Story of the day: Ποιος είναι ο Αυστριακός Όττο πίσω από την καμπάνια του ΕΟΤ - αγάπησε την Ελλάδα & έμεινε για πάντα (βίντεο)
Ήρθε πριν από 20 χρόνια στην χώρα μας
Μια πραγματική ιστορία είναι το storytelling της φετινής καμπάνιας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, που με επίκεντρο τις ομορφιές της χώρας, φιλοδοξεί να δείξει ότι η Ελλάδα δεν είναι τυχαία ο αγαπημένος προορισμός εκατομμυρίων επισκεπτών.
Πρωταγωνιστής της νέας καμπάνιας είναι ο Όττο, ένας Αυστριακός που επισκέφθηκε πριν χρόνια τη χώρα μας για να γευτεί το ελληνικό καλοκαίρι, όμως «αιχμαλωτίστηκε» από το συναίσθημα που του δημιούργησε το τόπος και έμεινε για πάντα!
Ο Βασίλης Κικίλιας τόνισε μεταξύ άλλων σχετικά για τη νέα καμπάνια: «Ως ένα από τα πέντε ισχυρότερα τουριστικά brand στον κόσμο με τα πασίγνωστα τοπία, φέτος επιλέξαμε να επικεντρωθούμε στα συναισθήματα που προκαλεί η επίσκεψη στη χώρα μας.
Μια αληθινή ιστορία εμπνέει τη νέα καμπάνια προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό. Μέσα από την εξιστόρηση της εμπειρίας ενός ταξιδιώτη ο οποίος αρχικά ήρθε στην χώρα μας για διακοπές, αλλά η γαλήνη, η απλότητα και οι ομορφιές που βίωσε, τον οδήγησαν να μείνει, να εργαστεί, να κάνει οικογένεια στην Ελλάδα, και τελικά να αλλάξει τη ζωή του για πάντα».
Μιλώντας για τη νέα καμπάνια του ΕΟΤ στην εκπομπή Κοινωνία Ώρα MEGA ο υπουργός Τουρισμού ανέφερε ότι: «Είμαστε το νούμερο 5 τουριστικό brand στον πλανήτη. Βρήκαμε με τον ΕΟΤ τον Όττο, που είναι Αυστριακός και μας είπε την ιστορία του. Ήρθε πριν από 20 χρόνια στην Ελλάδα, για λίγο και τελικά ερωτεύτηκε, παντρεύτηκε και έμεινε για πάντα.
Μένει στο σπίτι που βλέπετε στο σποτ, στη Μήλο. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού για αυτή την προσπάθεια. Το σποτ χτυπάει στο συναίσθημα του ταξιδιώτη. Αισθανόμαστε ότι είναι ένας ωραίος τρόπος να προβάλλουμε τη χώρα και πέρα από τον τουρισμό».
Μιλώντας για τους ψηφιακούς νομάδες, ανθρώπους δηλαδή που εργάζομαι με τηλεργασία σε διάφορα μέρη του κόσμου και ανεξάρτητα από τη χώρα καταγωγής τους, ο υπουργός Τουρισμού είπε ότι:
«Οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες ανακάλυψαν λόγω της πανδημίας, που οι εργαζόμενοι έπρεπε να δουλεύουν από το σπίτι με τηλεργασία, ότι κάποιοι είχαν καλύτερη ψυχολογία και απέδιδαν καλύτερα. Σκέφτηκαν να τους στέλνουν 6 μήνες σε έναν ωραίο προορισμό, και να δουλεύουν από εκεί.
Εμείς έχουμε φτιάξει νομοθετικό πλαίσιο για να προσφέρουμε καλύτερο και πιο φθηνό δίκτυο, και με τους επαγγελματίες του τουρισμού σε Ηράκλειο, Καλαμάτα και Σύρο δίνουμε τη δυνατότητα να έρθουν off season επαγγελματίες από το εξωτερικό, να μένουν στη χώρα μας. Αυτό είναι προστιθέμενη αξία για τη χώρα μας. Το κάνουν και μικροί επιχειρηματίες από μόνοι τους. Οι ψηφιακοί νομάδες είναι ένα trend σύγχρονο».
Κάνοντας μια πρόβλεψη για το εάν φέτος ο τουρισμός αναμένεται να αγγίξει τα επίπεδα του 2019 στη χώρα μας, ο κ. Κικίλιας τόνισε ότι «το 2019 ήταν μια χρονιά χωρίς κρίση. Τώρα έχουμε πανδημία. Μέχρι σήμερα τα νούμερα που βλέπουμε είναι πολύ δυνατά και πολύ ισχυρά. Θα κάνουμε ταμείο στο τέλος του 2022.
Περιμένουμε πάνω από 500.000 ταξιδιώτες από την Αμερική. Είναι ρεκόρ αυτό. Νομίζω ότι ο πρωθυπουργός με την όλη στρατηγική του και τα πολλαπλά επιτυχημένα ταξίδια του, έχει βοηθήσει να γίνει rebranding της χώρας στο εξωτερικό».
Αναφερόμενος στα all inclusive ξενοδοχεία ο κ. Κικίλιας εξήγησε ότι «Πριν από μερικά χρόνια, ένα μεγάλο κομμάτι της τουριστικής μας πίτας ήταν all inclusive. Αυτό έχει μειωθεί ως απόλυτο ποσοστό και έχει ανέβει η ποιότητα και η μέση δαπάνη του κάθε ταξιδιώτη στην Ελλάδα».
Τέλος, σχετικά με το αν η κατάσταση με την Τουρκία αναμένεται να επηρεάσει την τουριστική κίνηση στην Ελλάδα, ο υπουργός Τουρισμού είπε ότι «για τον πολύ χαμηλού επιπέδου τουρίστα και τουρισμό η Τουρκία είναι προορισμός. Πάντα, όμως, υπάρχει το ερωτηματικό της ασφάλειας. Είναι προορισμός λόγω των φθηνών τιμών, αλλά δε μας επηρεάζει αυτό. Εμείς ανταγωνιζόμαστε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς».
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr