Made in Greece η Upiria, ο σύμμαχος του ελληνικού τουρισμού – Οι δύο Παύλοι από παιδικοί φίλοι έγιναν ιδρυτές ενός ευφάνταστου και καινοτόμου application!

Ο λόγος για τον Παύλο Βασιλειάδη και τον Παύλο Πασχαλίδη

Του Γιάννη Κωστούδη

Η Upiria, μία καινοτόμα εφαρμογή, έρχεται να αλλάξει πλήρως την εμπειρία του ταξιδιώτη, αλλά και να ενισχύσει τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις


Μέσω της εφαρμογής ο τουρίστας έχει πρόσβαση σε μια σειρά από πακέτα εμπειριών από παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων, ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, ξεναγούς αλλά και χώρους εστίασης. 


Έτσι, μπορεί να κάνει εύκολα και γρήγορα μια κράτηση από το κινητό του, αποφεύγοντας ουρές αλλά και… απογοητεύσεις από γεμάτα εστιατόρια.
Οι περισσότεροι από 100 συνεργάτες της εφαρμογής από όλη την Ελλάδα, έχουν βρει ένα νέο τρόπο να προωθούν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους, καθιστώντας τα ακόμη πιο προσιτά στους τουρίστες.


Για την Upiria και τις υπηρεσίες που προσφέρει, το όραμα αλλά και τα μελλοντικά τους σχέδια μας μιλούν οι δύο ιδρυτές της, ο Παύλος Βασιλειάδης (CEO & Co- Founder) και ο Παύλος Πασχαλίδης (CTO & Co-Founder).

Upiria team

Τα κύρια σημεία: 


"…Όταν οι δύο παιδικοί φίλοι βρέθηκαν από κοντά συμφώνησαν ότι ο τουρισμός εμπειρίας, η γεύση της περιπέτειας, η αίσθηση του ιδιαίτερου και του ξεχωριστού event ακόμα και η συμμετοχή ενός ξένου ταξιδιώτη στο  πανηγύρι  του νησιού ή στα έθιμα Λαμπρής είναι αυτό που έρχεται στον τουρισμό και η Ελλάδα μπορεί να την προσφέρει, να αυξήσει, να κερδίσει με τις 1000+1 ταξιδιωτικές εμπειρίες που διαθέτει σε στεριά, αέρα και θάλασσα…"


"…Η Upiria προσφέρει στους παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων ένα εργαλείο να προωθούν τις υπηρεσίες τους, να διαχειρίζονται την επιχείρηση τους και να συνάπτουν σχέσεις συνεργασίας με άλλες εταιρίες του κλάδου…"


"… Οι πάροχοι συνεχίζουν να δυσκολεύονται με την διαχείριση των πελατών, την προώθηση τουριστικών πακέτων ή και την εύρεση συνεργατών. Η Upiria επιχειρεί πάνω σε αυτό καθώς είναι φανερό ότι η επαγγελματίες του κλάδου χρειάζονται μία επαγγελματική εργαλειοθήκη να τους δίνει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά…"


"…Ελληνικά τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία και πάροχοι βιωματικού τουρισμού αφιέρωσαν χρόνο και δούλεψαν με την ομάδα μας ώστε να κατανοήσουμε τις πραγματικές τους ανάγκες και τις δυσκολίες που τους κρατάνε πίσω. Ακούσαμε την άποψη τους και εργαστήκαμε μαζί ώστε να βγει κάτι ξεχωριστό στην αγορά…"


"…Η εφαρμογή ξεκίνησε από την Ελλάδα, αυτήν την στιγμή έχουμε ξεπεράσει τις 100 συνεργασίες με εταιρείες στην Κρήτη, Θράκη, Ήπειρο, Μακεδονία, Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα, νησιά του Αιγαίου και Ιονίου…"


"...Εκτός από τις συνεργασίες μας στην Ελλάδα, πλέον ξεκινάμε να επεκτεινόμαστε και στο εξωτερικό, συνεργασία στην Γερμανία που αφορά τον αθλητικό τουρισμό και Ιταλία στο κομμάτι του αγροτουρισμού…"

Upiria

Ποιο είναι το story/το αφήγημα γύρω από τη δημιουργία του "Upiria"; Πώς και πότε ξεκινά η ιστορία του;

Πριν από λίγα χρόνια ο Παύλος Βασιλειάδης βρισκόταν σ’ ένα ταξίδι αναψυχής στην Ολλανδία. Συνάδελφοι, γνωστοί και συνταξιδιώτες του είχαν συστήσει να ζήσει την εμπειρία «ενός ποτού στο bar του πάγου στο Άμστερνταμ». Του άρεσε η πρόταση και με το κινητό ή με το notebook  σκέφτηκε ότι μπορούσε να κάνει την κράτηση on line και να προσαρμόσει μετάβαση, προγράμματα και χρόνους. Το διαφημιζόμενο ως εξαιρετικό όμως Amsterdam Icebar ήταν τελικά …παγωμένο και στην οθόνη, αφού δεν διέθετε υπηρεσία booking. Για να γευτεί τελικά το cocktail σε παγωμένο ποτήρι στους -9,4 βαθμούς έπρεπε να διακινδυνεύσει την ταλαιπωρία της μετάβασης, της αυτοπρόσωπης έκδοσης εισιτηρίων και του «κλείσαμε» λόγω πληρότητας.


Αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά στην Βουρβουρού της Χαλκιδικής το καλοκαίρι εκείνο, ο Παύλος Πασχαλίδης σκέφτηκε την περιηγητική απόλαυση μιας βαρκάδας στον Διάπορο και στα γύρω μικρά νησιά. Θαλασσινό αεράκι, βουτιές σε ατομικές παραλίες, finger food, καλή παρέα. Όσο όμως κι αν αναζήτησε την ηλεκτρονική δυνατότητα ενοικίασης οι βαρκάρηδες είχαν τον πρώτο λόγο σε χρόνους και σημεία ενώ η εμπειρία απαιτούσε face to face booking…  


Όταν οι δύο παιδικοί φίλοι βρέθηκαν από κοντά συμφώνησαν ότι ο τουρισμός εμπειρίας, η γεύση της περιπέτειας, η αίσθηση του ιδιαίτερου και του ξεχωριστού event ακόμα και η συμμετοχή ενός ξένου ταξιδιώτη στο  πανηγύρι  του νησιού ή στα έθιμα Λαμπρής «είναι αυτό που έρχεται στον τουρισμό και η Ελλάδα μπορεί να την προσφέρει, να αυξήσει, να κερδίσει με τις 1000+1 ταξιδιωτικές εμπειρίες που διαθέτει σε στεριά, αέρα και θάλασσα. Εμπειρία. Ταξιδιωτική. Που θα συνδέει αυτούς που έρχονται. Που την θέλουν. Με αυτούς που την παρέχουν. Εμπειρία… Kαι για την ακρίβεια Upiria. 


Από εκείνη την ανταλλαγή εμπειριών και ταξιδιών των δύο φίλων που δούλεψε προσθετικά σε προηγούμενα πλάνα για μια start up στο χώρο του τουρισμού, φύτρωσε ο σπόρος της Upiria που έφτασε λίγο πριν από την πανδημία να ευδοκιμήσει και να διεκδικήσει την πρωτοπορία….

Upiria

Ποιες είναι οι υπηρεσίες που προσφέρετε στους επαγγελματίες του τουρισμού; Πώς τους βοηθάτε να καταλάβουν καλύτερα τους πελάτες τους;

Tι είναι η Upiria

Η Upiria συνδυάζει την πολυετή εμπειρία στον κλάδο του τουρισμού με το πάθος για ταξίδια και τεχνολογία. Η καινοτόμα εφαρμογή έχει ως επίκεντρο τις τουριστικές δραστηριότητες και ως στόχο να μηδενίζει τις αποστάσεις μεταξύ των επαγγελματιών και ταξιδιωτών. Η Upiria προσφέρει στους παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων ένα εργαλείο να προωθούν τις υπηρεσίες τους, να διαχειρίζονται την επιχείρηση τους και να συνάπτουν σχέσεις συνεργασίας με άλλες εταιρίες του κλάδου. Η Upiria δημιουργεί μια κοινότητα όπου πάροχοι τουριστικών δραστηριοτήτων, ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία και ξεναγοί συνεργάζονται μεταξύ τους προσφέροντας μοναδικές και αξέχαστες ταξιδιωτικές εμπειρίες.


Στην παρούσα κατάσταση οι πάροχοι τουριστικών δραστηριοτήτων απαιτείται να πληρώνουν για λογισμικό κρατήσεων και ιστοσελίδα για να προωθήσει τα τουριστικά τους πακέτα. Το κόστος αυξάνεται ραγδαία όταν χρειάζεται στην διαδικασία πωλήσεων να εμπλακούν μεταπωλητές. Η Upiria απλοποιεί την διαδικασία αγοράς τουριστικών δραστηριοτήτων και φέρνει παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων πιο κοντά από ποτέ σε τελικούς καταναλωτές. Η εφαρμογή προσφέρει όλη την απαραίτητη τεχνολογία σε μια ενιαία εφαρμογή που επιτρέπει τον πάροχο να χειρίζεται την εταιρεία, τους πελάτες και παράλληλα να κάνει πωλήσεις σε ένα διαδραστικό περιβάλλον εργασίας.

 

Upiria

Σε ποιους απευθύνεται περισσότερο?

Σε όλους, όσοι αγαπούν τα ταξίδια. Αγαπούν την ομορφιά του κόσμου, που θέλουν να γνωρίσουν ανθρώπους, λαούς, ήθη, έθιμα, φαγητό, διασκέδαση και αναψυχή, να ζήσουν την αλλαγή ,το διαφορετικό,  να απολαύσουν την στιγμή. Και σε όλους αυτούς που φροντίζουν γι’ αυτό , που επιχειρούν γι’ αυτό , που δουλεύουν για να φτιάξουν καλύτερη την ώρα, την μέρα των ταξιδιωτών που αμείβονται γι’ αυτό. Σε όσους ζουν με και από τον τουρισμό. Στην κορυφή της επιδίωξης μας είναι οι παροχές, η προσφορά και η ζήτηση, το τουριστικό προϊόν η γενική και ταξιδιωτική εμπειρία και η εξειδικευμένη μορφή της… Αλλά τι όμως σήμερα στις απαιτήσεις των τουριστών δεν είναι εμπειρία? Και ποια ταξιδιωτική εμπειρία δεν μπορεί να προσφέρει η Ελλάδα? Είμαστε ως χώρα τόσο πλούσιοι στην προσφορά ταξιδιωτικής εμπειρίας όσο πλούσιοι είμαστε και στις 10 κυρίαρχες μορφές του παγκόσμιου τουρισμού. Η παγκόσμια τάση είναι η «απαγκίστρωση» του ταξιδιώτη από τα πρακτορεία-κολοσσούς των ταξιδιών, η αύξηση των μεμονωμένων ταξιδιωτών ή μικρών ομάδων ταξιδιωτών, το ταξίδι εκτόνωσης, o προορισμός city break, τάσεις που ταιριάζει γάντι στην πλειοψηφία των μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων της χώρας μας.


Αυτός είναι ο λόγος που δεν έχουμε και κανένα… χωροταξικό περιορισμό.  Ένας επαγγελματίας του τουρισμού από οποιαδήποτε μέρος της Ελλάδας μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στην πλατφόρμα και να συνεργαστεί με το ψηφιακό οικοσύστημα της Upiria και με άλλους παρόχους.

Το πρόβλημα στην αγορά τουριστικών δραστηριοτήτων που έρχεται να λύσει η Upiria

Η ψηφιακή μεταρρύθμιση στον τουρισμό ξεκίνησε περίπου το 2010 αλλά ο κλάδος δεν έχει αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες που έχουν να προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες ειδικότερα στο κομμάτι των τουριστικών δραστηριοτήτων. Οι πάροχοι συνεχίζουν να δυσκολεύονται με την διαχείριση των πελατών, την προώθηση τουριστικών πακέτων ή και την εύρεση συνεργατών. Η Upiria επιχειρεί πάνω σε αυτό καθώς είναι φανερό ότι η επαγγελματίες του κλάδου χρειάζονται μία επαγγελματική εργαλειοθήκη να τους δίνει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά. Από την άλλη πλευρά οι απαιτήσεις των καταναλωτών έχουν αυξηθεί και θεωρούν δεδομένο ότι η πάροχοι θα προσφέρουν ψηφιακές υπηρεσίες κάτι που ενισχύει την ανάγκη των παρόχων να αξιοποιήσουν την εφαρμογή της Upiria.

Εμείς δημιουργήσαμε το site ''Made in Greece.news''. Πόσο ελληνικό είναι το δικό σας δημιούργημα;

Τουριστική Κοινότητα με Ελληνικό DNA
Η δημιουργία ενός νέου προϊόντος είναι ένα δύσκολο ταξίδι με πολλές προκλήσεις αυτό όμως που έκανε την διαφορά και βοήθησε ώστε να ξεχωρίσει η Upiria είναι η στήριξη και οι συμβουλές από τους ίδιους μας τους πελάτες. Ελληνικά τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία και πάροχοι βιωματικού τουρισμού αφιέρωσαν χρόνο και δούλεψαν με την ομάδα μας ώστε να κατανοήσουμε τις πραγματικές τους ανάγκες και τις δυσκολίες που τους κρατάνε πίσω. Ακούσαμε την άποψη τους και εργαστήκαμε μαζί ώστε να βγει κάτι ξεχωριστό στην αγορά. Ήμασταν και θα είμαστε συνεπιβάτες σε αυτό το ταξίδι και αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας μας.
Πού ονειρεύεστε να φτάσει στο μέλλον η " Upiria ";

Που βρισκόμαστε στην παρούσα φάση και τα μελλοντικά μας σχέδια

Η εφαρμογή ξεκίνησε από την Ελλάδα, αυτήν την στιγμή έχουμε ξεπεράσει τις 100 συνεργασίες με εταιρείες στην Κρήτη, Θράκη, Ήπειρο, Μακεδονία, Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα, νησιά του Αιγαίου και Ιονίου. Δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός αναφορικά με το που είναι διαθέσιμη η εφαρμογή και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάθε επαγγελματία στον κλάδο ανεξαρτήτως από που βρίσκεται. Το ίδιο ισχύει και για τους τελικούς καταναλωτές, που μπορούν να βρουν τα τουριστικά πακέτα των συνεργατών μας μέσω της mobile εφαρμογής μας.

Εκτός από τις συνεργασίες μας στην Ελλάδα, πλέον ξεκινάμε να επεκτεινόμαστε και στο εξωτερικό, συνεργασία στην Γερμανία που αφορά τον αθλητικό τουρισμό και Ιταλία στο κομμάτι του αγροτουρισμού. Επίσης ξεκινήσαμε συζητήσεις με Κύπρο και Σλοβενία όπου επιχειρήσεις έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον μετά την γνωριμία που είχαμε στην κλαδική έκθεση του Βερολίνου. Βλέπουμε μια πολύ θετική ανταπόκριση, μας προσεγγίζει κόσμος με ιδέες στο πως να εξελίξουμε την εφαρμογή και είναι κάτι που τιμάμε ιδιαίτερα. Ακούμε πάντα την άποψη του κοινού μας και είμαστε πάντα ανοιχτοί σε καινούριες ιδέες που στηρίζουν τον τόπο μας και τον κλάδο.
Στους επόμενους μήνες θα ανακοινώσουμε νέες συνεργασίες με εταιρείες από την Ελλάδα αλλά και εξωτερικό, αυτές οι συνεργασίες θα γεφυρώσουν Ελληνικές επιχειρήσεις με επαγγελματίες του κλάδου εκτός Ελλάδος.  Αναφορικά με την εφαρμογή, στους επόμενους μήνες θα είναι διαθέσιμη στο κοινό η νέα έκδοση της εφαρμογής με νέες λειτουργίες και δυνατότητες. Έχουμε αφιερώσει πολύ χρόνο και δουλεύουμε συνεχώς με επαγγελματίες του χώρο αλλά και τους ίδιους τους πελάτες μας ώστε να σχεδιάσουμε νέα εργαλεία για την προώθηση τουριστικών πακέτων αλλά και διαχείριση τουριστικών επιχειρήσεων.

Το όραμα μας

Το όραμα μας είναι να δημιουργήσουμε μία διεθνή τουριστική κοινότητα όπου επαγγελματίες του κλάδου και ταξιδιώτες να αλληλεπιδρούν ελεύθερα χωρίς φραγμούς, να αναδείξουμε μοναδικές εμπειρίες και να δημιουργήσουμε αξέχαστες αναμνήσεις!

Ποιοι είναι οι ιδρυτές της Upiria: 

Παύλος Βασιλειάδης - CEO and Co- Founder
Ο Παυλος Βασιλειάδης αποφοίτησε από το τμήμα Οικονομικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Manchester Metropolitan University, κατακτώντας την πρώτη θέση στο μεταπτυχιακό ΜSc in Project Management. Ως σύμβουλος επιχειρήσεων στο Λονδίνο έχει συνεργαστεί με κορυφαίες διεθνείς εταιρείες στον κλάδο των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. 

Οι ιδρυτές


Παύλος Πασχαλίδης - CTO and Co-Founder
Κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ΜSc in Software Engineering for Internet Mobile Applications και προπτυχιακού τίτλου από το ΤΕΙ Σερρών του τμήματος Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Εργάστηκε χρόνια ως μηχανικός λογισμικού αναπτυσσοντας έργα διαχείρισης για εταιρείες και οργανισμούς στην διεθνή και εγχώρια αγορά.

Του Γιάννη Κωστούδη

Διαβάστε επίσης: Made in Greece η πιο δυναμική «παρέα» 4 νέων: η «Givelink» κάνει τη φιλανθρωπία πιο εύκολη & η δωρεά σας θα φτάσει σε σωστά χέρια

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ