Balenciaga: Μήνυση για την νέα καμπάνια - Σάλος με τις εικόνες παιδιών που κρατούν λούτρινα με BDSM αμφίεση
Ο οίκος Balenciaga κατέθεσε αγωγή κατά της North Six, της εταιρείας παραγωγής που διαχειριζόταν τα logistics για την αμφιλεγόμενη διαφημιστική της καμπάνια με παιδιά.
Ο πολυτελής οίκος μόδας Balenciaga μηνύει την εταιρεία παραγωγής πίσω από τη διαφημιστική καμπάνια της Άνοιξης 2023, αφού σε μία από τις εικόνες εντοπίστηκαν έγγραφα σχετικά με την απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου για την παιδική πορνογραφία.
Η εταιρεία, η οποία αντιμετωπίζει ήδη καταδίκη για μια διαφορετική καμπάνια που αφορά παιδιά, ξεκίνησε την Παρασκευή την αγωγή στο Ανώτατο Δικαστήριο της Πολιτείας της Νέας Υόρκης.
Ο Balenciaga ζητά αποζημίωση τουλάχιστον 25 εκατομμυρίων δολαρίων από την εταιρεία παραγωγής North Six, Inc. , τον σκηνογράφο Nicholas Des Jardins και την εταιρεία του
Η Balenciaga προσέλαβε τους North Six και Des Jardins για την ανάπτυξη και παραγωγή της καμπάνιας Άνοιξη 2023, σύμφωνα με την κλήση του δικαστηρίου.
Είπε ότι η καμπάνια, στην οποία συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, η ηθοποιός Nicole Kidman και το μοντέλο Bella Hadid, είχε ως στόχο να αναπαραστήσει ένα εταιρικό περιβάλλον, με λήψεις που στήθηκαν σε έναν "χώρο γραφείων του Μανχάταν"
Ωστόσο, σε ένα ακατάστατο γραφείο που παρουσιάζεται σε μια εικόνα, η ακαταστασία περιλάμβανε εμφανώς μια σελίδα από την απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου του 2008 στην υπόθεση Ηνωμένες Πολιτείες κατά. Williams, μια υπόθεση "η οποία επιβεβαιώνει ως παράνομη και μη προστατευόμενη από την ελευθερία του λόγου την προώθηση παιδικής πορνογραφίας", σύμφωνα με δήλωση της Balenciaga που δόθηκε στο CNN τη Δευτέρα.
Οι νέες καμπάνιες απεικόνιζαν δύο μικρά κορίτσια, να κρατούν λούτρινα ζωάκια ντυμένα με κάτι που θύμισε σε ορισμένους στολές BDSM. Την περασμένη εβδομάδα οι αμφιλεγόμενες καμπάνιες τράβηξαν την προσοχή χρηστών του Twitter, οι οποίες επέκριναν τον οίκο μόδας.
Ο οίκος Balenciaga είχε ζητήσει συγγνώμη για την εκστρατεία και είπε ότι έχει λάβει το θέμα πολύ σοβαρά.
Ο Ιταλός φωτογράφος Gabriele Galimberti, ο οποίος είχε αναλάβει να φωτογραφίσει τις καμπάνιες, είπε ότι δεν μπορούσε να σχολιάσει τις επιλογές του Balenciaga.
Τόνισε ότι «δεν είχε το δικαίωμα να επιλέξει με κανέναν τρόπο ούτε τα προϊόντα, ούτε τα μοντέλα, ούτε τον συνδυασμό τους. Ως φωτογράφος, μου ζητήθηκε μόνο και μόνο να απαθανατίσω τη δεδομένη σκηνή και να τραβήξω τις λήψεις σύμφωνα με το στιλ μου. Ως συνήθως, η διεύθυνση της καμπάνιας και των γυρισμάτων δεν είναι στα χέρια του φωτογράφου».
Ο οίκος από την πλευρά του σε δήλωσή του ανέφερε πως «καταδικάζουμε σθεναρά την κακοποίηση παιδιών σε οποιαδήποτε μορφή». Ακολούθησε δε, και μια ξεχωριστή δήλωση στην οποία ζητά εκ νέου συγγνώμη για τον τρόπο που εμφανίστηκαν τα παιδιά στις διαφημίσεις της εορταστικής καμπάνιας.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr