Good news: «Juicy Bar Αpp» λέγεται η ασύρματη παραγγελιοληψία που δημιούργησαν 4 «φρέσκα» αγόρια και μια Μαργαρίτα...το καφέ ή το μπαρ στο cloud

Μία λύση που φιλοδοξεί να βοηθήσει κάθε επιχειρηματία στο χώρο της εστίασης όχι απλώς να διαχειρισθεί την αυξημένη πελατεία του , αλλά να εξοπλισθεί με ένα αξιόπιστο σύστημα παραγγελιοληψίας και οργάνωσης του σημείου των τελικών πωλήσεών του έχει αναπτυχθεί από την τεχνολογική startup JuicyBar App.

Μία λύση που φιλοδοξεί να βοηθήσει κάθε επιχειρηματία στο χώρο της εστίασης όχι απλώς να διαχειρισθεί την αυξημένη πελατεία του , αλλά να εξοπλισθεί με ένα αξιόπιστο σύστημα παραγγελιοληψίας και οργάνωσης του σημείου των τελικών πωλήσεών του έχει αναπτυχθεί από την τεχνολογική startup JuicyBar App.



Tο JuicyBar App (http://www.juicybarapp.gr) είναι μία εφαρμογή που προσφέρει ταυτόχρονα δύο λειτουργίες στους πελάτες-χρήστες της: ασύρματη παραγγελιοληψία και διαχείριση του καταστήματος, ένας συνδυασμός μοναδικός για τις αντίστοιχες ελληνικές λύσεις, όπως αναφέρει η Μαργαρίτα Δόμπα, υπεύθυνη επικοινωνίας και εμπορική σύμβουλος της εταιρείας, κατά την επίσκεψη του EMEAgr στα γραφεία του JuicyBar App.



Η εφαρμογή διαθέτει τέσσερα χαρακτηριστικά που την κάνουν να ξεχωρίζει και να "διαταράσσει" τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούσε μέχρι σήμερα η τεχνολογικά υποστηριζόμενη παραγγελιοληψία σε ένα καφέ ή μπαρ:
- PDA vs. Apple: Η ασύρματη παραγγελιοληψία μέχρι σήμερα γίνεται με τα PDAs, τις διαδομένες συσκευές με τα "πενάκια" στις οποίες οι σερβιτόροι "χτυπούν" την παραγγελία κάθε τραπεζιού. Οι συσκευές αυτές, σε πολλές περιπτώσεις, αποδεικνύονται ακριβές, προβληματικές, απαιτούν πολύωρες επαναφορτίσεις των μπαταριών τους, ενώ δεν λείπουν οι φορές που χαλούν τελείως, με αποτέλεσμα οι σερβιτόροι να επιστρέφουν στο κλασσικό "χαρτάκι".

Η JuicyBar App είναι μία iOS εφαρμογή, δηλαδή ανεπτυγμένη ειδικά για να χρησιμοποιείται με τις συσκευές της Apple. Ο καταστηματάρχης μπορεί να εγκαταστήσει και να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή στο iPhone, το iPad ή το iPod του και να εξοπλίσει τους υπαλλήλους του με αντίστοιχες συσκευές, οι οποίες εκτός από το αξεπέραστο design της αμερικανικής εταιρείας, συνεπάγονται χαμηλότερο μέσο κόστος αγοράς, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και περισσότερη αξιοπιστία στη χρήση της οθόνης αφής, μειώνοντας δραστικά το χρόνο της παραγγελιοληψίας.

- Εσωτερικοί servers vs. cloud: Τα συστήματα παραγγελιοληψίας λειτουργούν μέχρι σήμερα με έναν εσωτερικό στο κατάστημα server, δηλαδή έναν υπολογιστή ο οποίος συνδέεται στο διαδίκτυο, καταγράφει και μεταδίδει τις παραγγελίες. Η "ελευθερία" για τον καταστηματάρχη είναι ουσιαστικώς ανύπαρκτη, καθώς είναι αναγκασμένος να παρακολουθεί τις αναφορές και τα στατιστικά για την κίνηση του χώρου μέσα από τον υπολογιστή του καταστήματος, ενώ τίθενται και ζητήματα ασφάλειας των δεδομένων, αφού ο υπολογιστής χρησιμοποιείται και για άλλες εργασίες ή από άλλα πρόσωπα εντός του καταστήματος.

Η JuicyBar App λειτουργεί στο "cloud", δεν απαιτείται δηλαδή εξοπλισμός όπως υπολογιστής για τη λειτουργία της εφαρμογής, παρά μόνο σύνδεση στο διαδίκτυο. Η παραγγελιοληψία και τα δεδομένα αποθηκεύονται κατευθείαν στον "Ιστό", μέσω της εφαρμογής, και ο καταστηματάρχης έχει πρόσβαση στα στατιστικά της επιχείρησής του σε όποιο σημείο και αν βρίσκεται, ενώ μπορεί να παρακολουθήσει σε τρέχοντα χρόνο την κίνηση του μαγαζιού του, ακόμη και αν δεν βρίσκεται εκεί.



- SaaS: Η εφαρμογή λειτουργεί με το μοντέλο του λογισμικού-υπηρεσίας (Software-as-a-Service), ο καταστηματάρχης εγκαθιστά την εφαρμογή και στη συνέχεια πληρώνει συνδρομή ανάλογα με τη χρήση της υπηρεσίας που κάνει. Το JuicyBar App προσφέρει επίσης δωρεάν για πάντα τις ανανεώσεις του λειτουργικού συστήματος της εφαρμογής και δωρεάν τεχνική υποστήριξη, ενώ η λογική του SaaS μειώνει και το αρχικό κόστος χρήσης της εφαρμογής, καθώς δεν απαιτείται η αγορά ακριβών αδειών χρήσης ή η εγκατάσταση τεχνικού εξοπλισμού.

- Υβριδική μορφή: Η καινοτομία και το σημαντικότερο χαρακτηριστικό που εισάγει η JuicyBar App στα συστήματα παραγγελιοληψίας είναι η "υβριδική μορφή" (όπως την αποκαλούν οι τεχνικοί της εταιρείας με τους οποίους μίλησε το EMEAgr) της εφαρμογής:
Πρόκειται για την ικανότητα της εφαρμογής να δέχεται και να μεταδίδει παραγγελίες κανονικά, ακόμη και όταν έχει διακοπεί προσωρινά η πρόσβαση της εφαρμογής στο διαδίκτυο. Σε αντίθεση με τις μέχρι τώρα λύσεις, οι οποίες "αναγκάζουν" τις συσκευές να επικοινωνούν μέσω διαδικτύου, η ομάδα του JuicyBar App υπόσχεται ότι με την εφαρμογή η παραγγελιοληψία δεν σταματά ποτέ, καθώς στην ουσία το λογισμικό δημιουργεί ένα τοπικό δίκτυο μεταξύ των συσκευών και του εκτυπωτή για τις παραγγελίες της επιχείρησης. Οι συσκευές εξακολουθούν να επικοινωνούν ακόμη και χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο, δημιουργώντας, όμως, "εικόνες" των δεδομένων των παραγγελιών, οι οποίες "φορτώνονται" στη βάση στατιστικών της επιχείρησης όταν επανέλθει η σύνδεση στο διαδίκτυο.




Εκτός του πλήρως mobile συστήματος παραγγελιοληψίας, η εφαρμογή περιλαμβάνει επιπλέον εργαλεία "back-end" για την επιχείρηση, όπως διαχείριση σε τρέχοντα χρόνο του όγκου πωλήσεων και της αποθήκης του μπαρ ή της καφετέριας, διαχείρισης των εξόδων και του προσωπικού της επιχείρησης και σύνδεση με ταμειακές μηχανές και συστήματα υπολογισμού ΦΠΑ.

Όπως τονίζει η Μ. Δόμπα στο EMEAgr, το λογισμικό που έχει αναπτύξει η εταιρεία, με την ευφυία και την απλότητα στη χρήση και στη λειτουργία που προσφέρει, εξυπηρετεί με τον πλέον βέλτιστο τρόπο και τα τρία συμβαλλόμενα μέρη σε ένα κατάστημα εστίασης: τον ιδιοκτήτη ή διαχειριστή της επιχείρησης, τον σερβιτόρο και τον πελάτη. Η Μ. Δομπά δίνει, επίσης, έμφαση στο πνεύμα αριστείας που διακατέχει την ομάδα και την εταιρεία, προκειμένου να δημιουργήσουν ένα προϊόν που όχι απλώς θα "διαταράξει" την ελληνική αγορά, αλλά θα μπορέσει να σταθεί επάξια δίπλα στα αντίστοιχα προϊόντα του εξωτερικού.

Η ιδέα για το JuicyBar App ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2011 από τρία από τα έξι (σήμερα) μέλη της εταιρείας, το Μιχάλη, το Θάνο και τον Σπύρο, με τον τρίτο να συμβάλει τρεις μήνες αργότερα στην εκκίνηση υλοποίησης της εφαρμογής λειτουργώντας ως επενδυτικός "άγγελος" της ομάδας. Τον Σεπτέμβριο του 2012, η εφαρμογή βρήκε στο Six D.O.G.S, ένα από τα πλέον διάσημα μπαρ της Αθήνας, τον πρώτο πελάτη που θα δοκιμάσει την εφαρμογή σε πραγματικές συνθήκες, ενώ η επίσημη κυκλοφορία της εφαρμογής έγινε τον Μάιο του 2013. Σήμερα, η εφαρμογή μετρά πάνω από 20 πελάτες, όπως τα ιδιαιτέρως δημοφιλή καταστήματα Shamone, Food + Wine, Theory Bar, Moonwalk, Pearl Harbor sushi bar και άλλα.

Ένα ακόμη σημαντικό "ορόσημο" για την startup εταιρεία πίσω από την εφαρμογή είναι η συνεργασία της με την Info Quest, καθώς επιλέχθηκε από τον "κολοσσό" της πληροφορικής στην Ελλάδα ως μία από τις πρώτες εφαρμογές (και η μοναδική στον τομέα της παραγγελιοληψίας) που θα διατεθούν από το QCloud, το διαδικτυακό marketplace για cloud εφαρμογές που έχει δημιουργήσει η Info Quest, μέσω του οποίου μάλιστα η JuicyBar App έχει ήδη προσελκύσει νέους πελάτες.

Παρά το ολοκληρωμένο προϊόν που έχει δημιουργήσει η JuicyBar App, η εταιρεία ήδη σχεδιάζει τα επόμενα "βήματά" της. Τα αμέσως επόμενα σχέδια περιλαμβάνουν την προσθήκη νέων χαρακτηριστικών στην εφαρμογή και την πρώτη παρουσία σε αγορές του εξωτερικού. Για το μεσομακροπρόθεσμο μέλλον η εταιρεία ετοιμάζει πολλά καινούρια και "συναρπαστικά" (όπως τα χαρακτήρισαν οι άνθρωποί της) πράγματα για το JuicyBar, σε νέους μάλιστα τομείς δραστηριοποίησης, όπως οι πληρωμές και ολόκληρη η αλυσίδα των λιανικών πωλήσεων.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr