Η έγκυος Rihanna καταπλήσσει: Κόκκινο σύνολο Gucci, χαλαρός κότσος - Πως έγινε η πλουσιότερη τραγουδίστρια του πλανήτη (φωτό)
Η έγκυος Ριάνα έδειξε την κοιλιά της με ένα τολμηρό κόκκινο σύνολο, καθώς βγήκε ραντεβού με το σύζυγό της A$AP Rocky
Η έγκυος Ριάνα επέλεξε ένα έντονο κόκκινο σύνολο καθώς βγήκε έξω με τον αγαπημένο της A$AP Rocky την Κυριακή (22/4) στη Νέα Υόρκη. Η 35χρονη τραγουδίστρια, η οποία είναι ήδη μαμά ενός γιου, 11 μηνών με τον 34χρονο A$AP φαίνεται πως δεν περιορίζει τις στιλιστικές επιλογές της λόγω εγκυμοσύνης.
Η σταρ τόνισε τη νέα σιλουέτα της με ένα στενό κόκκινο μίνι φόρεμα που είχε σχέδιο με ψηλό λαιμό και συνδυαζόταν με ασορτί παντελόνι. Ειδικά για την περίσταση επέλεηε μία κόκκινη τσάντα Gucci και αξεσουάρ με ένα statement ασημένιο κολιέ από τη φίρμα Messika.
Εν τω μεταξύ, ο A$AP εμφανίστηκε με ένα μαύρο σακάκι και ένα γαλάζιο τζιν καθώς περνούσε χρόνο με την αγαπημένη του. Το ζεύγος επέλεξε μία χαλαρή βραδιά, λίγο μετά την αποκάλυψη για το φύλο του δεύτερου μωρού τους. Εθεάθησαν να τσεκάρουν ένα παστέλ ροζ φορμάκι και τα δημοσιεύματα «πήραν φωτιά», τονίζοντας οτι όλα δείχνουν πως είναι κορίτσι.
Η Ριάνα και ο A$AP Rocky ξεκίνησαν να βγαίνουν το 2020 και καλωσόρισαν τον γιο τους τον περασμένο Μάιο. Ανακοίνωσε τη δεύτερη εγκυμοσύνη της τον Φεβρουάριο αποκαλύπτοντας την κοιλιά της στο ημίχρονο του Super Bowl.
Σε μια πρόσφατη συνέντευξή της στη βρετανική Vogue, είπε ότι τα μανταρίνια με αλάτι ήταν το πάθος της κατά τη διάρκεια της πρώτης της εγκυμοσύνης - κάτι που τυγχάνει να είναι παράδοση στα νησιά Μπαρμπάντος, από όπου κατάγεται. Επίσης είπε πως δεν μπορεί να αντισταθεί στη σοκολάτα παρόλο που συνήθως «μισεί» τα επιδόρπια. Την ώρα της συνέντευξης, η Ριάνα δεν είχε ιδέα ότι ήταν έγκυος στο δεύτερο παιδί της.
Η μητρότητα όπως έχει εξομοληγηθεί της άλλαξε τη ζωή. «Είναι τα πάντα. Πραγματικά δεν θυμάσαι τη ζωή πριν, αυτό είναι το πιο τρελό πράγμα», είπε. Ο A$AP Rocky μίλησε στη συνέχεια στο Dazed για τους στόχους του ως γονιός. «Θα υπενθυμίζω πάντα στα παιδιά μου να μην χάνουν ποτέ τη φαντασία τους, ακόμη και ως ενήλικες, ό,τι κι αν γίνει», είπε.
Ο ερμηνευτής συνέχισε μιλώντας για τις αξίες που ελπίζει να ενσταλάξει στα παιδιά του. «Ελπίζω να μεγαλώσω ανοιχτόμυαλα παιδιά. Όχι άτομα που κάνουν διακρίσεις. Και δεν προσπαθώ να περιγράψω έναν άγιο, αλλά ρεαλιστικά, θέλω απλώς ένα κουλ παιδί με κουλ γονείς», είπε.
Καθώς ετοιμάζονται να καλωσορίσουν το νέο μέλος στην οικογένειά τους, αποκαλύφθηκε πρόσφατα ότι η Ριάνα αγόρασε ένα ρετιρέ στον 40ο όροφο στο ίδιο κτήριο, όπου έχει ήδη ένα σπίτι τριών υπνοδωματίων, 3.500 τετραγωνικών ποδιών.
Αγόρασε ένα αχανές διαμέρισμα, που προηγουμένως ανήκε στον Μάθιου Πέρι, που «είναι υπερδιπλάσιο από το προηγούμενο της, εκτείνεται σε 9.290 τετραγωνικά πόδια με τέσσερα υπνοδωμάτια και έξι μπάνια», σύμφωνα με το Architectural Digest.
Διαβάστε ακόμη: Ριάνα: Sporty εμφάνιση με oversized μπλούζα σε βραδινή έξοδο - Chic και στην εγκυμοσύνη! (φωτό)
Παρά την απότομη τιμή εισαγωγής των 28 εκατομμυρίων δολαρίων, μπόρεσε να το διαπραγματευτεί στα 21 εκατομμύρια δολάρια, δηλαδή 600.000 δολάρια λιγότερο από ό,τι ο ιδιοκτήτης, ο συνιδρυτής του Afterpay, Νικ Μόλναρ, κατέβαλε στον Πέρι το 2021. Σύμφωνα με τους LA Times, ήταν «η πιο ακριβή πώληση διαμερισμάτων στη Νότια Καλιφόρνια από το 2015».
Πως έγινε η πλουσιότερη τραγουδίστρια στον πλανήτη
Η διάσημη τραγουδίστρια, που έχει εξελιχθεί σε fashion icon και σε επιχειρηματία της βιομηχανίας του μακιγιάζ, είναι η πρώτη έγχρωμη γυναίκα που κατέχει ένα luxury fashion brand. Όλες αυτές οι προσπάθειες δημιούργησαν περιουσία ύψους $600 εκατ. καθιστώντας την την πλουσιότερη γυναίκα μουσικό στον κόσμο ξεπερνώντας τις Madonna ($570 εκατ.), Celine Dion ($450 εκατ.) και Beyoncé ($400 εκατ.).
Τα περισσότερα χρήματα δεν προέρχονται από την μουσική της αλλά από τη συνεργασία της με την Moët Hennessy Louis Vuitton, τον γαλλικό οίκο ειδών πολυτελείας του δισεκατομμυριούχου Bernard Arnault. Η Rihanna και η LVMH συνεργάζονται για το brand Fenty Beauty. Τα συγκεκριμένα προϊόντα που παρουσιάστηκαν τον Σεπτέμβριο του 2017 στα καταστήματα Sephora, το άλλο brand της LVMH, και στο FentyBeauty.com, γρήγορα γνώρισαν μεγάλη επιτυχία. Η Fenty Beauty τις πρώτες εβδομάδες σημείωσε πωλήσεις αξίας $100 εκατ., λαμβάνοντας κυρίως ώθηση από την ίδια τη Rihanna αλλά και από τους 71 εκατ. followers στο Instagram.
Ολόκληρη η βιομηχανία περιποίησης έχει γνωρίσει άνθηση τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με το Grand View Research, μέχρι το 2025 οι πωλήσεις θα μπορούσαν να ξεπεράσουν τα $200 εκατ.. Η αγορά σημείωσε ρεκόρ 134 συγχωνεύσεων και εξαγορών το περασμένο έτος συμπεριλαμβανομένων της εξαγοράς της First Aid Beauty από την P&G για $250 εκατ.. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως 11 από τις 80 γυναίκες στη λίστα του Forbes με τις πιο πλούσιες αυτοδημιούργητες γυναίκες δημιούργησαν την περιουσία τους από προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης. Πολλοί έκαναν αυτό που έκανε και η Rihanna, στράφηκαν δηλαδή σε χαμηλού κόστους marketing μέσω των social media. Αυτό λειτούργησε καλά και για άλλες διασημότητες όπως η Kylie Jenner και η σειρά της Kylie Cosmetics.
Η Fenty Beauty διαφοροποιήθηκε σημαντικά καθώς κυκλοφόρησε 40 διαφορετικές αποχρώσεις make up, πολύ περισσότερες από αυτές που πωλούν άλλες μάρκες. "Η Fenty Beauty όχι μόνο πραγματοποίησε σημαντικές πωλήσεις αλλά άλλαξε τη βιομηχανία" δήλωσε η Stephanie Wissink ερευνήτρια της Jefferies.
Οι πωλήσεις συνέχισαν να αυξάνονται. Η Fenty Beauty σημείωσε το περασμένο έτος έσοδα ύψους περίπου $570 εκατ., μόλις 15 μήνες μετά την έναρξη της επιχείρησης. Η αξία ολόκληρης της επιχείρησης ανέρχεται στα $3 δισ. Το Forbes εκτιμά ότι το ποσοστό της LVMH ανέρχεται στο 50% και της Rihanna στο 15%.
Η αυτοκρατορία της συνεχίζει να μεγαλώνει. Τον Μάιο, η LVMH και η Rihanna ανακοίνωσαν την Fenty, μια νέα σειρά ειδών ένδυσης που θα παρασκευάζει ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ και κοσμήματα υψηλής ποιότητας. "Ο Bernard Arnault ήταν πολύ ενθουσιώδης. Εμπιστεύτηκε εμένα και το όραμά μου" δήλωσε η Rihanna στο The New York Times Style Magazine.
Η σειρά μόδας η οποία κυκλοφόρησε online τον Μάιο περιλαμβάνει μεγέθη έως και large, υιοθετώντας την ίδια φιλοσοφία με την Fenty Beauty, και θα βρεθεί κάτω από την ίδια ομπρέλα με διάσημες μάρκες όπως η Dior και η Givenchy που ανήκουν στην LVMH εδώ και πάνω από 30 χρόνια.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr