασης του κιτ μπορεί να γίνει πιο σαφώς πιο γρήγορα.

Ωστόσο, τα καλά νέα αφορούν και την αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων, καθώς πληροφορίες θέλουν την την ΔΕΠΑ να έχει έτοιμο πλάνο για την πριμοδότηση ΙΧ με ένα ποσό 3.000-5.000 ευρώ, προκειμένου η τιμή τους να είναι πιο δελεαστική.

Ήδη είχαμε το πρώτο πριμοδοτούμενο αυτοκίνητο (VW up! by Fysikon) με την προσφορά να έχει ολοκληρωθεί, ενώ πληροφορίες μας θέλουν την ανακοίνωση νέων συνεργασιών.

Γι' αυτόν τον λόγο, η εταιρεία (ΔΕΠΑ) τρέχει τις διαδικασίες για την αύξηση των σημείων ανεφοδιασμού, που είναι και το μείζον πρόβλημα της χρήσης φυσικού αερίου στα ΙΧ.

Στο ρεπορτάζ που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε όλα τα μυστικά της μετεγκατάστασης, όπως και τα υπέρ και κατά της χρήσης αυτού του εναλλακτικού καυσίμου.

Διαβάστε τη συνέχεια στο caranddriver.gr

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr