Πιο ευαισθητοποιημένοι οι άνδρες όταν βλέπουν ένα cabrio αυτοκίνητο παρά το κλάμα του μωρού - Όταν βλεπουν μία γυναίκα; Εεεε!
Οι άνδρες είναι πιο ευαισθητοποιημένοι στο θέαμα ενός ακριβού αυτοκινήτου παρά στο κλάμα ενός μωρού, σύμφωνα με τα ευρήματα σχετικής έρευνας.
Οι άνδρες είναι πιο ευαισθητοποιημένοι στο θέαμα ενός ακριβού αυτοκινήτου παρά στο κλάμα ενός μωρού, σύμφωνα με τα ευρήματα σχετικής έρευνας.
Στις γυναίκες που -όπως είναι λογικό- διέπονται περισσότερο από μητρικά ένστικτα, η εγκεφαλική δραστηριότητα βρέθηκε να είναι διπλάσια στο άκουσμα ενός μωρού που κλαίει παρά στην παρατήρηση ενός αυτοκινήτου.
Η έρευνα διεξήχθη από την εταιρεία Volvo και αποκάλυψε ότι οι άνδρες είναι «γενετικά προγραμματισμένοι» να αντιδρούν έντονα βλέποντας τη μηχανή ενός αυτοκινήτου.
Ορισμένοι μπορεί να ισχυριστούν ότι τα αποτελέσματα των δοκιμών είναι προσαρμοσμένα έτσι ώστε να εξυπηρετούν την Volvo, αλλά στη μελέτη χρησιμοποιήθηκε προηγμένη τεχνολογία, με τους άνδρες και τις γυναίκες να είναι συνδεδεμένοι σε εξειδικευμένα μηχανήματα που παρακολουθούν τα ερεθίσματα στον εγκέφαλο, τα οποία δείχνουν τις συναισθηματικές αντιδράσεις. Όσο πιο έντονα είναι τα ερεθίσματα που δέχεται ο εγκέφαλος, τόσο μεγαλύτερη είναι η συγκίνηση που προκαλείται.
Στη συνέχεια, ζητήθηκε από τους εθελοντές να παρατηρήσουν φωτογραφίες από διαφορετικά μοντέλα αυτοκινήτων, καθώς και περισσότερο ή λιγότερο ελκυστικών ανδρών ή γυναικών και μωρών που κλαίνε.
Διαπιστώθηκε, λοιπόν, ότι τα ερεθίσματα του εγκεφάλου των ανδρών ήταν ισχυρότερα όταν είδαν τη φωτογραφία μιας όμορφης γυναίκας, ακολουθούμενη από εκείνη ενός κάμπριο αυτοκινήτου και ενός μωρού που κλαίει. Ωστόσο, οι γυναίκες αντέδρασαν πιο έντονα βλέποντας το ανήσυχο μωρό κι έπειτα στη θέαση ενός ωραίου άντρα, ενώ το αυτοκίνητο τις άφησε τελείως αδιάφορες.
Διαβάστε την συνέχεια εδώ
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr