Τη λένε Παρθένα ! Αυτό είναι το πραγματικό όνομα μιας διάσημης γοητευτικής γυναίκας της τηλεοπτικής ενημέρωσης που σαρώνει την τηλεθέαση στο αντρικό κοινό- Ποιά είναι ;
Στα 45 της η Παρθένα (σ.σ. αυτό είναι το βαφτιστικό της) από την Θεσσαλονίκη συνεχίζει να αποτελεί τον ορισμό της αγέρωχης ελληνικής ομορφιάς και, πλέον, μέλος του Hall of Femme μας.
Στα 45 της η Παρθένα (σ.σ. αυτό είναι το βαφτιστικό της) από την Θεσσαλονίκη συνεχίζει να αποτελεί τον ορισμό της αγέρωχης ελληνικής ομορφιάς και, πλέον, μέλος του Hall of Femme μας, γράφει στο oneman.gr ο Θωμάς Σγουρός.
Αυτά τα πόδια, αυτή η φωνή, αυτό το χαμόγελο. Η Πόπη Τσαπανίδου έχει δικαίως αποκτήσει εδώ και χρόνια το δικό της -εντελώς φανατικό- αντρικό κοινό που την προτιμά για την ενημέρωσή του. Αποδεικνύοντας ταυτόχρονα ότι μια 40άρα ίσον όντως μια δυο 20άρες. Καθώς επίσης ότι όταν μια ωραία γυναίκα διαθέτει επίσης ωραίο μυαλό, όλες οι πόρτες ανοίγουν διάπλατα για εκείνη.
Μπορεί η ίδια να δηλώνει ‘Δεν μπορώ να με δω ποτέ στην τηλεόραση. Δεν μπορώ να αντέξω τον εαυτό μου στην οθόνη’, αλλά υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άντρες τηλεθεατές που διαφωνούν κάθετα μαζί της και που επιμένουν να την ψηφίζουν επί χρόνια ως την ομορφότερη παρουσία στο χώρο της τηλεόρασης.
‘‘Ευχαριστώ πολύ. Αλλά για μένα όμορφος άνθρωπος είναι εκείνος που έχει ωραίο βλέμμα. Γεμάτα μάτια. Καθαρά. Αυτή η ομορφιά μετράει. Από το χαρακτηρισμό ‘ωραία γυναίκα’ προτιμώ το ‘ωραίος άνθρωπος’’
Εκεί που και πάλι διαφωνούμε μαζί της είναι στο ότι χρειάζεται να τη βάψουν και να τη μακιγιάρουν για να δείχνει όμορφη. Κάτι που γνωρίζουν καλά όσοι την έχουν πετύχει, σε κάποιο διάδρομο καναλιού, χωρίς τα ψηλοτάκουνα και τα στενά φορέματα που ορίζουν την δημόσια εικόνα της.
Κάτι που επίσης απέδειξε αυτό το καλοκαίρι ο φακός του παπαράτσι όταν την πέτυχε να κάνει μπάνιο κάπου στη Χαλκιδική φορώντας εξαίσια ένα μαύρο μπικίνι.
‘Και ποια γυναίκα δεν χαίρεται να τη θεωρούν γοητευτική! Μην ξεχνάς πως η γυναίκα που βλέπουν στην οθόνη, την ντύνουν, τη χτενίζουν, τη βάφουν και τη φωτίζουν. Ωστόσο και εγώ από την πλευρά μου κάνω ό,τι μπορώ για να διατηρούμαι σε μια καλή κατάσταση. Δεν αφήνομαι, προσέχω τη διατροφήμου, όχι μόνο για θέμα εμφάνισης αλλά για την υγεία μου. Όλα χρειάζονται προσπάθεια και ακόμα περισσότερο αν έχεις και μια κάποια ηλικία’
Το πιο εξωφρενικό στην περίπτωση της Τσαπανίδου είναι πως, με κάθε χρόνο που περνάει, μοιάζει να γίνεται όλο και περισσότερο ΄γυναίκα΄. Εξού και τα περί συμφωνίας με το διάβολο του τίτλου.
Ίσως αυτό να συμβαίνει επειδή, εδώ και κάποια χρόνια, είναι η πρώτη φορά που έχει καταφέρει να βάλει τον εαυτό της σε πρώτη μοίρα.
‘Μέχρι πρόσφατα ο εαυτός μου ήταν σε πέμπτη και έκτη μοίρα. Είχα να φροντίσω πολλά για τους άλλους γύρω μου και κυρίως για τα παιδιά μου. Όταν οι δικοί μου στάθηκαν στα πόδια τους, μπόρεσα επιτέλους να σταθώ κι εγώ στα δικά μου’
Η αλήθεια είναι ότι η Πόπη έπεσε από μικρή στα ‘βάσανα’ αφού ξεκίνησε από τα 16 της να δουλεύει στην εφημερίδα Μακεδονία, ενώ στα 20 της απέκτησε την πρώτη της κόρη και, έπειτα από τρια χρόνια, τις επόμενες δυο.
Αν και η δεύτερη εγκυμοσύνη ήταν εξαιρετικά τραυματική αφού συνδυάστηκε με τον θάνατο από ηλεκτροπληξία του συζύγου της.
‘Το ατύχημα του συζύγου μου συνέβη αμέσως μετά τον πρώτο υπέρηχο που έμαθα ότι είμαι έγκυος με δίδυμα. Είναι μια ιστορία που λες ότι συμβαίνει μόνο στα μυθιστορήματα και ότι αν συμβεί κάτι τέτοιο σε σένα δεν θα μπορέσεις να το αντέξεις. Έχω να σου πω ότι αντέχεις’
Ένα θάνατο για τον οποίο έκλαψε και τον οποίο ξεπέρασε πολλά, πολλά χρόνια μετά.
‘Πέρασα πολλά χρόνια νομίζοντας ότι είχα ξεπεράσει το όλο γεγονός, αλλά στην πραγματικότητα το είχα απωθήσει πίσω από ένα παραβάν στο μυαλό μου. Το ξεπέρασα πριν από τρία χρόνια (σ.σ. 2008), όταν έκλαψα για πρώτη φορά. Θέλει σκληράδα η ζωή για να τα πας καλά’
Ενδιάμεσα μεσολάβησαν δύσκολα χρόνια όπου η Τσαπανίδου -που επέστρεψε από Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και βρέθηκε σε μια ραδιοφωνική εκπομπή στον Ant1- πάλευε για να μεγαλώσει τις κόρες της και ταυτόχρονα να χτίσει εκείνη την καριέρα δημοσιογράφου που ονειρευόταν από μικρό παιδί.
‘ Είκοσι χρόνια που δουλεύω πέρασα από όλα τα στάδια, από το ρεπορτάζ στο δρόμο και σιγά σιγά ανέβαινα. Και για αυτό σέβομαι και εκτιμώ τη δουλειά όλων όσοι εργάζονται για να βγει μια εκπομπή. Τώρα αν θεωρούμαι βολεμένη, δεν ξέρω. Πάντως αν με απολύσουν αύριο, δεν θα με περιμένει άλλη δουλειά,ούτε καμιά περιουσία’
Τα κατάφερε μετατρέποντας τις κακουχίες σε κινητήριο δύναμη για να καταφέρει να κλείσει αποκλειστικά που την απογείωσαν όπως π.χ. την συνέντευξη που της έδωσε ο ‘Τίγρης των Βαλκανίων’, Αρκάν, κατά τη διάρκεια του εμφυλίου στην πρώην Γιουγκοσλαβία. Η συνέχεια περιλαμβάνει μεταγραφή στο Mega, εκπομπή στη ΝΕΤ παρέα με τη Ρίκα Βαγιάνη, το Συμβαίνει Τώρα, στο ίδιο κανάλι, τη μεγάλη μεταγραφή στο ΣΚΑΙ και, από φέτος, στο Star.
Αν και η μεγαλύτερη αλλαγή ήταν αυτή στην εικόνα της, με τα δωδεκάποντα να καθιερώνονται στη ζωή της (και τη ζωή μας) αλλά, όπως δηλώνει και η ίδια ‘τα δωδεκάποντα δεν υπονομεύουν την εγκυρότητα του δημοσιογράφου’.
Στο τέλος της ημέρας μια χαρούμενη Τσαπανίδου είναι μια αφάνταστα γοητευτική Τσαπανίδου. Επίσης μια περιπετειώδης Τσαπανίδου όπως αποδυκνύει η συμμετοχή της ως βασίλισσα της κοκαΐνης στο Το Μικρό Ψάρι, τη νέα ταινία του Γιάννη Οικονομίδη που συμμετέχει στο 64ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου.
‘Σε αυτόν τον ρόλο ένιωσα, όχι ότι εκτίθεμαι ή ότι τσαλακώνομαι, αλλά ότι ξεσκίζομαι. Ο Γιάννης μου είπε να αφήσω τον εαυτό μου να θυμηθεί πότε είχε βρεθεί σε αντίστοιχη κατάσταση. Βρήκα κομμάτια ακατέργαστα, σκοτεινά’
Μακάρι αυτό να είναι η αρχή μιας νέας καριέρας. Γιατί αληθινές, larger than life, γυναίκες σαν την Τσαπανίδου ανήκουν όντως στη μεγάλη οθόνη. Όσο πιο μεγάλη, τόσο καλύτερα.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr