Έξι μεγάλα έργα 49 εκατ. ευρώ στη Δυτική Ελλάδα - Ποια είναι και ποιον θα ωφελήσουν

Aφορούν και τις τρεις περιφερειακές ενότητες της Δυτικής Ελλάδας και εντάχθηκαν στο πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων.

Σημαντικά έργα συνολικού προϋπολογισμού 49.080.000 ευρώ για την ασφάλεια και την άρση της επικινδυνότητας κύριων οδικών αξόνων.

Όπως επίσης και ένα καθοριστικό έργο για την οδική σύνδεση Πύργου - Καλού Νερού (θα χρηματοδοτηθεί από ΕΣΠΑ) , που είχε εξαιρεθεί από το τμήμα της Ολυμπίας Οδού και δεν έχει συμπεριληφθεί στην εργολαβία της Πατρών-Πύργου. Τα παραπάνω έργα εντάχθηκαν με απόφαση του αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών Αλέξη Χαρίτση και την θετική εισήγηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη και του Γενικού Γραμματέα Υποδομών Γιώργου Δέδε.

«Πρόκειται για έργα που η περιοχή μας διεκδικούσε εδώ και καιρό. Για μια ακόμη φορά η σωστή προετοιμασία και η εποικοδομητική συνεργασία απέδωσαν. Με στοχευμένες παρεμβάσεις και στρατηγικό σχεδιασμό πετυχαίνουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για έργα που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων της Δυτικής Ελλάδας. Συνεχίζουμε την προσπάθεια προκειμένου το όραμά μας για την αναπτυξιακή πορεία της Περιφέρειάς μας να εκπληρωθεί», τόνισε ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας.

Πρόκειται για τα έργα:

«ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ – ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΔΟΥ  ΑΝΤΙΡΡΙΟ – ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ –ΑΓΡΙΝΙΟ – ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ - ΜΕΝΙΔΙ (τμήμα ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΟ  – ΚΟΥΒΑΡΑΣ)»  Προϋπολογισμού 5.000.000 €.

Το έργο αφορά στη συντήρηση - βελτίωση και αποκατάσταση των φθορών του οδικού τμήματος ‘’Κεφαλόβρυσο – Αγρίνιο – Κουβαράς’’ της Ε.Ο. ‘’Αντίρριο-Μεσολόγγι-Αγρίνιο-Αμφιλοχία-Μενίδι’’, μήκους περίπου 45 χλμ., για την ασφαλή και ομαλή διέλευση των χρηστών της οδού.

«ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ  Ε.Ο. 33 ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ» Προϋπολογισμού 3.500.000 €.

Το έργο αφορά στη στοιχειώδη συντήρηση και βελτίωση του Εθνικού Οδικού Δικτύου, της Ε.Ο. 33, αρμοδιότητας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, για την αποκατάσταση Κατολισθητικών Φαινομένων που παρουσιάζονται στο οδικό δίκτυο, ώστε αυτό να ευρίσκεται σε καλή και ασφαλή κατάσταση.

«ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ ΟΔΟΥ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΗΝΕΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ» Προϋπολογισμού 5.000.000 €.

Το μήκος της οδού είναι 13.206,80μ. Η αρχή της οδού βρίσκεται στον οικισμό της Γλύφας, στη διασταύρωση προς Λυγιά και προς παραλία Γλύφας . O άξονας της οδού κινείται ανατολικά και στο βόρειο όριο του δάσους των θινών του Βαρθολομιού χρησιμοποιώντας το υφιστάμενο δίκτυο όπου είναι δυνατόν και κατασκευάζοντας και νέα αδιάνοικτα τμήματα.  Διέρχεται μεταξύ του σταδίου του Βαρθολομιού και του δάσους και βελτιώνοντας το υφιστάμενο δίκτυο. Στη χθ 11+000 προβλέπεται η κατασκευή νέου τεχνικού ανοίγματος 32μ για την γεφύρωση του  Πηνειού ποταμού στην περιοχή Μπούκα Γαστούνης. Η οδός καταλήγει στη διασταύρωση προς την παραλία Παλαιοχωρίου όπου και συνδέεται με το υπό μελέτη τμήμα της παραλιακής οδού του Δήμου Αμαλιάδας.  

«ΟΔΟΠΟΙΙΑ ΟΔΟΥ ΠΟΓΩΝΙΑ – ΠΛΑΓΙΑ» Προϋπολογισμού 6.320.000 €.

Αφορά σε έργο οδοποιίας της ΠΕ Αιτ/νιας που βρίσκεται εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Ακτίου Βόνιτσας.

«ΣΥΝΔΕΣΗ ΛΙΜΕΝΑ ΑΙΓΙΟΥ ΜΕ Ν.Ε.Ο. ΠΑΤΡΩΝ - ΑΘΗΝΩΝ» Προϋπολογισμού 6.450.000 €.

Η μελέτη του έργου αφορά εργασίες κατασκευής οδού, νέας χάραξης, συνολικού μήκους 1557,07 μ., με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση. Η οδός έχει σαν αφετηρία τον κόμβο εισόδου-εξόδου του Νέου Λιμένα, διέρχεται Δυτικά - Νότια του Β.Κ., της Μαρίνας και των παλαιών σφαγείων, στη συνέχεια κινείται Νότια του ποταμού Μεγανίτη,  διασχίζει τον οικισμό Νέου Κόσμου και στη συνέχεια κινούμενη στα βόρεια του οικισμού καταλήγει στον προβλεπόμενο από την ΠΑΘΕ κυκλικό κόμβο.

«Αποκατάσταση οδού Περίστα-Κλεπά του Δήμου Ναυπακτίας», Προϋπολογισμού 310.000 ευρώ λόγω κατολισθήσεων που προκλήθηκαν.

Ένα έργο πνοής για την Ηλεία που εισέρχεται στον δρόμο της υλοποίησης μετά την ένταξή του σε πρόγραμμα του ΕΣΠΑ. Ο Δρόμος Πύργου – Καλό Νερό, προϋπολογισμού 20.000.000 ευρώ, συνολικού μήκους 52 χιλιομέτρων, αποτελεί την συνέχεια της οδού Πατρών-Πύργου, καθώς το έργο δεν είχε συμπεριληφθεί στην συγκεκριμένη εργολαβία και είχε εξαιρεθεί από το έργο της Ολυμπίας Οδού.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr