Το success story στις ασφάλειες αυτοκινήτου από 7 υπαλλήλους έχουν 70 - πως το πέτυχαν ο Σ. Παπαντωνόπουλος & ο Μ. Μαρσέλλος
Την απάντηση στην ελληνική αγορά έρχεται να δώσει η Insurance Market.
Για να είναι κανείς σίγουρος ότι έχει κάνει την καλύτερη δυνατή, για το πορτοφόλι του, επιλογή όταν πρόκειται να προβεί στην αγορά μιας ασφάλειας αυτοκινήτου, θα πρέπει να είναι διατεθειμένος να δαπανήσει πολύ χρόνο και κόπο κάνοντας ενδελεχή έρευνα μέχρι να βρει το πακέτο που ταιριάζει απόλυτα στα δικά του μέτρα και σταθμά.
Όσο δύσκολο και χρονοβόρο και αν φαντάζει, μπορεί πλέον να γίνει πολύ εύκολα αρκεί να υπάρχουν τα κατάλληλα εργαλεία. Η Insurance Market, άλλαξε τα δεδομένα στην αγορά της ασφάλειας αυτοκινήτων μέσω της χρήσης του Internet και έκανε την όλη διαδικασία…παιχνιδάκι.
Όπως αναφέρει στο fortunegreece.com ο Σωτήρης Παπαντωνόπουλος, Ιδρυτής της Insurance Market, η εταιρεία προβαίνει σε ανασχεδιασμό του site , λανσάροντας μια υπηρεσία περισσότερο φιλική προς τον χρήστη και δίνοντάς του τη δυνατότητα να συγκρίνει πιο εύκολα.
Πλέον δεν δίνεται μόνο έμφαση στην τιμή αλλά και στην αξιολόγηση των ποιοτικών στοιχείων των υπηρεσιών που προσφέρει μια ασφαλιστική εταιρεία.
«Η σύγκριση με βάση την τιμή είναι από μόνη της σχετική, διότι μπορεί δύο πράγματα να έχουν την ίδια τιμή, αλλά ένα πακέτο να έχει περισσότερες καλύψεις, καλύτερη αποζημίωση, μεγαλύτερα κεφάλαια που σημαίνει στην πράξη και μεγαλύτερη αξιοπιστία» τονίζει από την πλευρά του ο Μανώλης Μαρσέλλος, συνιδρυτής της Insurance Market.
Στα 18 εκατομμύρια ευρώ οι πωλήσεις ασφαλίστρων το 2014
Η διοίκηση της εταιρείας που έχει ως μότο το τρίπτυχο – Συγκρίνω, Επιλέγω, Κερδίζω- δεσμεύεται στο να δώσει στον πελάτη της τη δυνατότητα να κάνει το καλύτερο deal στην αγορά και να απολαμβάνει το καλύτερο service. Μέσα σε ένα λεπτό ο υποψήφιος πελάτης καταχωρεί τα στοιχεία και έχει μπροστά του όλες τις διαθέσιμες προσφορές που είναι εξατομικευμένες και προσαρμοσμένες στις δικές του ανάγκες.
«Το 2015 είναι χρονιά ορόσημο για την εταιρία μας. Φέτος αποκτήσαμε 100.000 ενεργούς πελάτες, γεγονός που μας καθιστά ίσως τους μεγαλύτερους μεσολαβητές στον κλάδο. Μέσα σε 2,5 χρόνια καταφέραμε να γίνουμε νούμερο ένα ξεκινώντας από το μηδέν και κάθε χρόνο καταγράφουμε ανάπτυξη κατά μέσο όρο από 120% και πάνω» τονίζει ο Σωτήρης προσθέτοντας πως το 2012 η εταιρεία του απασχολούσε 7 άτομα και σήμερα ο αριθμός τους έχει αυξηθεί στα 70.
Η ανάπτυξη καθίσταται περισσότερο εντυπωσιακή, όταν λάβει κανείς υπόψη και τα οικονομικά μεγέθη. Ξεκινώντας με ένα τζίρο της τάξης των 150.000 ευρώ σε ασφάλιστρα έφτασαν την περσινή χρονιά να καταγράφουν πωλήσεις ασφαλίστρων 18 εκατομμυρίων ευρώ. Αυτό οφείλεται, κατά τον Μανώλη, στο ότι έδωσαν στο χρήστη έναν εύκολο τρόπο σύγκρισης τιμών, εικοσιτέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο εφτά ημέρες την εβδομάδα, φέρνοντας παράλληλα διαφάνεια στην αγορά.
«Στις αρχές του 2014 ο πελάτης μπορούσε εντός εφτά ημερών να παραλάβει το συμβόλαιό του μέσω ταχυδρομείου. Πλέον ο πελάτης με το που πληρώνει, σε δύο λεπτά έχει το συμβόλαιο στο e-mail του μέσω της εφαρμογής easy buy».
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr