80 χρονών ο γυναικοκατακτητής Γουόρεν Μπίτι! Η τρανσέξουαλ πρωτότοκη κόρη & η πιστή σύζυγος Ανέτ Μπένινγκ

80 χρονών έγινε ο μεγαλύτερος εραστής  Γουόρεν Μπίτι και ένα αφιέρωμα είναι το λιγότερο που του αξίζει. 

Όταν ο Γουόρεν Μπίτι ξεκινούσε την καριέρα του κάνοντας την πρώτη εμφάνιση στην τηλεόραση το 1957 η αδελφή του Σίρλεϊ Μακ Λέιν είχε ήδη λάβει αναγνώριση στο χώρο του κινηματογράφου έχοντας συμμετάσχει στην ταινία του Άλφρεντ Χίτσκοκ Ποιος σκότωσε τον Χάρι (The Trouble With Harry) το 1955 και στην ταινία που κέρδισε Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας το 1956 την κινηματογραφική μεταφορά του μυθιστορήματος του Ιούλιου Βερν Ο γύρος του κόσμου σε 80 μέρες.

Ο Μπίτι συνέχισε παράλληλα να σπουδάζει δράμα στο Πανεπιστήμιο Νορθγουέστερν, αφήνοντας πίσω του το χώρο του αμερικανικού ποδοσφαίρου στο οποίο είχε διαπρέψει κατά την εφηβεία του.

Μετά το πρώτο έτος στο πανεπιστήμιο αποφάσισε να μεταφερθεί στη Νέα Υόρκη για να συνεχίσει τις σπουδές του στη σχολή της Στέλλα Άντλερ. Εμφανίστηκε σε πολλές θεατρικές παραστάσεις και το 1960 έλαβε υποψηφιότητα για βραβείο Τόνυ για τη συμμετοχή του στο θεατρικό του Γουίλιαμ Ινγκ A Loss of Roses. Αυτή ήταν και η τελευταία φορά που εμφανίστηκε στο Μπρόντγουεϊ.

Ένα χρόνο αργότερα ο σκηνοθέτης Ελία Καζάν του προσέφερε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία Πυρετός στο Αίμα (Splendor in the Grass, 1961) πλάι στη Νάταλι Γουντ ταινία για την οποία έλαβε υποψηφιότητα για Χρυσή Σφαίρα για καλύτερη ανδρική ερμηνεία σε δράμα.

Ακολούθησε η ταινία Το τέλος μιας αγάπης (The Roman Spring of Mrs. Stone, 1961) βασισμένη σε θεατρικό του Τένεσι Γουίλιαμς.

Αφού το 1965 αναγκάστηκε να αποχωρήσει από το σετ της ταινίας Χαρέμι για δυο (What's New Pussycat) χάρη στους χειρισμούς του Γούντι Άλεν ο Μπίτι έλαβε παγκόσμια φήμη και διθυραμβικές κριτικές για το επόμενό του εγχείρημα το γκανγκστερικό δράμα Μπόνι και Κλάιντ (Bonnie and Clyde) 1967.

Ο Μπίτι που συμπρωταγωνίστησε με τη Φέι Ντάναγουεϊ και τον Τζιν Χάκμαν ήταν επίσης παραγωγός της ταινίας και είχε τον πλήρη έλεγχο πάνω στην πορεία της. Η ταινία έλαβε δέκα υποψηφιότητες για Όσκαρ και έκανε τεράστια επιτυχία. Την ίδια χρονιά σύναψε ερωτική σχέση με την Αγγλίδα ηθοποιό Τζούλι Κρίστι μια σχέση που κράτησε 7 χρόνια.

Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του '70, ο Μπίτι συνέχισε την ανοδική του πορεία πρωταγωνιστώντας στις ταινίες: Η Έντιμος Κυρία και ο Χαρτοπαίκτης (McCabe And Mrs. Miller, 1971) του Ρόμπερτ Όλτμαν, Υπόθεση Πάραλλαξ (The Parallax View, 1974) του Άλαν Τζέι Πακούλα και Σαμπού (Shampoo, 1975) όπου συμμετείχε στη συγγραφή του σεναρίου.

Το 1978 ο Μπίτι πρωταγωνίστησε, έγραψε το σενάριο, σκηνοθέτησε και έκανε την παραγωγή της ταινίας Ας Περιμένει ο Παράδεισος (Heaven Can Wait) η οποία έλαβε 9 υποψηφιότητες για όσκαρ κι ο Μπίτι βρέθηκε υποψήφιος σε τέσσερις κατηγορίες (κάτι που είχε να συμβεί από το 1941 όταν ο Όρσον Γουέλς βρέθηκε υποψήφιος για την παραγωγή, το σενάριο, τη σκηνοθεσία και τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία Πολίτης Κέιν (Citizen Kane, 1941)).

To 1979 είχε ερωτική σχέση με την Ντάιαν Κίτον την οποία προσέλαβε για το επόμενό του εγχείρημα την ταινία Οι Κόκκινοι(Reds, 1981) που πραγματευόταν τη ζωή του δημοσιογράφου Τζον Ριντ, ο οποίος έγραψε το μυθιστόρημα Οι δέκα μέρες που συγκλόνισαν τον κόσμο.

Τα γυρίσματα ήταν δύσκολα και η ταινία βγήκε στους κινηματογράφους 2 χρόνια αργότερα λαμβάνοντας ευνοϊκές κριτικές. Η ακαδημία του κινηματογράφου την αντάμειψε με δώδεκα υποψηφιότητες για βραβείο Όσκαρ, εκ των οποίων τέσσερις πήγαν πάλι στον Μπίτι.

Από τις τέσσερις κατάφερε να κερδίσει μόνο Όσκαρ Σκηνοθεσίας. Μετά τη νίκη του για την ταινία Οι Κόκκινοι έκανε εξαετές διάλειμμα και επέστρεψε στα κινηματογραφικά δρώμενα με την ταινία Ιστάρ (Ishtar, 1987) στην οποία συμπρωταγωνιστούσε με τον Ντάστιν Χόφμαν. Η ταινία ήταν μεγαλειώδης αποτυχία και ο Μπίτι πήρε άλλο ένα τριετές διάλειμμα για να επιστρέψει με την ταινία Ντικ Τρέισι (Dick Tracy, 1990) πλάι στη Μαντόνα με την οποία είχε ερωτική σχέση για σύντομο χρονικό διάστημα.

Το 1991 στα πλατό της ταινίας του Μπάρι Λέβινσον Μπάγκσι (Bugsy) γνωρίστηκε με την ηθοποιό Ανέτ Μπένινγκ την οποία παντρεύτηκε αμέσως μετά τα γυρίσματα. 

Η ταινία του χάρισε άλλη μια υποψηφιότητα για Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου ενώ ο γάμος του με τη Μπένινγκ, με την οποία είναι παντρεμένος μέχρι και σήμερα του χάρισε 4 παιδιά.

Ο γάμος του με τη Μπένινγκ έβαλε τέλος φήμη του ασυγκράτητου γυναικά που τον συνόδευε για χρόνια εφόσον στο παρελθόν είχε ερωτικές σχέσεις με πολλές σταρ του Χόλιγουντ. Το ζευγάρι συμπρωταγωνίστησε επίσης στην ταινία Ένας μεγάλος έρωτας (Love Affair, 1994) έχοντας στο πλευρό του την Κάθριν Χέπμπορν, αλλά η ταινία δεν είχε επιτυχία.

Η μεγαλύτερη του κόρη, η Κατρίν, δήλωσε στους γονείς της ότι είναι άντρας. 
«Το όνομά μου είναι Στέφεν. Χαρακτηρίζω τον εαυτό μου ως τρανσέξουαλ άντρα, χαρούμενη αδελφή, ομοφυλόφιλο, λεσβία, συγγραφέα, καλλιτέχνη και ένα τύπο που χρειάζεται κούρεμα», είπε.

Τουλάχιστον 12.775 ερωμένες είχε ο Γουόρεν Μπίτι σύμφωνα με τη  βιογραφία του. Στο βιβλίο με τίτλο «Σταρ:Πώς ο Γουόρεν Μπίτι αποπλάνησε την Αμερική» ο συγγραφέας Ρον Μπίσκιντ αναφέρει ότι οδηγήθηκε εύκολα, με απλή καταμέτρηση, σε αυτό τον αριθμό-ρεκόρ. 

 

Βεβαίως ο Μπίτι δεν ήταν πάντα επιλεκτικός. Ο συγγραφέας επικαλείται μια κομπάρσο στην ταινία «Υπόθεση Πάραλλαξ» του 1974, η οποία παρατηρούσε δεκάδες γυναίκες να παρελαύνουν από το καμαρίνι του. «Κάποια από τα κορίτσια δεν ήταν καν ελκυστικά. Κάποιες ήταν παχουλές, άλλες είχαν μουστάκι, σπιράκια, ελιές ή άλλες ατέλειες» είπε. 

Θορυβημένος ο Μπίτι, έσπευσε να το διαψεύσει.  

«Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να έχω κοιμηθεί με τόσες γυναίκες» δήλωσε ξερά.

Και η αλήθεια είναι ότι, όπως παραδέχεται και ο ίδιος ο Μπίσκιντ, το εντυπωσιακό νούμερο προέκυψε έπειτα από απλούς αριθμητικούς υπολογισμούς: αναφέρει ότι βασίστηκε σε συνεντεύξεις με τον ίδιο τον βετεράνο εραστή, αλλά και με πολλές πρώην ερωμένες και άτομα του στενού του περιβάλλοντος. 

Ετσι ο συγγραφέας υπολόγισε ότι από τα 19 του χρόνια, όταν ο Μπίτι είχε την πρώτη ερωτική επαφή, έως το 1991, όταν γνώρισε την Μπένινγκ και συνθηκολόγησε με τη μονογαμία, δηλαδή επί 35 χρόνια, κοιμόταν κατά μέσο όρο με τουλάχιστον μία γυναίκα κάθε ημέρα- «χωρίς να υπολογίζονται “τα γρήγορα” κατά τη διάρκεια της ημέρας, οι ξαφνικές επισκέψεις σε σπίτια, τα ευκαιριακά “τυχερά” και τα “κλεμμένα φιλιά”» όπως γράφει χαρακτηριστικά. «Το σεξ ήταν κομμάτι της καθημερινής ρουτίνας του, σαν το πλύσιμο των δοντιών» σημειώνει κάπου στο βιβλίο. 

 Η αποκάλυψη της Τζόαν Κόλινς ότι τον παράτησε επειδή δεν άντεχε την αχαλίνωτη όρεξή του για σεξ:

 «Δεν νομίζω ότι θα αντέξω για πολύ ακόμη. Δεν σταματάει ποτέ- πρέπει να είναι όλες αυτές οι βιταμίνες που παίρνει. Σε μερικά χρόνια θα με έχει “λιώσει ”» φέρεται να είπε η γνωστή «κακιά» του σίριαλ «Δυναστεία». 'Όταν κάποιος τη ρώτησε άλλη φορά, αν είναι αλήθεια ότι εκείνη και ο Μπίτι έκαναν έρωτα επτά φορές την ημέρα, εκείνη απάντησε σκωπτικά:

 «Ισως εκείνος να έκανε, εγώ απλώς ήμουνα ξαπλωμένη εκεί πέρα....."

 

 

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr