Σίντι Κρόφορντ: Πόζαρε ξανά με τζιν σορτσάκι για την "αναπαράσταση" της διαφήμισης της Pepsi του 1992 (φώτο)

29 χρόνια μετά η "Pretty Woman" είναι το ίδιο εντυπωσιακή 

Δύο λύκοι και... η αειθαλής Σίντι έριξαν το Instagram. 

Στα 55 σου να φωτογραφίζεσαι  με τα ίδια ακριβώς ρούχα και την ίδια τολμηρή πόζα που έπαιρνες στα 26, θέλει... κότσια.

Εκτός αν είσαι η Σίντι Κρόφορντ . Η "Pretty Woman" παραμένει εντυπωσιακή και τολμά.

Η διάσημη ηθοποιός, 29 χρόνια μετά, φωτογραφίζεται για την αναπαράσταση της διαφήμισης της Pepsi του 1992.

Η πρωταγωνίστρια του ¨"Μια βραδιά στο Νότινγκ Χιλ", φόρεσε ξανά το ίδο τζιν σορτσάκι, κόκκινες ψηλοτάκουνες γόβες και κολλητό λευκό t-shirt, και απέδειξε πώς "Pretty Woman" μπορείς να είσαι για πάντα.

Μπροστά από το Halfway House Café στη Σάντα Κλάριτα της Καλιφόρνια, με μία Pepsi στο χέρι και... δύο λύκους να τη κοιτούν, πήρε την ίδια πόζα για καλό σκοπό.

Στην επιτυχία της φωτογραφίας συνέβαλε ο κομμωτής Peter Savic, ο οποίος έφτιαξε τις ίδες ατίθασες μπούκλες.

Ο διάσημος Make-  up Artist  Sam Visser έδωσε στην Crawford αυτό το σήμα κατατεθέν ματ μακιγιάζ της δεκαετίας του '90, ενώ ο φωτογράφος David Yarrow διασφάλισε ότι η φωτογραφία θα είναι και πάλι τέλεια, αναφέρει το Page Six.

Οι Crawford και Yarrow συνεργάστηκαν για να ταξιδέψουν πίσω στο χρόνο για να συγκεντρώσουν χρήματα για το για το νοσοκομείο παίδων American Family Children's Hospital στο Μάντισον του Γουισκόνσιν, όπου ο αδελφός της είχε υποβληθεί σε θεραπεία για λευχαιμία.

 Η Σίντι  έχασε τον μικρότερο αδελφό της Τζέφρι από τη συγκεκριμένη νόσο όταν το αγοράκι ήταν μόλις 3 ετών.

«Είναι πάντα απολαυστικό και συναρπαστικό να συνεργάζομαι με τον φίλο μου Ντέιβιντ Γιάροου... ακόμα περισσότερο όταν γίνεται για καλό σκοπό

Επιστρέψαμε στο αυθεντικό Halfway House από τη διάσημη διαφήμιση της Pepsi που έκανα το 1992 για να αναπαραστήσουμε τη σκηνή (σε εκδοχή Ντ. Γιάροου) ελπίζοντας να συγκεντρώσουμε χρήματα για το American Family Children's Hospital στο Μάντισον, όπου ο αδελφός μου είχε υποβληθεί σε θεραπεία για λευχαιμία.

«Ως τώρα, με τη βοήθεια του δικτύου γκαλερί του Ντέιβιντ ανά την υφήλιο... έχουμε ήδη συγκεντρώσει 1 εκατομμύριο δολάρια για αυτόν τον σκοπό», γράφει η Κρόφορντ, στην ανάρτησή της , που "έριξε" το Instagram.

"Αληθινά εκθαμβωτική και για υπέροχο σκοπό", έγραψε στα σχόλια η Reese Witherspoon

"Cool από κάθε άποψη", σχολίασε η Helena Christensen.

Η διαφήμιση της Pepsi από το 1992 έδειχνε την Σίντι Κρόφορντ,  να καταφθάνει στο βενζινάδικο με μια κόκκινη Φεράρι και να αγοράζει ένα κουτάκι αναψυκτικού από το μηχάνημα αυτόματης πώλησης για να ξεδιψάσει.

Δύο μικρά αγόρια στην απέναντι πλευρά του δρόμου την κοιτάζουν αποσβολωμένα, και το ένα από αυτά εκφράζει τον θαυμασμό του για την τότε καινούργια συσκευασία της Pepsi.

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr