Ταινίες εβδομάδας: Με Τζόνι Ντεπ, Ελενα Μπόναμ Κάρτερ & Κέιτ Μπλάνσετ σε ''δυνατά'' φιλμς

Αφήστε την κουλτούρα στις Κάννες. Ωρα για ανέμελο σινεμά

The Nice Guys 

Του Σέιν Μπλακ. 
Με τους Ράσελ Κρόου, Ράιαν Γκόσλινγκ
Περιπέτεια, 2016, ΗΠΑ, 116’.

 Το «Nice Guys», μια ταινία για δύο αταίριαστους ντετέκτιβ που συνεργάζονται σε μια μυστήρια υπόθεση μιας δολοφονημένης πορνοστάρ, διαφημίζεται ως η πιο ξεκαρδιστική περιπέτεια του καλοκαιριού. Πολύ πιθανώς να είναι κιόλας - κι αυτό είναι το μεγάλο παράδοξο διότι το «Nice Guys» είναι μια κακή ταινία. Μια κακή, αλλά ξεκαρδιστική πράγματι ταινία. Για κάποιον λόγο, παρόλο που δουλεύουν κόντρα σε πολλά πράγματα (κυρίως τα με-το-ζόρι-trendy-παλιακά 70s), οι Ράσελ Κρόου και Ράιαν Γκόσλινγκ μετατρέπουν έναν αχταρμά σε feelgood καλοκαιρινή διασκέδαση. Κι αυτό είναι, αλήθεια, επίτευγμα.

Υπόθεση: Αγνωστο DNA / L’affaire SK1 

Του Φρεντερίκ Τεγιέ. 
Με τους Ραφαέλ Περσονάζ, Ναταλί Μπεΐ
Θρίλερ, 2014, Γαλλία, 120’. 

 Ενα αληθινό, ιστορικό περιστατικό στη Γαλλία: αστυνομικό θρίλερ για έναν νεαρό επιθεωρητή ο οποίος κατά την ερευνά του για τη δολοφονία μιας κοπέλας βρίσκεται ξαφνικά μπροστά σε μια μυστηριώδη υπόθεση. Εχει ενδιαφέρον η γαλλική προσέγγιση στο είδος, με τα χρονικά πισωγυρίσματα και τις αστυνομικίστικες λεπτομέρειες. Δεν παρουσιάζουν τόσο ενδιαφέρον κάποια συναισθηματικά κρεσέντο.

Η Αλίκη μέσα 
από τον καθρέφτη / Alice through the Looking Glass 

Του Τζέιμς Μπόμπιν. 
Με τους Μία Γουασικόφσκα, Τζόνι Ντεπ, Ελενα Μπόναμ Κάρτερ, Σάσα Μπαρόν Κόεν
Φαντασίας, 2016, ΗΠΑ, 113’. 

 Δεν ξέρω τι μπορεί να έκανε διαφορετικά ο Τιμ Μπάρτον, αλλά το σίκουελ της «Αλίκης» βλέπεται νεράκι, εξίσου πολύχρωμο και σκοτεινό, αθώο και βαθύ, με την ιστορία του Χρόνου να λειτουργεί και πολυεπίπεδα και χιουμοριστικά και συγκινητικά. Ειδική μνεία στον Σάσα Μπαρόν Κόεν και στην Ελενα Μπόναμ Κάρτερ, την οποία δεν μπορεί να τη σταματήσει ούτε η πιο παραμορφωτική ψηφιακή επεξεργασία.

Η αλήθεια / Truth 

Του Τζέιμς Βάντερμπιλτ. Με τους Ρόμπερτ Ρέντφορντ, Κέιτ Μπλάνσετ, Ελίζαμπεθ Μος, Τόφερ Γκρέις
Δραματική, 2015, Αυστραλία/ΗΠΑ, 125’. 

 «Γιατί έγινες δημοσιογράφος;» ρωτάει ο Τόφερ Γκρέις τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ. «Από περιέργεια», απαντά. «Αυτό ήταν μόνο;». «Αυτό είναι το παν. Εσύ γιατί έγινες;». «Λόγω εσού». Ο Νταν Ράδερ ήταν τέτοιος δημοσιογράφος και ενέπνευσε γενιές στο κατόπι του. Γι’ αυτό και όταν με την παραγωγό της εκπομπής «60 Minutes» Μέρι Μέιπς άρχισαν να αποκαλύπτουν το παρασκήνιο σχετικά με τη στρατιωτική θητεία του Τζορτζ Μπους Τζ., όλοι στις ΗΠΑ άκουγαν. Αυτό όμως σε κάποιους δεν άρεσε. Η «Αλήθεια» αφηγείται την ιστορία από την πλευρά της Μέιπς, από τα πρώτα στάδια της έρευνας έως την απόλυση και των δυο τους από το CBS, πατώντας ακριβώς σε αυτή τη γοητεία της δημοσιογραφίας που τόσο ωραία μπορεί να κουμπώσει με το σινεμά. Κι ενώ εδώ χτίζεται στρωτά και αναδεικνύει ζουμερές λεπτομέρειες της δημοσιογραφικής διαδικασίας, αρχίζει σταδιακά να φλερτάρει με το slow motion και ό,τι αυτό συνεπάγεται. 

 

 

Γλυκιά απόδραση / Comme un Avion 

Του Μπρουνό Πονταλιντές. Με τους Μπρουνό Πονταλιντές, Σαντρίν Κιμπερλέν, Ανιές Ζαουί
Κομεντί, 2015, Γαλλία, 105’. 

Ενας 50χρονος άντρας που αγαπά τα αεροπλάνα στρέφει την προσοχή του στα καγιάκ και αποφασίζει να αφήσει τη δουλειά του για να σαλπάρει στα νερά της Βουργουνδίας.

Το μπαρμπέρικο: Η νέα κουπ / Barbershop: The Next Cut 

Του Μάλκολμ Ντ. Λι. 
Με τους Ice Cube, Cedric the Entertainer
Κωμωδία, 2016, ΗΠΑ, 111’. 

Τρίτη ταινία για το «Μπαρμπέρικο» που επανασυνδέει τον Ice Cube με τον Cedric δέκα χρόνια μετά το τελευταίο τους ραντεβού.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr