Topwoman της παγκόσμιας ναυτιλίας η Αγγελική Φράγκου: Αγόρασε 36 πλοία μαζί! Η Ελληνίδα εφοπλίστρια έδωσε 835 εκ δολ & η Wall Street υποκλίνεται

Η Navios Maritime Partners θα έχει τον τρίτο μεγαλύτερο στόλο φορτηγών πλοίων

Η Ελληνίδα εφοπλίστρια απο τα Καρδάμυλα της Χίου,  Αγγελική Φράγκου αγόρασε en bloc 36 φορτηγά πλοία γιά 835 εκατομμύρια δολάρια μέσω της εισηγμένης εταιρείας της στη χρηματιστηριακή αγορά της Νέας Υόρκης Navios Maritime Partners L.P.

Η Navios Maritime Partners θα έχει τον τρίτο μεγαλύτερο στόλο φορτηγών πλοίων. Τα πλοία τα αγόρασε από την άλλη εισηγμένη εταιρεία, Navios Maritime Ο συνολικός στόλος της Navios Maritime Partners αυξάνεται κατά 24% ενώ ο επιμέρους στόλος των φορτηγών κατά 67%.

Η Navios θα έχει τον τρίτο μεγαλύτερο στόλο bulk carriers και τον δεύτερο μεγαλύτερο συνολικά σε αριθμό πλοίων, ανάμεσα στις εισηγμένες στη Νέα Υόρκη ναυτιλιακές εταιρείες. Ο συνολικός στόλος της εταιρείας αυξάνεται κατά 24%, ενώ ο επιμέρους στόλος των bulk carriers κατά 67%.

EUROKINISSI

Ο στόλος των 36 πλοίων ξηρού φορτίου αποτελείται από 26 ιδιόκτητα και 10 ναυλωμένα πλοία, συνολικής χωρητικότητας 3,9 εκατ. dwt και μέσης ηλικίας 9,6 ετών. Μετά τo deal , η Navios Partners θα κατέχει και θα εκμεταλλεύεται έναν στόλο που αποτελείται από 90 πλοία ξηρού φορτίου, 49 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 49 δεξαμενόπλοια, συμπεριλαμβανομένων 22 νεότευκτων πλοίων που θα παραδοθούν μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2025.

Η πρώτη φάση της συμφωνίας περιλαμβάνει τη μεταφορά 15 πλοίων και θα ολοκληρωθεί στις 29 Ιουλίου 2022, ενώ το δεύτερο κλείσιμο με τα υπόλοιπα 21 πλοία θα ολοκληρωθεί το τρίτο τρίμηνο του 2022. Ο στόλος των 36 φορτηγών περιλαμβάνει 28 ιδιόκτητα πλοία και 10 υπό διαχείριση με option αγοράς και συνολική μεταφορική ικανότητα 3,9 εκατομμυρίων τόνων dw και μέσω όρο ηλικίας τα 9,6 έτη.

Υπολογίζεται ότι το EBITDA θα ανέλθει στα 164 εκατομμύρια δολάρια και τα καθαρά έσοδα 81,5 εκατομμύρια το 2023.

Ιανουάριος 2021: H Αγγελική Φράγκου, πρόεδρος και CEO της εταιρείας δήλωσε: «Η νέα εταιρεία θα αποτελεί τη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εισηγμένη στις ΗΠΑ με βάση τον αριθμό πλοίων, κατανεμημένους σε τρεις κλάδους που θα εξυπηρετούν πάνω από δέκα αγορές. Πιστεύουμε ότι αυτή η συγχώνευση θα δημιουργήσει μια ισχυρότερη, πιο ανθεκτική εταιρεία, μετριάζοντας την κυκλικότητα του κλάδου.  Αυτό θα μας επιτρέψει να αξιοποιήσουμε ευκαιρίες στη βιομηχανία και να παρέχουμε αποδόσεις στους μετόχους μας».

EUROKINISSI

Μάιος 2022 : Η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Αγγελική Φράγκου εξέφρασε την ικανοποίησή της με τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου και τόνισε πως «οι τιμές ναύλων μας για το πρώτο τρίμηνο του 2022, ήταν υψηλότερες κατά 50% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2021. Υπάρχουν, ωστόσο, σημαντικές γεωπολιτικές αντιξοότητες, συμπεριλαμβανομένων του πολέμου στην Ουκρανία, την πολιτική της Κίνας για μηδενική Covid, τα αυξανόμενα επιτόκια και τον πληθωρισμό. Μέχρι στιγμής, αυτά τα γεγονότα έχουν επηρεάσει θετικά το εμπόριο δημιουργώντας νέους εμπορικούς δρόμους με μεγαλύτερα τονο-μίλια. Η κατάσταση παραμένει ρευστή και παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις».

Δείτε επίσης: Αγγελική Φράγκου - «Αριστοτέλης Ωνάσης» γένους θηλυκού: Όλη η συγκλονιστική ιστορία μιας Χιώτισσας, topwoman της ελληνικής ναυτιλίας

 

Ιούνιος 2022 για τις ναυλαγορές: «Πρέπει να σκεφτούμε την ευρύτερη εικόνα. Το 1/3 των προμηθειών σε καύσιμα προέρχεται από την εμπόλεμη περιοχή, ενώ είναι σημαντική η διασφάλιση της επάρκειας των τροφίμων. Έχουν αλλάξει πολλά. Κάθε κυβέρνηση πρέπει να πληρώσει ακριβά για να εξασφαλίσει ότι τα εμπορεύματα και τα προϊόντα θα φθάσουν σε αυτή με ασφάλεια για να έχει πρόσβαση ο κόσμος. Τα 40% του Φυσικού Αερίου και το 20% του πετρελαίου τα προμηθευόταν η Ευρώπη από τη Ρωσία. Τώρα στο πλαίσιο της προσπάθειας απεξάρτησης οι προμήθειες γίνονται από άλλες χώρες πιο μακρινές που σημαίνει ότι αυξάνουν τα τονομίλια, η απόσταση που καλύπτουν τα πλοία άρα το προϊόν που μεταφέρεται είναι πιο ακριβό» και συνέχισε:

«Σήμερα μετά από δύο χρόνια, όλοι ταξιδεύουμε και καταναλώνουμε. Για δύο χρόνια εργαζόμασταν από το γραφείο, δεν βγαίναμε να φάμε, δεν ταξιδεύαμε. Αγοράζαμε ηλεκτρονικά. Τα λεφτά δεν τα δίναμε για τις υπηρεσίες και τα δίναμε για εμπορεύματα. Ήταν ο λόγος που έσπασε η παγκόσμια αλυσίδα τροφοδοσίας. Τώρα αλλάζει πάλι το σκηνικό».

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr