Τέσσερις ειδικοί απαντούν γιατί εθίστηκε όλη η Ελλάδα στο Survivor
Δύο αντίπαλες ομάδες, ένα έπαθλο των 100.000 ευρώ, εξωτικά μέρη και πολλά γυμνασμένα κορμιά συγκεντρωμένα σ' ένα παιχνίδι, το «Survivor», τον απόλυτο τηλεοπτικό εθισμό του Έλληνα.
Πέρασαν πολλά χρόνια από τότε που ένα τηλεοπτικό προϊόν συζητήθηκε και σχολιάστηκε τόσο, παντού, σε σημείο παροξυσμού.
«Κάθε μέρα είναι σαν να έχουμε "Eurovision"», θα μου πει υπάλληλος delivery, που τον Μάρτιο οι πωλήσεις της πιτσαρίας όπου εργάζεται ανέβηκαν κατακόρυφα.
Το «Survivor» παίζεται πέντε μέρες την εβδομάδα και με διάρκεια τεσσάρων ωρών, τύπου «Μπεν Χουρ», είναι πρωτοφανές το ότι τις ώρες προβολής του οι δρόμοι ερημώνουν, καταστήματα μένουν άδεια, τα delivery σημειώνουν αύξηση στις πωλήσεις τους, ραντεβού ακυρώνονται, τηλέφωνα κλείνουν, στοιχήματα δίνουν και παίρνουν, ενώ παρέες μαζεύονται στα σπίτια για να απολαύσουν τα αγωνίσματα των παικτών.
Εν τω μεταξύ, οι δείκτες τηλεθέασης κινούνται καθημερινά σε πρωτοφανή ύψη, σπάζοντας το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, με νούμερα που ξεπερνούν ακόμη και το 75%.
Παράλληλα, στα social media η δημιουργία ομάδων υποστήριξης έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία και οι «εμφυλιοπολεμικές» συγκρούσεις μονοπωλούν τους τοίχους των κοινωνικών δικτύων.
Διαρροές για την ομάδα που κέρδισε το έπαθλο του φαγητού και της επικοινωνίας ή την ασυλία και spoiler για το ποιος ή ποια αποχώρησε γίνονται αιτίες τσακωμού ανάμεσα σε φίλους και γνωστούς.
Διαβάστε περισσότερα στη Lifo.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr