«Save Notre-Dame on Fire»: Παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας - φόρος τιμής στους πυροσβέστες που έσβησαν τη φωτιά στην Παναγία των Παρισίων (βίντεο/φωτό)
Η εικονική επιχείρηση διάσωσης είναι ένα είδος «edutainment» (σύνθετη λέξη από «education» & «entertainment), αναδεικνύοντας την ιστορική σημασία του καθεδρικού ναού και την ανάγκη αποκατάστασής του.
Στις 15 Απριλίου του 2019, ξέσπασε πυρκαγιά στη Notre-Dame, την Παναγία των Παρισίων στην πόλη του φωτός. Ο Jean-Jacques Annaud, στην ταινία «Notre-Dame brûle (Η Νοτρ Νταμ καίγεται)», αφηγήθηκε το τι συνέβη εκείνη την ημέρα και τις προσπάθειες της πυροσβεστικής να περισώσει το τοπόσημο.
image via Ubisoft .
Ο Γάλλος σκηνοθέτης προσέγγισε τη Ubisoft προτείνοντας τη δημιουργία ενός βιντεοπαιχνιδιού που θα συνόδευε την ταινία. Προσφάτως, η εταιρεία παρουσίασε, σε συνεργασία με την Pathé Films και τον ίδιο τον Annaud, το «Save Notre-Dame on Fire» ως μια «για πολλούς παίκτες εικονικής πραγματικότητας εμπειρία escape-room, η οποία δίνει στους χρήστες τον ρόλο των πυροσβεστών και τους θέτει την πρόκληση να σώσουν τα ιερά κειμήλια και να σβήσουν τις φλόγες πριν τελειώσει ο προβλεπόμενος χρόνος», όπως σημείωσε ο δημοσιογράφος Mikel Reparaz στη συνέντευξη που πήρε από μέλη της Ubisoft.
Το στέλεχος της εταιρείας βιντεοπαιχνιδιών Deborah Papiernik σημείωσε ότι η εικονική επιχείρηση διάσωσης είναι ένα είδος «edutainment» - σύνθετη λέξη από «education» και «entertainment» -, αναδεικνύοντας την ιστορική σημασία του καθεδρικού και την ανάγκη αποκατάστασής του.
Επιπλέον, το ότι σχεδιάστηκε για πολλούς χρήστες «αποτίει φόρο τιμής στη δουλειά των πυροσβεστών, στην οποία η συνεργασία και η επικοινωνία είναι θεμελιώδης παράμετρος».
image via Ubisoft
Η Ubisoft έχει εμπειρία στην απεικόνιση του καθεδρικού, όπως όλοι γνωρίζουμε από το βιντεοπαιχνίδι του 2014 «Assasin's Creed Unity». Ωστόσο, στο «Save Notre-Dame on Fire» η ψηφιακή απεικόνιση έχει ανέβει βαθμίδα· πήραν ένα μοντέλο του 2014 εικονικής πραγματικότητας του καθεδρικού και το εκλέπτυναν όσο το δυνατόν περισσότερο για να αναπαρίστανται οι τελευταίες αρχιτεκτονικές προσθήκες. Επίσης, βάσισαν μεγάλο μέρος του περιεχομένου του βιντεοπαιχνιδιού σε έρευνα που έκανε και συνεντεύξεις που πήρε ο Annaud για την ταινία του, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
image via Ubisoft
«Έπρεπε να προσθέσουμε το βορεινό κωδωνοστάσιο και την Παρθένο να κρατά το Θείο Βρέφος, το οποίο έχει κεντρική θέση και στην ταινία. Επιπλέον, προσθέσαμε σκαλωσιές - γιατί υπήρχαν σκαλωσιές γύρω από τη Notre-Dame όταν καιγόταν - και τη σύγχρονη Αγία Τράπεζα επίσης. Στοιχεία σαν αυτά είναι πολύ σημαντικά, διότι αφηγούμαστε την ιστορία της πυρκαγιάς και αυτά δεν υπήρχαν στο μοντέλο που είχαμε» υπογράμμισε η Deborah Papiernik.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr