Topwoman η Μαρία Ιωαννίδου: Γενική Διευθύντρια των Duty Free καταστημάτων - "Οι πελάτες έρχονται μόνοι τους σε εμάς - Επενδύουμε & θα φέρουμε μεγάλα αποτελέσματα"

CEO της εταιρείας Καταστημάτων Αφορολογήτων Ειδών ΑΕ 

Η Μαρία Ιωαννίδου είναι μία γυναίκα-topwoman με ευφυΐα, η οποία διατηρεί χαμηλό προφίλ.

Πρόσφατα παρευρέθηκε στο Οικονομικό Φόρουμ στους Δελφούς εκφράζοντας τη δική της θέση πάνω στον επιχειρηματικό κλάδο.

Maria Ioannidou 

Η Μαρία Ιωαννίδου είναι CEO και Country Manager στα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών, εταιρεία 100% θυγατρική του Ελβετικού ομίλου AVOLTA.

Διαθέτει πτυχίο Χημικού Μηχανικού από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, καθώς και MBA από το ALBA.

Έχει εργαστεί επί 16 χρόνια στην Alpha Bank ξεκινώντας από το dealing room και αναλαμβάνοντας στη συνέχεια υψηλόβαθμες θέσεις σε διάφορα τμήματα της τράπεζας όπως στο treasury, corporate banking αλλά και στα Κοινοπρακτικά δάνεια και στο wholesale banking.

Το 2013 ανέλαβε το ρόλο της CFO στη νεαποκτηθείσα από την AVOLTA (τότε DUFRY), Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών (ΚΑΕ).

Τ0 2019 αποχώρησε από την ΚΑΕ για να αναλάβει χρέη CFO στη DIMAND ενώ το 2022 μετά την εισαγωγή της εταιρείας στο χρηματιστήριο, ανέλαβε το ρόλο της Chief Business Development Officer στην Εταιρεία.

«Θέλω να ευχαριστήσω την Dufry για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει σε αυτή την κρίσιμη χρονική στιγμή για τον όμιλο, που επικεντρώνεται στην στρατηγική του «destination2027” αλλά παράλληλα ολοκληρώνει την συγχώνευση με την Autogrill η οποία θα δημιουργήσει ένα κολοσσό στο χώρο του travel retail», δήλωσε η ίδια.

Το 2023 επέστρεψε στην Καταστήματα Αφορολογήτων ειδών ως CEO αποδεχόμενη την πρόσκληση της Διοίκησης του Ομίλου Avolta να υποστηρίξει τον όμιλο στην νέα εποχή που ξεκίνησε μετά την εξαγορά και της Autogrill, και στο όραμά της Εταιρείας να προσφέρει στους ταξιδιώτες μια ολοκληρωμένη εμπειρία ταξιδιού με υπηρεσίες τόσο στο travel retail όσο και στο F&B.

Είναι μητέρα τριών παιδιών (γιοι) και αφοσιωμένη δρομέας ενώ διαθέτει και μαύρη ζώνη στο Kung Fu από το 2015.

Εκτίναξη τζίρου και κερδοφορίας

Σημειώνεται ότι το 2022 οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν στα 311,3 εκατ. ευρώ από 161,1 εκατ. ευρώ το 2021.

Από τα 311,3 εκατ. ευρώ πωλήσεις οι αφορολόγητες ήταν πέρυσι 171,262 εκατ. ευρώ, οι φορολογημένες 133,538 εκατ. ευρώ και οι χονδρικές πωλήσεις 6,514 εκατ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά τα EBIT αυτά υπερτριπλασιάστηκαν στα 52,2 εκατ. ευρώ έναντι 14,5 εκατ. ευρώ, τα EBT ανήλθαν στα 49,7 εκατ. ευρώ έναντι 12 εκατ. ευρώ το 2021, τα καθαρά κέρδη «πέταξαν» στα 38,2 εκατ. ευρώ έναντι 13,7 εκατ. ευρώ και τα προσαρμοσμένα EBITDA ανήλθαν στα 72,8 εκατ. ευρώ από 34,4 εκατ. ευρώ.

Οι πωλήσεις στον λειτουργικό τομέα λιμάνια ανήλθαν πέρυσι στα 9,9 εκατ. ευρώ από 2,2 εκατ. ευρώ το 2021 καταγράφοντας αύξηση 342%.

Ενώ ανάπτυξη 95% σημείωσαν οι πωλήσεις στα σύνορα οι οποίες ανήλθαν στα 56,2 εκατ. ευρώ από 28,8 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2021.

«Οι πελάτες έρχονται μόνοι τους σε εμάς»

Η χρονιά-ρεκόρ στον τουρισμό έχει δώσει μεγάλη ώθηση στην αναπτυξιακή πορεία της ΚΑΕ.

«Είμαστε τυχεροί γιατί λειτουργούμε σε μια χώρα που ο πελάτης έρχεται μόνος του. Δεν χρειάζεται να κάνουμε προσπάθεια εμείς», είπε χαρακτηριστικά η κ. Ιωαννίδου.

Συμπλήρωσε ότι η Αθήνα είναι η μόνη ευρωπαϊκή πόλη, η οποία στο τρίτο τρίμηνο του 2023 έχει μεγαλύτερο αριθμό αφίξεων από το 2019.

«Είναι ένας κλάδος που παρουσιάζει εξαιρετική δυναμική, επενδύσαμε και συνεχίζουμε να επενδύουμε και σε συνεργασία με τους στρατηγικούς μας συνεργάτες θα φέρουμε μεγαλύτερα αποτελέσματα», κατέληξε.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr