Και ναι λοιπόν, είναι επίσημο! Οι άνδρες προτιμούν το ποδόσφαιρο από το σεξ λέει νέα έρευνα

Μπορεί οι περισσότερες γυναίκες να το έχουν ήδη υποψιαστεί, ωστόσο πλέον το επιβεβαίωσε και έρευνα, δίνοντας μια ατράνταχτη δικαιολογία για την γκρίνια τους.
 

 Οι άντρες ενθουσιάζονται περισσότερο όταν κερδίζει η αγαπημένη τους ομάδα στο ποδόσφαιρο, παρά όταν διαγράφεται μπροστά τους η προοπτική του... σεξ!
Η ενδιαφέρουσα έρευνα διεξήχθη από το βρετανικό πανεπιστήμιο Loughborough για λογαριασμό της Nissan, με στόχο να αξιολογηθεί ο ενθουσιασμός των φιλάθλων, ενόψει του τελικού του Champions League στο Μιλάνο του οποίου είναι χορηγός.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, κοντά στο 67% των αντρών δήλωσε πως το να παρακολουθούν την αγαπημένη τους ομάδα να κερδίζει τούς ικανοποιεί περισσότερο ακόμα και από το σεξ.
Οι Βρετανοί άντρες, μάλιστα, παρακολουθούν ποδόσφαιρο κατά μέσο όρο 3,5 ώρες την εβδομάδα, ενώ στο σεξ αφιερώνουν μία λιγότερη!
Παράλληλα, μεγάλο ήταν το ποσοστό εκείνων που παραδέχθηκαν πως τα… σκιρτήματα στην καρδιά και η ανυπομονησία πριν ένα σημαντικό παιχνίδι της ομάδας τους δεν συγκρίνεται με αυτό που αισθάνονται πριν από ένα βράδυ με τη σύντροφό τους.

Όσον αφορά στη διαφορά προτιμήσεων των δυο φύλων, το 70% των αντρών δήλωσε πως ενθουσιάζεται με το ποδόσφαιρο, έναντι του 46% των γυναικών που δήλωσε ότι απλά αγαπά το εν λόγω άθλημα.


Όπως ήταν αναμενόμενο πάντως, οι άντρες τείνουν να ενθουσιάζονται περισσότερο από τις γυναίκες και στην προοπτική του σεξ.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί πως η Nissan συνεργάστηκε με ειδικούς αθλητικούς ερευνητές από το πανεπιστήμιο Loughborough, προκειμένου να διευκρινιστεί για ποιο λόγο το ποδόσφαιρο είναι τόσο ενδιαφέρον για τους άντρες.

Στην έρευνα συμμετείχαν 5.000 άτομα από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία.
«Μέχρι σήμερα κανείς δεν έχει ανακαλύψει την επιστημονική φόρμουλα για τον ενθουσιασμό και θέλουμε να ανοίξουμε τον δρόμο προς αυτή την κατεύθυνση, ξεκινώντας από τους οπαδούς του ποδοσφαίρου», δήλωσε από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος του τμήματος Marketing της Nissan στην Ευρώπη, Jean-Pierre Diernaz.

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr