Το Χόλυγουντ, πλέον, ψάχνει για νέα ταλέντα… στο Instagram!

Σπεύσατε...

Το Χόλυγουντ πάντα αναζητά νέα ταλέντα και διαρκώς κάνει οντισιόν για νέους ηθοποιούς. Είναι λογικό, λοιπόν, τα στούντιο και οι μάνατζερ να ρωτούν τους ηθοποιούς για την εμπειρία τους και τη συμμετοχή τους σε ταινίες. Τώρα, όμως, τους ρωτούν και για κάτι επιπλέον: πόσους ακόλουθους έχουν στα social media, και ειδικά στο Instagram!

  • Και αυτό είναι κάτι που αγχώνει τους ηθοποιούς, γιατί πολλοί δεν έχουν επενδύσει καθόλου σε αυτό το κομμάτι της δημόσιας εικόνας τους. Η ηθοποιός Σαμάνθα Κόλεϊ, δήλωσε πρόσφατα σε μια συνέντευξή της, ότι την απογοητεύει το γεγονός ότι στις οντισιόν την ρωτούν για την παρουσία της στα social media. Πλέον, είναι θολό το τοπίο ως προς το τι περιμένουν τα στούντιο και οι εταιρίες παραγωγής έναν ηθοποιό. Πολλοί ηθοποιοί, χρησιμοποιούν τα προφίλ τους στα κοινωνικά δίκτυα, ως διαπραγματευτικό εργαλείο για να κερδίσουν ρόλους. Αν έχουν, για παράδειγμα, 1 εκατομμύριο followers, το τονίζουν, λέγοντας ότι μπορούν να συνεισφέρουν στην προώθηση της ταινίας, μέσα από τα κοινωνικά τους δίκτυα.
  • Πολλοί casting μάνατζερ στο Χόλυγουντ, ψάχνουν πλέον για ηθοποιούς οι οποίοι να είναι influencers στα κοινωνικά δίκτυα. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν περιπτώσεις όπου ένας πολύ νέος ή λιγότερο ταλαντούχος ηθοποιός έχει πλεονέκτημα απέναντι σε ένα έμπειρο και καταξιωμένο ηθοποιό. Αυτό συμβαίνει γιατί οι κινηματογραφικοί ή τηλεοπτικοί παραγωγοί ψάχνουν, πλέον, για θεαματικότητα. Είναι δύσκολο να τους αντισταθείς, όταν σου λένε ότι το παιδάκι που διάλεξαν για το ρόλο, έχει 5 εκατομμύρια followers, οπότε αν προωθήσει την ταινία, 200.000 από αυτούς θα τρέξουν να την δουν.
  • Μάλιστα, πολλοί μάνατζερ στο Χόλυγουντ, προσπαθούν να κάνουν τους ηθοποιούς social media stars. Αν δεν έχουν αρκετή εμπειρία από social media, τους προτείνουν να κρατήσουν το προφίλ τους ιδιωτικό, μέχρι να εξοικειωθούν και να είναι έτοιμοι να το χρησιμοποιήσουν ως επαγγελματικό εργαλείο.
  • Σήμερα, πολλά καλλιτεχνικά πρακτορεία και μάνατζερ χρησιμοποιούν τα social media για να ανακαλύψουν νέα ταλέντα. Οι κυνηγοί ταλέντων δεν τρέχουν πλέον σε φεστιβάλ, σε θεατρικές παραστάσεις, δεν βλέπουν δοκιμαστικά, αλλά κοιτάζουν κυρίως τα προσωπικά sites των ηθοποιών, τους λογαριασμούς τους στο Instagram και τα κανάλια τους στο YouTube.
  • Εκτός από τα νούμερα και τη θεαματικότητα, τα στούντιο ενθαρρύνουν τους ηθοποιούς να χρησιμοποιούν τα social media για να χτίσουν την θετική τους εικόνα, προβάλλοντας, για παράδειγμα, την έντονη φιλανθρωπική τους δράση.
  • Επίσης, υπάρχει και χρηματικό κίνητρο για να επενδύσει ένας ηθοποιός στα social media. Για παράδειγμα, ο διάσημος ηθοποιός “The Rock” Johnson, ο οποίος έχει 106 εκατομμύρια Instagram followers (!!!), πήρε ένα εκατομμύριο δολάρια παραπάνω για να προωθήσει την ταινία του “Red Notice” στα προφίλ του στα social media (παραπάνω, δηλαδή, από τα 20 εκατομμύρια δολάρια που πήρε από την Universal Pictures για τη συμμετοχή του στην ταινία).

Επένδυσε, λοιπόν, στο λογαριασμό σου στο Instagram και πού ξέρεις… μπορεί στο μέλλον να γυρίζεις ταινίες στο Χόλυγουντ!

Πηγή: tsemperlidou.gr

Φωτό από: www.goodspeedinc.com

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr