Πώς η πτώχευση γερμανικού κολοσσού στα σαπούνια, κάνει την ελληνική «Παπουτσάνης» περιζήτητη στην Ευρώπη!
Η «Παπουτσάνης» χάρη στη στρατηγική της συνεργασία με τον πολυεθνικό όμιλο Unilever, θα παρασκευάζει τα σαπούνια Lux και Monsavon τόσο για τη γερμανική όσο και για τη γαλλική αγορά.
Αποσκοπώντας στο να φτάσει τις πωλήσεις της στο εξωτερικό στο 50% του τζίρου της - από 40% που ήταν το 2018- η «Παπουτσάνης» βάζει ακόμα πιο ψηλά τον πήχη της για την τρέχουσα χρονιά εφαρμόζοντας πιστά το αναπτυξιακό της πλάνο. Καθοριστικής σημασίας, ωστόσο, αποδεικνύεται και η επέκταση της συνεργασίας της με τη Unilever.
Για την ακρίβεια, μετά την ήδη στρατηγική συνεργασία που έχει η ελληνική εταιρεία με τον πολυεθνικό κολοσσό για την παρασκευή των σαπουνιών Lux στην εγχώρια αγορά, από τώρα η «Παπουτσάνης» θα παρασκευάζει τα σαπούνια Lux και Monsavon τόσο για τη γερμανική όσο και για τη γαλλική αγορά. Μετά την πτώχευση του συνεργάτη που είχε ο πολυεθνικός όμιλος στη Γερμανία, το Kappus Group, ο οποίος ήταν και ο μεγαλύτερος παραγωγός σαπουνιών σε μπάρες στην Ευρώπη, η Unilever κλήθηκε να βρει άμεσα τον αντικαταστάτη του. Έχοντας λοιπόν μείνει απολύτως ικανοποιημένη από τη συνεργασία με την Papoutsanis, επέλεξε την ελληνική εταιρεία εν ριπή οφθαλμού.
Αναμφίβολα, η πτώχευση του Kappus Group δημιουργεί ευκαιρίες για την «Παπουτσάνης» και σε ό,τι αφορά τη δραστηριότητά της στην παραγωγή σαπωνόμαζας ενώ είναι άξιο αναφοράς ότι ολοένα και μεγαλύτερη, αλλά με πιο αργούς ρυθμούς, είναι και η διείσδυση στις ασιατικές χώρες. Την ίδια ώρα, αναμένεται να διπλασιάσει τα σημεία πώλησης των προϊόντων της στις ΗΠΑ. Το 2018 το 31% των πωλήσεων έγινε στην Ευρώπη, το 7% στις ΗΠΑ και το 3% στην Ασία.
Όμως τίποτα δεν τελειώνει εκεί. Η «Παπουτσάνης», αναμένει από το 2020 και μετά, να δει τα αποτελέσματα από την πρόσφατη απόφαση της «Παπουτσάνης» να προχωρήσει στην ίδρυση κοινοπραξίας με την εταιρεία Betasoap στην Πολωνία. Η πολωνική εταιρεία έχει μεγάλη διείσδυση τόσο στη Ρωσία και σε πρώην σοβιετικές δημοκρατίες όσο και σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, όπως η Γερμανία, καθώς δραστηριοποιείται πολύ εντατικά στην παραγωγή σαπουνιών ιδιωτικής ετικέτας.
Τέλος, όσον αφορά την παραγωγή νέων προϊόντων, η «Παπουτσάνης», μετά την τοποθέτηση πριν από μερικούς μήνες στην αγορά του σαμπουάν Hairchic, αναμένεται να τοποθετήσει στην αγορά και μάσκες για τα μαλλιά.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr