Μις Λίκνισμα 2016: Ο διαγωνισμός στην εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου που αναδεικνύει ταλέντα στο κούνημα

«Φωτιά στα Σαββατόβραδα να μην ξαναγυρίσουν / Αυτοί που μείναν’ μοναχοί να μην ξαναδακρύσουν». Ο στίχος-ευχή της λαίδης Αντζελας έπιασε τόπο. Κανείς δεν είναι πια μόνος τα Σαββατόβραδα, ψάχνοντας ώμο να γείρει ή μαντίλι να κλάψει. 

Οχι, δεν του κρατά συντροφιά η άψυχη πολύ-ιντση (βλ. πολλών ιντσών) high definition οθόνη του. Αλλά οι νεαρές και από κάθε άποψη φιλόδοξες και ταλαντούχες στον χορό ντόπιες πρωταγωνίστριες που το «κουνούν» στο τσακίρ κέφι της εκπομπής «Στην υγειά μας βρε παιδιά». Ανταποδίδοντας τη ζεστή φιλοξενία του Σπύρου Παπαδόπουλου και υπακούοντας στα κελεύσματα της πενιάς τα πνεύματα ανάβουν, τα κορμιά παίρνουν φιδίσια φόρα και τα αλήστου μνήμης μπαλέτα του Κάρολι Βάμος μοιάζουν απλώς με οδοντόκρεμες μπρος στο έμφυτο ταλέντο των νεαρών ηθοποιών.

 

Ας γνωρίσουμε όμως λίγο καλύτερα τις δύο επικρατέστερες κυρίες για τον τίτλο της Μις Λίκνισμα 2016. Τη βετεράνο της εκπομπής Τραϊάνα Ανανία και τη νεοφώτιστη Ναυσικά Παναγιωτακοπούλου. Αμφότερες να τις πιεις στο ποτήρι. Στην υγειά μας, βρε παιδιά!

 

Ναυσικά, η ιέρεια του νηστίσιμου τσιφτετελιού

Την ξέρεις ως το κορίτσι του Κώστα Σόμμερ. Οι χωρισμοί και οι επανασυνδέσεις τους έχουν γίνει (υπο)θέμα πολλάκις σε sites και blogs καλόπιστης κοινωνικής κριτικής. Ωστόσο ο λόγος που η νεαρή Ναυσικά έχει εντυπωθεί στο συλλογικό ασυνείδητο του κοινού δεν είναι άλλος από τη συμμετοχή της στη θεατρική παράσταση του Μάρκου Σεφερλή «Χαμός στο Ι.σωμ.α».

Μάλιστα η εμφάνισή της επί σκηνής του θεάτρου Περοκέ με ζαρτιέρες και εν γένει περιβολή εσωρούχων θεωρείται ίσως μία από τις κορυφαίες στη βραχεία -είναι η αλήθεια- καριέρα της νεοσσού ηθοποιού. Κατά τα άλλα, η Ναυσικά αγαπά τα social media, όπου φροντίζει να ενημερώνει το φιλοθέαμον κοινό για τις «εξωσχολικές» δραστηριότητές της. Αυτό τουλάχιστον μαρτυρούν οι selfies της στη σάουνα, τα στιγμιότυπα από τη μαθητεία της στο pole dancing, αλλά και οι φωτογραφίες της αγκαλιά με θρύλους της αθηναϊκής νυχτερινής διασκέδασης, όπως λόγου χάρη η Αγγελική -Κική- Ηλιάδη. 

Πώς το χόρεψε 

Καταρχάς όχι ολόκληρο. Η Ναυσικά εγκατέλειψε την τσιφτετελική μάχη λίγο μετά τα μισά. Ξεκίνησε δυναμικά, βοηθούντος του δαντελένιου σαν μέσο ελληνικό ακρογιάλι φορέματός της, που αναδείκνυε τα ελέη με τα οποία η φύση την προίκισε τω όντι γενναιόδωρα. Κορύφωσε, δε, το λίκνισμά της σε τέτοιον βαθμό ώστε εις εκ των οργανοπαικτών της εκπομπής «Στην υγειά μας, βρε παιδιά» να εγερθεί από το πάλκο και να κάνει εκστατικός τον σταυρό του - λες να έφταιγε που ξημέρωνε Κυριακή της Ορθοδοξίας;

 

Αλλωστε ήταν τόσο θεία η εμφάνισή της που μόνο τα θεία θα μπορούσε να επικαλεστεί κανείς προκειμένου να μην κολαστεί από τα χορευτικά θέλγητρα της όμορφης και πανύψηλης Ναυσικάς. Αξιος γκεστ σταρ στον χορό της ήταν ο ηθοποιός -και κουμπάρος του Μάρκου Σεφερλή- Στέλιος Κρητικός, ο οποίος με κέφι, μπρίο και ικανό νταλκά χτυπούσε παλαμάκια στον διάρκειας δύο λεπτών χορό. Η ηθοποιός σίγουρα θα μπορούσε να αποδώσει και καλύτερα - οι ενδείξεις ήταν σαφείς. Ωστόσο το τσιφτετέλι της αποδείχτηκε τελικά από σαρακοστιανό έως νηστίσιμο - τουλάχιστον συγκρινόμενο με εκείνο της Τραϊάνας Ανανία που έθεσε τον πήχη (και όχι μόνο) ψηλά προ μερικών εβδομάδων. 

Τραϊάνα, η αμαζόνα της πίστας

 

Ως βέρα Θεσσαλονικιά, η σαγηνευτική Τραϊάνα δεν θα μπορούσε να διαλέξει τίποτα λιγότερο για τον ιστορικό πλέον χορό της στην εκπομπή «Στην υγειά μας, βρε παιδιά» από τον εμβληματικό «Σαλονικιό». Η πρώτη διδάξασα την τηλεοπτική τσιφτετελική μέθεξη Τραϊάνα έχει πολλά περισσότερα κοινά με την επίγονό της Ναυσικά από όσα ενδεχομένως γνωρίζει. 

Είναι και αυτή ηθοποιός, και μάλιστα με ένα βιογραφικό σημείωμα που βρίθει σημαντικών συνεργασιών. Εχει συμπράξει σκηνικά με τον Γιώργο Κιμούλη και τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη, επιμελήθηκε κινησιολογικά την παράσταση «Πράματα και Θάματα» του Θοδωρή Αθερίδη, ενώ σήμερα πρωταγωνιστεί στη σειρά «Συμμαθητές» του ΑΝΤ1 υποδυόμενη τη μυστηριώδη Ιριδα Σαράφη (οποιαδήποτε ομοιότητα με τον «Σαράφης στα Τρίκαλα, Σαράφης στο Παρίσι» θεωρείται συμπτωματική). Αγαπά κι εκείνη το pole dancing και το δηλώνει σε κάθε ευκαιρία στον λογαριασμό της στο Instagram, υποστηρίζει ενεργά τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων -έχει τραγουδήσει το «Like a prayer» της Μαντόνα σε Pride των Αθηνών- και σε παλαιότερη συνέντευξή της έχει δηλώσει ότι φιλοδοξία της είναι να μεταφέρει το βαθύ συναίσθημα και τα εσώψυχά της στο κοινό. Ποιος δεν διακρίνει τα βαθιά ανθρωπιστικά κίνητρα; 


Πώς το χόρεψε

Το τσιφτετέλι που χόρεψε στην εκπομπή που παρουσιάζει ο Σπύρος Παπαδόπουλος ήταν μια άδολη προσφορά στο κοινωνικό σύνολο. Εμοιαζε με μια υπέρβαση των ορίων του εαυτού της για την τέρψη και την ψυχαγωγία του φιλοθεάμονος κοινού. Το κούνησε από δω, το κούνησε από κει, το κούνησε για σχεδόν 4 λεπτά. Απτόητη και χωρίς το παραμικρό ψεγάδι ιδρώτα - θαύματα σου λέει κάνουν τα προϊόντα antiperspirant. Εννοείται ότι η παρουσία του ίδιου του οικοδεσπότη στην πίστα του πλατό έδωσε μια παραπάνω ώθηση στη λυγερόκορμη Τραϊάνα, το κούνημα της οποίας θα μπορούσε να μετρηθεί αν όχι από την κλίμακα Ρίχτερ, τουλάχιστον από τη Μερκάλι.

Τόσο συνταρακτικό ήταν. Πιστή θιασώτρια της σχολής της Ζωζώς Σαπουντζάκη, η Θεσσαλονικιά ηθοποιός -στις φλέβες της οποίας προφανώς κυλά η λάγνα Αραπιά- έκανε δική της όχι μόνο την πίστα, αλλά και το πάλκο, το οποίο κατέλαβε ανερυθρίαστα προκειμένου να κάνει πομπώδες, θορυβώδες και τρανταχτό μεγάλο φινάλε. Ποια να συγκριθεί μαζί της. Η Ναυσικά; Ποια Ναυσικά; 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr