Αυτή είναι η νέα Yahoo! Χρειάστηκε μια γυναίκα στο τιμόνι για να της κάνει λίφτινγκ στο λογότυπο
«Λίφτινγκ» - μετά από 18 ολόκληρα χρόνια, έκανε η Yahoo! στο λογότυπό της, υιοθετώντας ένα σχέδιο που περιλαμβάνει πιο λεπτά γράμματα και τρισδιάστατη σκίαση.
«Λίφτινγκ» - μετά από 18 ολόκληρα χρόνια, έκανε η Yahoo! στο λογότυπό της, υιοθετώντας ένα σχέδιο που περιλαμβάνει πιο λεπτά γράμματα και τρισδιάστατη σκίαση.
Ωστόσο, το περίφημο θαυμαστικό στο όνομά της (Yahoo!), που συχνά μπερδεύει όσους θέλουν να το γράψουν, παραμένει στη θέση του.
Το νέο λογότυπο είναι «λίγο πιο βιομηχανικό, λίγο πιο ενήλικο, αλλά διατηρεί κάποια τόλμη» σχολίασε η Wall Street Journal.
«Ξέραμε ότι θέλαμε ένα λογότυπο που να αντικατοπτρίζει τη Yahoo!, ευφάνταστο, αλλά εκλεπτυσμένο. Μοντέρνο και φρέσκο, με ένα κλείσιμο του ματιού στην ιστορία μας. Εχει ένα ανθρώπινο, προσωπικό, άγγιγμα, πιο προσωπικό. Περήφανο» είπε η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Μαρίσα Μάγιερ, παρουσιάζοντας το νέο σήμα.
Η διαδικασία «ανεύρεσης» νέου λογότυπου διήρεκσε έναν μήνα, γράφει το tanea.gr.
Δείτε εδώ τα σήματα που ήταν υποψήφια.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr