ProCredit Bank - Αγγελική Αρβανίτη: Μία νέα τραπεζική φιλοσοφία - Με έμφαση στις ποιοτικές υπηρεσίες και "πελατοκεντρικό" χαρακτήρα
Η ProCredit Bank αρωγός και συνοδοιπόρος του μικρομεσαίου επιχειρηματία, παρουσίασε στις Σέρρες τους στόχους, και τις ξεχωριστές ποιοτικές υπηρεσίες που προσφέρει
Η διευθύντρια της ProCredit Bank Θεσσαλονίκης, Αγγελική Αρβανίτη σε μία εκδήλωση γνωριμίας με τον επιχειρηματικό κόσμο των Σερρών στο επιμελητήριο της πόλης, είχε την ευκαιρία να αναλύσει τα πλεονεκτήματα της ProCredit Bank, να μιλήσει για μία νέα φιλοσοφία στον τραπεζικό χώρο, τις ποιοτικές υπηρεσίες, αλλά και τον πελατοκεντρικό χαρακτήρα που προσφέρει η ProCredit Bank στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Μιλώντας κατά τη συνάντηση η Αγγελική Αρβανίτη είπε:
«Θα ήθελα καταρχήν να ευχαριστήσω το επιμελητήριο, τον πρόεδρο, τον κύριο Μαλλιαρά, και για την θερμή υποδοχή και για την υποστήριξη στην οργάνωση της σημερινής εκδήλωσης.
Στόχος μας σήμερα είναι να μας γνωρίσει ο επιχειρηματικός κόσμος των Σερρών. Η περιοχή των Σερρών για την τράπεζα είναι μια σημαντική περιοχή και γιατί συμβάλει πολύ σημαντικά και στο ΑΕΠ όλης της χώρας, έχει πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις οι οποίες είναι ο στόχος της τράπεζας.
Θέλουμε να δουλεύουμε με μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ο βασικός λόγος είναι γιατί πιστεύουμε πως αυτές αποτελούνε την ουσία της οικονομίας, τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας όχι μόνο της ελληνικής αλλά και των υπόλοιπων οικονομιών.
Στόχος μας σήμερα είναι να μας γνωρίσει ολιστικά ο κόσμος των Σερρών, να του παρουσιάσουμε ποιοι είμαστε, πως δουλεύουμε με τις επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα, τι είναι αυτό το καινούριο που ερχόμαστε να φέρουμε στον τραπεζικό κόσμο ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά που αυτά τα 9 χρόνια που δραστηριοποιούμαστε στον ελληνικό χώρο έχουν αναγνωρίσει ήδη οι πελάτες μας και γιατί όχι να ξεκινήσουμε και μια συνεργασία.
Έχουμε κανονίσει δια ζώσεις συναντήσεις στις επιχειρήσεις των Σερρών, αυτή είναι και η καθημερινότητά μας, ερχόμαστε συχνά και στις Σέρρες, παρόλο που το υποκατάστημά μας είναι στη Θεσσαλονίκη, γιατί από τις βασικές μας προτεραιότητες είναι να βρισκόμαστε κοντά στον επιχειρηματία, να συζητάμε μαζί του, να καταλαβαίνουμε τις ανάγκες του και να προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις σύμφωνα με τις ανάγκες που έχουν εκείνη τη στιγμή.
Πέρα από το κομμάτι το τιμολογιακό που λόγω του μοντέλου μας, μας επιτρέπει να είμαστε αρκετά ανταγωνιστικοί και στο κομμάτι των χρεώσεων για τις καθημερινές ανάγκες και στο κομμάτι των πληθυσμιακών καταθέσεων και στο κομμάτι των χρηματοδοτήσεων που αφορούν επενδύσεις είτε σε κάλυψη κενών ρευστότητας της κάθε επιχείρησης.
Το μοντέλο μας, μας επιτρέπει να είμαστε ευέλικτοι και να βρίσκουμε λύσεις και απαντήσεις στους επιχειρηματίες γιατί και το κομμάτι της ταχύτητας είναι κάτι που το ζητάει ο επιχειρηματίας, καταλαβαίνουμε ότι ο χρόνος του είναι πολύτιμος. Θα έλεγα ότι υπάρχουν και άλλα ποιοτικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τον τραπεζικό χώρο, προσπαθούμε να είμαστε κοντά στον επιχειρηματία να καταλάβουμε τις ανάγκες του, να δίνουμε εξατομικευμένες λύσεις ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε επιχειρηματία, οπότε δεν υπάρχει ένα προϊόν ή μία υπηρεσία για όλους ολιστικά.
Ανήκουμε σε έναν γερμανικό όμιλο, τα κεντρικά μας είναι στην Φρανκφούρτη, έχουμε παρουσία σε 13 χώρες με το ίδιο μοντέλο, όποτε φέρνουμε και πρακτικές και την εμπειρία από ξένες αγορές στον ελληνικό τραπεζικό χώρο, επίσης η εξυπηρέτηση που έχουμε, η ομάδα μας, οι συνάδελφοι μου, οι οποίοι δεν είναι απλά τραπεζικοί υπάλληλοι αλλά τραπεζικοί σύμβουλοι, έχουν να κάνουν με την δια βίου εκπαίδευση που λαμβάνουν και στις ακαδημίες που έχουμε στην Ευρώπη, για να είναι σε θέση να καταλαβαίνουν τις ανάγκες και να δίνουν τις βέλτιστες εξατομικευμένες λύσεις στο κάθε επιχειρηματία.
Η τράπεζα ονομάζεται Pocredit Bank, ανήκει σε έναν διεθνή όμιλο με έδρα στην Φρανκφούρτη της Γερμανίας την PROCRΕDIT HOLDIΝG και έχουμε παρουσία στον τραπεζικό χώρο σε πάνω από 13 χώρες και κυρίως στην νοτιοανατολική Ευρώπη.
Στην Ελλάδα έχουμε παρουσία από το 2015, με το ίδιο ακριβώς μοντέλο όπως σε όλες τις τράπεζες που δραστηριοποιούμαστε, δηλαδή δουλεύουμε με επιχειρήσεις μικρές και μεσαίες, 99% του πελατολογίου μας είναι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, όπως είναι και αυτές των Σερρών, και αυτό γιατί θεωρούμε πως αυτές αποτελούν την ραχοκοκαλιά της οικονομίας και όχι μόνο της ελληνικής, γιατί είναι αυτές οι οποίες συμβάλουν στο ΑΕΠ, είναι αυτές οι οποίες πληρώνουν τους φόρους, είναι αυτές οι οποίες δημιουργούν θέσεις εργασίας.
Αυτός είναι ο στόχος μας, να δουλεύουμε με μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας είναι στοχευμένα σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, όπως και των Σερρών, και το βασικό, διαφορετικό και ανταγωνιστικό που ερχόμαστε να προσφέρουμε στον ελληνικό τραπεζικό χώρο είναι οι εξατομικευμένες υπηρεσίες.
Υπάρχει το εξυπηρετείν στο επιχειρήν, οι συνάδελφοί μας, οι επιχειρηματικοί σύμβουλοι, δεν είναι απλά τραπεζικοί υπάλληλοι, είναι επιχειρηματικοί σύμβουλοι που κάθονται μαζί με τους επιχειρηματίες και συζητάνε, προσπαθούνε πρώτα να καταλάβουν τις ανάγκες της επιχείρησης που έχει την δεδομένη στιγμή, και να δώσουμε εξατομικευμένες λύσεις στον επιχειρηματία.
Τα πλεονεκτήματα μας πέρα από το τιμολογιακό που είμαστε αρκετά ανταγωνιστικοί, θα έλεγα ότι έχουμε αρκετά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα όσον αφορά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά,
Πρώτον: Ο πελατοκεντρικός χαρακτήρας που υιοθετούμε, το relation banking που δυστυχώς ή ευτυχώς απολαμβάνουν οι πιο μεγάλες επιχειρήσεις στην ελληνική επικράτεια από τις υπόλοιπες τράπεζες, οπότε εμείς ερχόμαστε και δίνουμε αυτό το relation banking και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας, των Σερρών, της Βέροιας, της Ημαθίας.
Δεύτερον: Οι διεθνείς πρακτικές που φέρνουμε λόγω της εμπειρίας μας και από άλλες τραπεζικές αγορές γιατί έχουμε παρουσία πάνω από 20 χρόνια στην αγορά της Γερμανίας, της Σερβίας, της Ρουμανίας. Κάθε τραπεζική αγορά βέβαια είναι διαφορετική και λαμβάνουμε υπόψη τα χαρακτηριστικά αλλά υπάρχουν και χαρακτηριστικά που έχουμε φέρει και έχουν δεχτεί θερμής υποδοχής και από τους Έλληνες πελάτες μας. Επίσης ένα άλλο ποιοτικό χαρακτηριστικό το οποίο είναι και το feedback που λαμβάνουμε από τους πελάτες μας, είναι ότι από την πρώτη στιγμή της συνεργασίας μας επιλέγουμε να χτίζουμε ένα long tern relationship , επενδύουμε σε αυτές τις μακροπρόθεσμες συνεργασίες , όχι μόνο στην αρχή που είναι όλα και από τις δύο πλευρές πιο θετικά, αλλά φροντίζουμε να δείχνουμε έμπρακτα, να είμαστε κοντά στους επιχειρηματίες , να προλαμβάνουμε καταστάσεις και ανάλογα και με το μακροοικονομικό γίγνεσθαι να είμαστε εκεί και να δίνουμε λύσεις.
Τρίτον: Κάθε επιχείρηση έχει συγκεκριμένο σύμβουλο ο οποίος είναι σε επικοινωνία με τον πελάτη σε όποιο μέρος της Ελλάδας και αν βρίσκεται, έχει συχνές δια ζώσης συναντήσεις, επισκεπτόμαστε οι ίδιοι την επιχείρηση, τον επιχειρηματία στην έδρα του, καθόμαστε και συζητάμε μαζί του, ακούμε τις ανάγκες που έχει τη δεδομένη στιγμή. Δεν επικεντρωνόμαστε μόνο στα ποσοτικά χαρακτηριστικά της κάθε επιχείρησης που είναι τα οικονομικά αλλά βάζουμε στο τραπέζι και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τα οποία διαφοροποιούν την κάθε επιχείρηση ακόμα και από τις επιχειρήσεις οι οποίες βρίσκονται στον ίδιο κλάδο.
Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά έχουν να κάνουν με την ιστορικότητα της κάθε επιχείρησης, τους συνεργάτες της, τους προμηθευτές, τους πελάτες της, όλα αυτά είναι εξίσου σημαντικά όπως είναι και τα οικονομικά στοιχεία μια επιχείρησης, λαμβάνουμε υπόψη όλα αυτά, συζητάμε με τον επιχειρηματία τις ανάγκες του σε επίπεδο ρευστότητας για τις καθημερινές τους ανάγκες τα επιχειρηματικά τους σχέδια και καθόμαστε μαζί και σχεδιάζουμε μία υπηρεσία, ένα προϊόν που πιστεύουμε ότι είναι χρήσιμο και θα βελτιώσει και θα βοηθήσει τα επαγγελματικά του σχέδια.
Αυτό εμείς που προσφέρουμε είναι αυτό το relationship banking, αυτή η επικοινωνία με τον πελάτη είτε δια ζώσεις που για εμάς είναι πολύ σημαντικό και με το κομμάτι το ψηφιακό με την έννοια ότι κάνουμε και online ραντεβού με τον πελάτη, υπάρχει το τηλέφωνο για τις καθημερινές ανάγκες που ο επιχειρηματικός σύμβουλος θα απαντήσει στον πελάτη στο λογιστήριό του για να είναι πιο σωστή κα γρήγορη η εξυπηρέτησή του αλλά φυσικά πάντοτε κάνουμε δια ζώσεις επικοινωνία με τον πελάτη, πηγαίνουμε στον χώρο του γιατί ξέρουμε ότι ο χρόνος των επιχειρηματιών είναι πολύ πολύτιμος.
Τον επιχειρηματία τον ενδιαφέρει το τιμολογιακό, να είμαστε αρκετά ανταγωνιστικοί και όσον αφορά τις υπηρεσίες, είτε τα τέλη και οι χρεώσεις για τις καθημερινές συναλλαγές, των εμβασμάτων, τις πληρωμές, είτε και σε φυσικά πρόσωπα γιατί παρόλο που είμαστε επιχειρηματική τράπεζα διαθέτουμε όλες τις υπηρεσίες και για τους ιδιοκτήτες και για το προσωπικό τους σε στεγαστικά σε προθεσμιακές καταθέσεις αλλά φυσικά είμαστε αρκετά ανταγωνιστική ένα 20% και στο τιμολογιακό κομμάτι, πάντοτε αυτό συνδέεται και με την συνεργασία που έχουμε με τον κάθε πελάτη, με τον κάθε επιχειρηματία.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr