Λάδι, πράσινη ελιά, μέλι και φρούτα-γεμάτο το «καλάθι» διεθνούς προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας
Με τα ποιοτικά της προϊόντα, το λάδι, την πράσινη ελιά, το μέλι και τα φρούτα της επιχειρεί η Κεντρική Μακεδονία να προσελκύσει τουρίστες από όλη την Ελλάδα και όχι μόνο.
Με τα ποιοτικά της προϊόντα, το λάδι, την πράσινη ελιά, το μέλι και τα φρούτα της επιχειρεί η Κεντρική Μακεδονία να προσελκύσει τουρίστες από όλη την Ελλάδα και όχι μόνο.
Στο πλαίσιο αυτό συμμετέχει στη διοργάνωση “Θεσμοφόρια 2013” που διοργανώνει το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων σε συνεργασία με το Μουσείο της Ακρόπολης, το Υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού και με τη συμβολή του Κέντρου Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών, από την Παρασκευή 24 μέχρι την Κυριακή 26 Μαΐου, στο Μουσείο της Ακρόπολης.
“Σκοπός μας είναι να κάνουμε τα ποιοτικά αγροτικά μας προϊόντα πρεσβευτές του τουρισμού και να αναδείξουμε την περιοχή μας σε κορυφαίο γαστρονομικό και τουριστικό προορισμό” δηλώνει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο αντιπεριφερειάρχης Γιάννης Γιώργος και διευκρινίζει ότι τα παραπάνω προϊόντα έχουν επιλεγεί για να συμμετέχουν στο “καλάθι” της Περιφέρειας που θα παρουσιαστεί στη διοργάνωση.
Σε αυτό το “μήκος κύματος” διαμορφώθηκε, εξάλλου, και το “χαλκιδικιώτικο πρωινό”, η πρωτοβουλία της Ένωσης Ξενοδόχων της περιοχής και του Τουριστικού της Οργανισμού προκειμένου να ενσωματωθούν στα μενού των ξενοδοχείων τοπικά προϊόντα και συνταγές. “Ήδη το “χαλκιδικιώτικο πρωινό” υιοθέτησαν 27 ξενοδοχειακές μονάδες της Χαλκιδικής αλλά και κάποιες από τη Θεσσαλονίκη και η ανταπόκριση του κόσμου είναι ιδιαίτερα θετική” τονίζει ο κ. Γιώργος και σημειώνει πως τα “Θεσμοφόρια” είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για ένα "άνοιγμα" στην αγορά της Αθήνας που αφορά σχεδόν τον μισό πληθυσμό της χώρας αλλά και στις υπόλοιπες αγορές.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr