Good News: Η Κα Ελένη από τη Σκάλα Λακωνίας ενθουσίασε τους Γερμανούς με τα πορτοκάλια της και ο κος Βασίλης ξεπούλησε τα λάδια του από τη Σπάρτη!

Οι Γερμανοί καταναλωτές που περίμεναν τον φρεσκοστυμμένο χυμό από τα χέρια της κ. Ελένης πολλαπλασιάζονταν, σχηματίζοντας μια πειθαρχημένη αλλά αρκετά μακριά ουρά. «Οταν διαπίστωσα ότι τα πορτοκάλια που είχα φέρει από Ελλάδα δεν “έφευγαν” σε ικανοποιητικό ρυθμό, αναζήτησα έναν τρόπο για να τους δελεάσω, έτσι πήγα και αγόρασα έναν λεμονοστύφτη», περιγράφει στην «Κ» η κ. Ελένη Κωνσταντίνου από το Orange Valleys, μία από τους 31 εκθέτες που συμμετείχαν στη Διεθνή Πράσινη Εβδομάδα (Internationale Grüne Woche), που ολοκληρώθηκε την Κυριακή στο Βερολίνο.

Οι Γερμανοί καταναλωτές που περίμεναν τον φρεσκοστυμμένο χυμό από τα χέρια της κ. Ελένης πολλαπλασιάζονταν, σχηματίζοντας μια πειθαρχημένη αλλά αρκετά μακριά ουρά. «Οταν διαπίστωσα ότι τα πορτοκάλια που είχα φέρει από Ελλάδα δεν “έφευγαν” σε ικανοποιητικό ρυθμό, αναζήτησα έναν τρόπο για να τους δελεάσω, έτσι πήγα και αγόρασα έναν λεμονοστύφτη», περιγράφει στην «Κ» η κ. Ελένη Κωνσταντίνου από το Orange Valleys, μία από τους 31 εκθέτες που συμμετείχαν στη Διεθνή Πράσινη Εβδομάδα (Internationale Grüne Woche), που ολοκληρώθηκε την Κυριακή στο Βερολίνο.



«Λίγο πριν από το πέρας της εβδομάδας, οι επικεφαλής της διοργάνωσης μας έδωσαν, ενώπιον όλων των εθνικών αποστολών, συγχαρητήρια», περιγράφει στην «Κ» η κ. Αθηνά Θεοφανίδου από το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο, που μαζί με την Boulevard Media Group, που ανέλαβε φέτος την εκπροσώπηση των Ελλήνων παραγωγών στο Βερολίνο, άφησαν τις καλύτερες των εντυπώσεων, αναφέρει η Καθημερινή.

Τον ενθουσιασμό των σχετικά φειδωλών στις αγορές Γερμανών προκάλεσαν τα παραδοσιακά εδέσματα –φάβα, ντάκος, κοκορέτσι και σεφταλιές– που παρασκευάστηκαν, προκειμένου να αναδειχθούν οι ελληνικές πρώτες ύλες.

«Ηταν η μεγαλύτερη στα χρονικά εκπροσώπηση της χώρας μας στην εν λόγω διοργάνωση, που είναι μια έκθεση προβολής παραδοσιακών προϊόντων της κάθε χώρας, απευθυνόμενη όχι σε εμπορικούς επισκέπτες και επιχειρήσεις, αλλά σε τελικούς καταναλωτές», υπογραμμίζει ο κ. Γιάννης Σαλαβόπουλος, γραμματέας Οικονομικών Εξωτερικών Υποθέσεων Α΄ στο γραφείο ΟΕΥ της πρεσβείας του Βερολίνου. Την προσπάθεια υποστήριξαν το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, όπως και το Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, η ελληνική πρεσβεία στο Βερολίνο και ο ΕΟΤ (επιχορήγησε τις επιδείξεις μαγειρικής) και ο Ομιλος Ελληνικά Χρηματιστήρια (επιχορήγησε τα εγκαίνια του ελληνικού περιπτέρου). Είχε προηγηθεί η συμμετοχή του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης στο Παγκόσμιο Φόρουμ για τα Τρόφιμα και στη σύνοδο υπουργών Γεωργίας, που λαμβάνουν χώρα πάντα στο περιθώριο της Πράσινης Εβδομάδας. «Μάλιστα, και επ’ ευκαιρία της ελληνικής προεδρίας στην Ε.Ε., υπήρξαν αρκετές εποικοδομητικές διμερείς συναντήσεις του Ελληνα υπουργού με τους ομολόγους του της Γερμανίας, της Βαυαρίας, της Γαλλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Μολδαβίας και του Μαυροβουνίου», προσθέτει ο κ. Σαλαβόπουλος. Στο ελληνικό περίπτερο το «παρών» έδωσε ο Γερμανός υπουργός Αγροτικής Ανάπυξης, Χανς Πέτερ Φρίντριχ, αλλά και ο υφυπουργός Αναπτυξιακής Συνεργασίας και εντεταλμένος της γερμανικής κυβέρνησης για την Ελληνο-Γερμανική Συνέλευση, Γιόαχιμ Φούχτελ, που επισκέφτηκε δις τους Ελληνες παραγωγούς.



Μέσω της Πράσινης Εβδομάδας συστήθηκε στο γερμανικό κοινό η εταιρεία Λάδι Βιώσας (Biosas), που, αν και μόλις τεσσάρων ετών, εξάγει έξτρα παρθένο ελαιόλαδο από την Καλαμάτα ήδη στον Καναδά, στην Κίνα (Σαγκάη), στην Ολλανδία και στο Λουξεμβούργο. «Ηρθαμε με μια παλέτα 500 μπουκαλιών και την πουλήσαμε», αναφέρει ο κ. Βασίλης Νικολαΐδης, ενώ βρίσκεται καθ’ οδόν για μια συνάντηση με μαγαζάτορα του Βερολίνου. «Ηδη έχουμε κλείσει συμφωνίες με δύο καταστήματα λιανικής στο Βερολίνο και έναν χονδρέμπορο στο Ντίσελντορφ». Η ποιότητα του προϊόντος και η υψηλή αισθητική των συσκευασιών κέρδισαν πολλούς από τους 410.000 επισκέπτες. «Κανονίσαμε επιπλέον ορισμένες συναντήσεις με επιχειρηματίες της χονδρικής», συμπληρώνει η κ. Θεοφανίδου.

«Με πρησμένα χέρια» αλλά πλατύ χαμόγελο επέστρεψε χθες στην ιδιαίτερη πατρίδα της, τη Σκάλα Λακωνίας, η 47χρονη Ελένη Κωνσταντίνου, που πούλησε τέσσερις τόνους πορτοκάλια. «Δεν έριξα μόνο πολύ... στύψιμο, έριξα πολύ και τις τιμές: από 1,30 στα 0,50 ευρώ το κιλό». Για εκείνη η Πράσινη Εβδομάδα ήταν ένα στοίχημα που έπρεπε να κερδίσει, καθώς μόνο τα λειτουργικά έξοδα για τη μετάβασή της και τη μεταφορά των πορτοκαλιών έφτασαν τα 6.000 ευρώ. «Εδώ και λίγους μήνες που έχουμε συστήσει την εταιρεία μας, έχουμε βάλει στόχο τις εξαγωγές», διευκρινίζει η ίδια, «έχω ήδη συμμετάσχει σε αποστολές στη Σαουδική Αραβία, στην Ουκρανία, στις Βρυξέλλες και στην Πολωνία, ενώ τον Απρίλιο φεύγω για Ρωσία», σημειώνει, «χτυπώ πολλές πόρτες και ξέρω ότι κάποια θα ανοίξει». Στο περιθώριο της έκθεσης συναντήθηκε και με δύο χονδρεμπόρους – έναν Ελληνα κι έναν Γερμανό. «Ο Γερμανός μού ζητάει πολλά πιστοποιητικά, αλλά δεν με τρομάζει, θα τα συγκεντρώσω ένα ένα...».

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr