Made in Greece τα αναψυκτικά Three Cents: 3 barmen & 1 επιχειρηματίας ενώνουν τις δυνάμεις τους
Τρεις επαγγελματίες μπάρμεν & ένας επιχειρηματίας ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν τα αναψυκτικά Three Cents, τα πρώτα premium ελληνικά αναψυκτικά με βάση το ανθρακούχο νερό.
Κρύστα Φωτεινοπούλου: Ποιο είναι το story γύρω από τη δημιουργία της επιχείρησης σας; Πως σας γεννήθηκε αυτή η επιθυμία;
Three Cents: Τα Three Cents είναι αποτέλεσμα της πολύχρονης παρουσίας μας και δουλειάς στο χώρο. Οι 4 συνέταιροι εργάζονται εδώ και πολλά χρόνια σε όλους τους τομείς του επισιτισμού από το εμπόριο και τη διανομή ως το χώρο του μπάρ και της έρευνας. Η ποιότητα ήταν πάντα ψηλά στη λίστα των απαιτήσεών μας σε προιόντα και εταιρίες οπότε η δημιουργία ενός καινοτόμου και ανώτερα ποιοτικού brand ήταν μια φυσική εξέλιξη για εμάς. Όλα ξεκίνησαν όταν είδαμε πως η αγορά του premium αναψυκτικού ήταν ελειπής στην ελληνική και παγκόσμια αγορά είτε λόγω μεγάλης τιμής των προιόντων είτε λόγω έλλειψης των ποιοτιών χαρακτιριστικών που επιζητούσαμε εμείς. Σε συνδυασμό με τη δική μας έρευνα πάνω στα αναψυκτικά και πιο ειδικά στη Grapefruit Soda, αφού ήταν το πρώτο μας προιόν και το οποίο φτιάχναμε και εμφιαλώναμε στο χέρι στο bar που δουλέυαμε, αποφασίσαμε να κάνουμε το βήμα και να παρασκευάσουμε μια δική μας σειρά premium αναψυκτικών με τη δική μας φιλοσοφία και τα δικά μας ποιοτικά στανταρτς. Ο χρόνος μας δικαίωσε και τόσο ο επαγγελματικός κλάδος όσο και οι καταναλωτές αγκαλίασανε την προσπαθειά μας.
Κ. Φ: Πως γνωριστήκατε και αποφασίσατε να συνεργαστείτε;
T. C: Είναι η κλασσική ιστορία που όλοι βρεθήκαμε στο σωστό χρόνο τη σωστή στιγμή. Εγώ με τον Δημήτρη έχουμε καταγωγή από την Καρδίτσα και γνωριζόμαστε από πολλά χρόνια. Παρόλο που μεταξύ μας όλοι γνωριζόμασταν από το παρελθόν απόφασίσαμε να συνεργαστούμε όταν ο Δημήτρης εργαζόταν στην εταιρεία εισαγωγής του Βασίλη και ο Γίωργος που μόλις έιχε επιστρέψει από το Λονδίνο με τον έτερο Γιώργο ήταν σε αναζήτηση της επόμενης κίνησής τους. Οι 4 μας βρεθήκαμε και η επιλογή μας ήρθε αβίαστα.
Κ. Φ: Με λίγα λόγια τι είναι το THREE CENTS;
T. C: Τα Three Cents είναι η πρώτη ελληνικη εταιρεία premium αναψυκτικών δημιουργημένη από 3 επαγγελματίες μπάρμεν με μεγάλη εμπειρία στο χώρο και τον Βασίλη Καλατζή επιχειρηματία με 20 ετή εμπειρία στο χώρο. Το όραμά μας είναι να προσφέρουμε ποιοτικά, 100% φυσικά και ανώτερης ποιότητας αναψυκτικά.
Κ. Φ: Για ποιον λόγο επιλέξατε το συγκεκριμένο όνομα για την εταιρεία σας;
T. C: Η έμπνευσή μας έρχεται από την ιστορική εξέλιξη των αναψυκτικών στην Αμερική όπου και ξεκίνησαν όλα. Κατά τη διάρκεια της ποτοαπαγόρευσης αφού τα μπαρ ήταν παράνομα λειτουργούσαν τα λεγόμενα soda fountains τα οποία σέρβιραν σόδες και λοιπά μη αλκοολούχα ποτά. Την ίδια περίοδο και πιο συγκεκριμένα την περίοδο της Μεγάλης Κρίσης το πιο φτηνό πράγμα που μπορούσε να παραγγείλει κανείς ήταν σκέτο ανθρακούχο νερό το οποίο λεγόταν Two Cents Plain και κόστιζε 2 σέντς. Με την προσθήκη γεύσης στο ανθρακούχο νερό το κόστος ανέβαινε άλλο 1 σεντ και το σύνολο Three Cents!
Κ. Φ: Χρησιμοποιούνται μόνο ως υλικά για αλκοολούχα ποτά ή μπορούν να καταναλωθούν και μόνα τους;
T. C: H φιλοσοφία μας είναι αναψυκτικά για mixing που να κρατάνε τον fizzy χαρακτήρα τους για περισσότερο, ενώ ταυτόχρονα να αναδεικνύουν τις υπόλοιπες γεύσεις. Από την άλλη έχουμε δεί πως στους καταναλωτές αρέσει αυτός ο πολύ έντονος ανθρακούχος χαρακτήρας των Three Cents και τα απολαμβάνουν και μόνα τους.
Κ. Φ: Εμείς λέμε την στήλη μας ''Made in Greece''. Πόσο ελληνικά είναι τα δικά σας προϊόντα;
T. C: Τα Three Cents είναι ελληνική εταιρία. Τα προιόντα φτιάχνονται στο Αίγιο με ελληνικές πρώτες ύλες. Θα έλεγα ότι είμαστε όσο πιο Ελληνικά γίνεται.
Κ. Φ: Ποια γεύση ζητάει πιο συχνά ο κόσμος;
T. C: Αναμφίβολα η Pink Grapefruit Soda είναι πολύ ψηλά στις προτιμήσεις και ακολουθεί κατά πόδας η Ginger Beer με τον έντονο πικάντικο χαρακτήρα του φρέσκου τζίντζερ και το Aegean Tonic που περιέχει αρώματα αγγουριού και βασιλικού και το κάνει έξτρα δροσιστικό!
Κ. Φ: Ποια ήταν τα δύσκολα και ποια τα εύκολα βήματα μέχρι τώρα;
T. C: Τολμώ να πώ πως εύκολο δεν ήταν τίποτα. Μόνο η ικαναποίση που νιώθουμε όταν λαμβάνουμε θετικά σχόλια για τα προιόντα. Ξεκινώντας ουσιαστικά από το μηδέν, βρήκαμε πολλά εμπόδια αφού δεν είχαμε καμία εμπορική δύναμη σε μια ήδη εξασθενημένη αγορά. Με εφόδια την ποιότητα και το πάθος μας αλλά και τη στήριξη των συναδέλφων και λοιπόν επαγγελματιών του χώρου καταφέραμε να κατακτήσουμε μεγάλο κομμάτι της αγοράς αλλά και να συνεργαστούμε με την Αμβυξ, τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρία διανομής στον κλάδο.
Κ. Φ: Πόσο δύσκολο είναι να ξεκινάς μια νέα επιχείρηση στην Ελλάδα της κρίσης;
T. C: Σε μια αποδυναμωμένη αγορά κάθε νέα κίνηση απαιτεί οργάνωση και υπομονή. Σίγουρα σταθήκαμε και τυχεροί στις συνεργασίες μας αλλα το σημαντικό είναι η πρόγνωση των κινδύνων αλλά και η εξωστρέφεια. Από την πρώτη στιγμή των Three Cents είχαμε ενδιαφέρον από το εξωτερικό και είναι κάτι που κυνηγάμε έντονα. Αυτή τη στιγμή εξάγουμε σε 16 χώρες σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία. Ίσως το δυσκολότερο είναι να αντιστρέψουμε την κακή εικόνα και την αβεβαιότητα που ενδεχωμένως υπάρχει σε βάρος της ελληνικής επιχειρηματηκότητας, κάτι που απαιτέι πολύ κόπο.
Κ. Φ: Πώς θα προχωρήσετε και θα εξελίξετε όσα πετύχατε μέχρι τώρα; Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σας.
T. C: Η περσινή χρονιά ήταν γεμάτη βραβεία και διακρίσεις, μετά την 7η θέση στα πιο δημοφιλή τόνικ παγκοσμίως από τον θεσμό World’s 50 Best Bars και την υποψηφιότητα του Aegean Tonic σαν Best European Bar Product στα Mixology Awards του Βερολίνου προσανατολιζόμαστε στη διεύρυνση των προϊόντων στο portfolio της Three Cents, στην ακόμα εντονότερη παρουσία στο εξωτερικό αλλά και στην ενδυνάμωση του brand στην Ελλάδα. Ήδη έχουμε δρομολογήσει την παρουσίαση μιας καινούριας γεύσης στην HORECA τον Φεβρουάριο, την παρουσία μας σε διεθνείς εκθέσεις ανα την Ευρώπη και ετοιμάζουμε ακόμα πολλά πράγματα για να γνωρίσει το κοινό τη φιλοσοφία μας αλλά και το όραμά μας.
Who is Who
Γιώργος Μπάγκος
Αποφοίτησε από το ΤΕΙ Αθήνας - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (2010). Εμπειρία ως μπάρμαν (Pereubu, Egomio, Kitchen Bar, A for Athens, Dos Agaves).
Πρέσβης του εμπορικού σήματος Illva Sarono (South Europe sector).
Παρουσίαση αλκοολούχων ποτών και γευσιγνώστης σε διεθνείς εκθέσεις στην Ελλάδα (BarAcademy, Le Monde).
Δημήτρης Νταφόπουλος
Αποφοίτησε από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Επιχειρήσεων - Τμήμα Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ (2012).
Ενεργός συμμετοχή και εμπειρία ως μπάρμαν από το 2007 (Tziz, η Τράπεζα Εργασίας, Dos Agaves, Clumsies).
Γιώργος Τσιρίκος
Αποφοίτησε από το Τεχνολογικό Ινστιτούτο Πληροφορικής (2008).
Εμπειρία ως μπάρμαν και ως Διευθυντής από το 2006 (Bardot, Purl London, 360Degrees cocktail bar). Νικητής σε διάφορους διαγωνισμούς από το 2010 (SKINOS mediterranean challenge, Angostura cocktail challenge, Disaronno Mixing Star).
Βασίλης Καλαντζής
Αποφοίτησε από το Deree College - Marketing & Τμήμα Διοίκησης (1988).
Περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στο χώρο εστίασης, ως ιδιοκτήτης καφετεριών - εστιατορίων (En Delfois, Manteio, Out of Africa, Act, Mommy). Ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Granikal και Umami.
Επιμέλεια κειμένου και οπτικοποιήση: Κρύστα Φωτεινοπούλου
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr