Made in Greece η HotelBrain: Μανατζάρει 150 ξενοδοχεία σε 6 χώρες - διεθνές fund την χρηματοδοτεί με 3 εκ. €

H ξενοδοχειακή αγορά είναι μία από τις πλέον ανταγωνιστικές και στην Ελλάδα χαρακτηρίζεται από την ύπαρξη πολλών μικρών μονάδων, οι ιδιοκτήτες των οποίων, σε πολλές περιπτώσεις, δεν έχουν τη δυνατότητα να διατηρούν όλα εκείνα τα τμήματα που είναι απαραίτητα για να «αντέξουν» τον ανταγωνισμό. 

Ταυτόχρονα, όμως, δεν θέλουν και να ενταχθούν σε κάποια από τις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες, προτιμώντας να συνεχίσουν την αυτόνομη πορεία τους.
Σε αυτές τις επιχειρήσεις απευθύνεται η HotelΒrain, η οποία ξεκίνησε τη δραστηριότητα της το 2000 από τη Σαντορίνη, εισάγοντας στην ελληνική αγφορά τον όρο «διαχείριση ξενοδοχείων» (hotel mana-gement) και πετυχαίνοντας σήμερα να θεωρείται μία κορυφαία εταιρεία στον κλάδο της, έχοντας τη διαχείριση μικρών πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων σε 6 χώρες (Ελλάδα, Λίβανος, Τουρκία, Κύπρο, Σερβία, Μαυροβούνιο και Αυστρία) και να απασχολεί περισσότερους από 50 μόνιμους εξειδικευμένους συνεργάτες.

«Όταν, το 2000, αποφασίσαμε να ιδρύσουμε τη Hotel Βrain από την επιθυμία μας να διευθύνουμε όλο και περισσότερα ξενοδοχεία, στην πραγματικότητα καλύψαμε ένα κενό στην αγορά, προσφέροντας υπηρεσίες διαχείρισης που αφενός αναβάθμιζαν το τουριστικό προϊόν και αφετέρου εξασφάλιζαν τη βιωσιμότητα σε ξενοδοχεία-οικογενειακές επιχειρήσεις, κάνοντας έτσι ευτυχισμένους τόσο τους ξενοδόχους όσο και τους επισκέπτες του ξενοδοχείου. Εφαρμόζοντας και εισάγοντας πρώτοι στην Ελλάδα τον όρο 'hotel management' σε boutique ξενοδοχεία, τελικά δημιουργήσαμε ένα επιχειρηματικό υβρίδιο που σήμερα πια έχει καταλήξει σχεδόν αναγκαιότητα», σημειώνει ο Πάνος Παλαιολόγος, πρόεδρος και ιδρυτής της HotelBrain.

Το επιχειρηματικό μοντέλο της HotelBrain -σε αντίθεση με τις γνωστές ξενοδοχειακές αλυσίδες, οι οποίες επί της ουσίας παίρνουν τον πλήρη έλεγχο της ξενοδοχειακής επιχείρησης- βασίζεται κυρίως στο γεγονός ότι επιτρέπει στον ιδιοκτήτη της μονάδας να διατηρήσει τον πλήρη έλεγχο της περιουσίας και επιχείρησής του, απολαμβάνοντας ταυτόχρονα μία πλειάδα outsourced υπηρεσιών.

H Hotel Brain προσφέρει στα ξενοδοχεία που αναλαμβάνει μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών που ξεκινά από τη διαμόρφωση του επιχειρηματικού πλάνου και του ετήσιου προϋπολογισμού, τα πλάνα για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ, την εύρεση και εκπαίδευσης του προσωπικού μέχρι την παρακολούθηση των οικονομικών αποτελεσμάτων, τις δημόσιες σχέσεις, τις online πωλήσεις, τις συμφωνίες με τους tour operators και τη διαχείριση της παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Επιτυχημένο μοντέλο
Το μοντέλο που ακολουθεί η HotelBrain χαρακτηρίζεται επιτυχημένο, αν κρίνει κανείς από την πορεία της εταιρείας. Δεν είναι τυχαίο ότι η HotelBrain ανανεώνει τα ετήσια συμφωνητικά διαχείρισης με τη συντριπτική πλειοψηφία των ξενοδοχείων με τα οποία συνεργάζεται. Επιπλέον, εμπλουτίζει το χαρτοφυλάκιό της με τουλάχιστον 20 νέα συμφωνητικά διαχείρισης ξενοδοχείων κάθε χρόνο.
Επίσης, αυξάνει σταθερά τα συνολικά καθαρά έσοδα των υπό τη διαχείριση της ξενοδοχείων. Το 2011 το ποσό αυτό ήταν στα 30,2 εκατ. ευρώ για να αυξηθεί στα 38,2 εκατ. ευρώ το 2012, ανέβηκε στα 42,8 εκατ. ευρώ το 2013 και στα 52,1 εκατ. ευρώ το 2014 για να φθάσει πέρσι στα 73 εκατ. ευρώ. Το πιο σημαντικό στοιχείο, όμως, η σταθερή αύξηση της καθαρής μέσης τιμής δωματίου καθώς από τα 149,2 ευρώ το 2011, τα 155,9 ευρώ το 2012 και τα 164,5 ευρώ το 2013, έφθασε το 2014 στα 194,6 ευρώ και στα 210 ευρώ το 2015.

Διεθνής επέκταση
Το 2015 ήταν μία σημαντική χρονιά για την HotelBrain, η οποία ήλθε σε συμφωνία με το ευρωπαϊκό επενδυτικό fund Southbridge Europe προκειμένου να λάβει χρηματοδότηση αρχικού ύψους 3 εκατ. ευρώ με τα κεφάλαια αυτά να προορίζονται για τη διεθνή επέκταση της εταιρείας.

«Με τα περισσότερα από τα 150 ξενοδοχεία, που αυτή τη στιγμή διαχειρίζεται η εταιρεία, να βρίσκονται επί ελληνικού εδάφους, είναι προφανές ότι η απόλυτη προτεραιότητα της HotelBrain είναι τόσο η διατήρηση και ενδυνάμωσή της στην ελληνική αγορά, όσο και επέκταση της σε ακόμα περισσότερους ελληνικούς προορισμούς» τονίζει ο κ. Παλαιολόγος, αναφερόμενος στα μελλοντικά πλάνα της εταιρείας. «Από την άλλη πλευρά έχουμε προχωρήσει τις διαδικασίες προκειμένου σύντομα να μπορούμε να μιλάμε για την επέκτασή μας σε Ιταλία, Μάλτα, Κροατία, Ρουμανία, Αλβανία» επισημαίνει ο πρόεδρος και ιδρυτής της HotelBrain.

Όλη η συνέχεια εδώ - Imerisia.gr

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr