O ESA έστειλε την Barbie στο διάστημα - Η αστροναύτης - Samantha Cristoforetti σε ένα ταξίδι χωρίς βαρύτητα (φώτο -βίντεο)

Την Παγκόσμια Εβδομάδα Διαστήματος με θέμα «Γυναίκες στο Διάστημα», η Barbie συνεργάζεται με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος (ESA) θέλοντας να εμπνεύσει τα κορίτσια να ακολουθήσουν καριέρες στις Επιστήμες της Τεχνολογίας, της Μηχανικής και των Μαθηματικών.

Η κούκλα της Samantha θα πραγματοποιήσει μια πτήση σε μηδενική βαρύτητα διαθέτοντας παράλληλα εκπαιδευτικό υλικό για τους γονείς και τους δασκάλους.

Μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις της κούκλας Samantha Cristoforetti, η οποία διατίθεται σε όλη την Ευρώπη, θα δοθεί στην οργάνωση Women In Aerospace δημιουργώντας μια υποτροφία «Barbie» για φοιτητές με Διδακτορικό Δίπλωμα.

Για να γιορτάσει αυτή την παγκόσμια «διαστημική» εβδομάδα, η κούκλα της Samantha θα αναχωρήσει από τη βάση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ESA) στη Γερμανία και θα ταξιδέψει σε μια πτήση μηδενικής βαρύτητας παρουσιάζοντας την προετοιμασία και την εμπειρία μιαςπραγματικής αστροναύτη.

Η Samantha Cristoforetti, 44 ετών από την Ιταλία - είναι αεροπόρος, μηχανικός, αστροναύτης και αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εκπαίδευση, ενόψει της επόμενης αποστολής της στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό τον Απρίλιο του 2022.

Κατά τη διάρκεια της εξάμηνης περιοδείας της, θα αναλάβει το ρόλο του Επικεφαλής και σχεδιάζει να πάρει μαζί στην αποστολή την κούκλα της για να συνεχίσει να εμπνέει κορίτσια.

Η Samantha δηλώνει: «Μερικές φορές μικρά πράγματα μπορεί να αποτελέσουν έμπνευση γιαμεγάλα όνειρα.Ποιος ξέρει; Ίσωςοιεικόνες και τα βίντεο της κούκλας μου που ταξιδεύει σε ένα περιβάλλον με μηδενική βαρύτητα να πυροδοτήσει τη φαντασία των παιδιών και να τους οδηγήσει να σκεφτούν μια καριέρα στις Επιστήμες της Τεχνολογίας, της Μηχανικής και των Μαθηματικών!»

Έρευνες δείχνουν*, πως οι γυναίκες εξακολουθούν να υποεκπροσωπούνται σε καριέρες των STEM (Τεχνολογία, Μηχανική και Μαθηματικών) και σε νεαρή ηλικία ακόμη, τα κορίτσια λένε ότι είναι λιγότερο σίγουρες για τις μαθηματικές τους ικανότητες στο σχολείο. Αυτό σημαίνει ότι χάνουν δυνητικά υψηλά αμειβόμενα επαγγέλματα στον κλάδο αυτό, στον οποίο ο ρυθμός αύξησης της απασχόλησης είναι τρεις φορές ταχύτερος από άλλα επαγγέλματα.

Επίσης, υπάρχει διαθέσιμο εκπαιδευτικό υλικό για το διάστημα και τα επαγγέλματα γύρω από αυτό καθώς και το τι συμβαίνει σε μια πτήση μηδενικής βαρύτητας για παιδιά ηλικίας δημοτικού σχολείου.

Η εκπρόσωπος Τύπου & Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Barbie,IsabelFerrer EMEA, αναφέρει:«Με αφορμή τις Επιστήμες STEM που δεν εκπροσωπούνται δυναμικά από γυναίκες, η Barbie χρησιμοποιεί την Παγκόσμια Εβδομάδα Διαστήματος για να δείξει στα κορίτσια συναρπαστικούς και διαφορετικούς ρόλους και δραστηριότητες στο διάστημα βοηθώντας να δουν και να εξερευνήσουν τις απεριόριστες δυνατότητές που έχουν».

Από τότε που η πρώτη κούκλα Barbie Αστροναύτης «περπάτησε στο φεγγάρι» πριν από τον άνθρωπο, το 1965, η Barbie πέρασε περισσότερο από 55 χρόνια εμπνέοντας τα κορίτσια να ακολουθήσουν μια καριέρα στοδιάστημα.

Έχει υπάρξει Αστροφυσικός, Επιστήμονας του Διαστήματος και Αστροναύτης δημιουργώνταςμοναδικές κούκλες από γυναίκες πρότυπα της πραγματικής ζωής • Οι αστροναύτες SallyRide από τις ΗΠΑ, η AnnaKikina από τη Ρωσία και φυσικά η Samantha Cristoforetti της ESA.

Προβάλλοντας στα κορίτσια επαγγέλματα από τις επιστήμες STEM είναι ένας από τους τρόπους με τους οποίους η Barbie προσπαθεί να κλείσει το DreamGap - την εποχή που τα κορίτσια σταματούν να πιστεύουν στον εαυτό τους.

Έρευνες δείχνουν ότι από την ηλικία των 5 ετών, πολλά κορίτσια αναπτύσσουν περιορισμένες πεποιθήσεις και αρχίζουν να πιστεύουν ότι δεν είναι τόσο έξυπνα και ικανά όσο τα αγόρια.

Σταματούν να πιστεύουν ότι μπορούν να κάνουν ή να γίνουνό,τι ονειρεύονται. Η Barbie ξεκίνησε το Dream Gap Project το 2018, μια παγκόσμια πρωτοβουλία που δίνει στα κορίτσια τους πόρους και την υποστήριξη που χρειάζονται για να συνεχίσουν να πιστεύουν στον εαυτό τους.

Η συνεργασία της Barbie με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος (ESA) δημιουργήθηκε μετά από έρευνα στο Ηνωμένο Βασίλειο που πραγματοποιήθηκε το 2019* και έδειξε ότι τέσσερις στους δέκα γονείς πίστευαν ότι μπορεί να εμποδίζουν την κόρη τους να εισέλθει ή να μάθει για αυτόν τον τύπο καριέρας, λόγω της δικής τους έλλειψης ενημέρωσης.

Το ένα τρίτο δεν πίστευε ότι υπάρχουν αρκετά θετικά πρότυπα για τα κορίτσια στους τομείς που σχετίζονται με τις Επιστήμες STEM και το διάστημα.Τέλος, το 70 % συμφώνησε ότι τα επιτεύγματα των γυναικών στο διάστημα έπρεπε να έχουν μεγαλύτερη ισότητα με αυτά των ανδρών.

Για λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο υποβολής αίτησης για την υποτροφία Barbie στον Οργανισμό Women in Aerospace επισκεφτείτε το https://www.wia-europe.org

Σχετικά με την Mattel

Η Mattel είναι μια κορυφαία εταιρεία παιδικής ψυχαγωγίας στον κόσμο που ειδικεύεται στο σχεδιασμό και την παραγωγή ποιοτικών παιχνιδιών και καταναλωτικών προϊόντων. Δημιουργούμε καινοτόμα προϊόντα και εμπειρίες που εμπνέουν, διασκεδάζουν και αναπτύσσουν τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι. Προσελκύουμε τους καταναλωτές μας μέσα από το χαρτοφυλάκιο εμβληματικών franchise, όπως Barbie®, HotWheels®, AmericanGirl®, Fisher-Price®, Thomas&Friends™, UNO®, Mega®, καθώς και άλλες δημοφιλείς μάρκες που είτε έχουμε στην κατοχή μας είτε αδειοδοτούμε σε συνεργασία με παγκόσμιες εταιρείες ψυχαγωγίας. Ο κατάλογός μας περιλαμβάνει υλικό ταινιών και τηλεόρασης, ηλεκτρονικά παιχνίδια, μουσική και ζωντανές εκδηλώσεις. Επιχειρούμε σε 35 τοποθεσίες και πωλούμε προϊόντα σε περισσότερες από 150 χώρες σε συνεργασία με τις κορυφαίες εταιρείες λιανικής και τεχνολογίας παγκοσμίως. Από την ίδρυσή της το 1945, η Mattel είναι υπερήφανη που αποτελεί έμπιστο συνεργάτη στην εξερεύνηση του θαύματος της παιδικής ηλικίας και στην ενδυνάμωση των παιδιών, ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους. Επισκεφθείτε μας ηλεκτρονικά στο www.mattel.com.

 

Σχετικά με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος (ESA)

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Διαστήματος (ESA) είναι η πύλη της Ευρώπης στο διάστημα. Η αποστολή του είναι να διαμορφώσει την ανάπτυξη της διαστημικής ικανότητας της Ευρώπης και να διασφαλίσει ότι οι επενδύσεις στο διάστημα συνεχίζουν να αποφέρουν οφέλη στους πολίτες της Ευρώπης και του κόσμου. Ο ESA είναι ένας διεθνής οργανισμός με 22 κράτη μέλη. Συντονίζοντας τους οικονομικούς και πνευματικούς πόρους των μελών του, μπορεί να αναλάβει προγράμματα και δραστηριότητες πολύ πέρα από το πεδίο κάθε ευρωπαϊκής χώρας.

Σχετικά με τον Οργανισμό  γυναίκες Women in Aerospace Europe

Το WomeninAerospaceEurope(WIA-Europe) είναι ένας μη κερδοσκοπικός διεθνής οργανισμός με έδρα την Ολλανδία και αποστολή την προβολή της διαφορετικότητας και της αριστείας στον Ευρωπαϊκό Αεροδιαστημικό τομέα. Η WIA-Europe είναι παρούσα με Τοπικές Ομάδες σε 16 διαφορετικές ευρωπαϊκές πόλεις και περιοχές. Τα εταιρικά μέλη της WIA-Europe περιλαμβάνουν 32 Διαστημικές Υπηρεσίες και Εταιρείες, εκτός από τη στρατηγική συνεργασία με πανεπιστήμια και άλλες επαγγελματικές επιστημονικές και αεροδιαστημικές ενώσεις. Η WIA-Europe προσφέρει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένων προγραμμάτων επαγγελματικής ανάπτυξης, ερευνητικών έργων, επιχορηγήσεων & βραβείων, ανταλλαγής εμπειρογνωμοσύνης & βέλτιστων πρακτικών και πολλά άλλα.

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr