Γιατί αμερικανικά κανάλια αρνήθηκαν να προβάλλουν αυτή τη διαφήμιση με τα oversized μοντέλα

Η διαφήμιση της Lane Bryant, ενός brand μόδας με σειρά ρούχων για γυναίκες με καμπύλες, προκάλεσε αναστάτωση σε αμερικανικά τηλεοπτικά δίκτυα και τελικά θεωρήθηκε πάρα πολύ ριψοκίνδυνη για να προβληθεί. 

Με τίτλο «Αυτό το Σώμα», το σποτάκι αυτό εξυμνεί το γυναικείο σώμα των plus sized μοντέλων με σκοπό να περάσει το μήνυμα σε όλες τις γυναίκες.   Μεταξύ των πρωταγωνιστριών είναι και η Ashley Graham, η οποία φέτος έγινε διάσημη από το εξώφυλλο στο διάσημος τεύχος των κοριτσιών με μαγιό του Sports Illustrated φέτος.

Ένας εκπρόσωπος της Lane Bryant είπε πως η διαφήμιση απορρίφθηκε από το ABC και το NBC. Το NBC έσπευσε στη συνέχεια και μετά τις πρώτες αντιδράσεις να σημειώσει πως δεν την απέρριψε τελείως, αλλά ζήτησε μερικές αλλαγές για να τηρηθούν οι κανόνες της τηλεοπτικής ευπρέπειας.   Ωστόσο ο εκπρόσωπος της εταιρείας υποστηρίζει πως τα δίκτυα δεν προσδιορίζουν τα προσβλητικά τμήματα της διαφήμισης.  

 Για την ώρα, τα social media φαίνεται πως διαλέγουν το στρατόπεδο της εταιρείας και κριτικάρουν τα δίκτυα που απέρριψαν στο σποτ. Από την Παρασκευή, πάνω από 1 εκατομμύριο άνθρωποι το έχουν δει στο Twitter και τα σχόλια είναι χιλιάδες,. Κάποιοι λένε πως με τη δημοσιότητα που παίρνει η διαμάχη αυτή, η Lane Bryant δεν έχει καν ανάγκη τα αμερικανικά δίκτυα. Την άποψη αυτή φαίνεται πως πια συμμερίζεται και η εταιρεία η οποία μάλλον δεν σκοπεύει να λογοκρίνει κάτι από τη διαφήμιση και θα συνεχίσει κανονικά την προώθηση και προβολή μέσα από τα social media. 

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr