Melissa Hobley: Αυτή είναι η ισχυρή γυναίκα του Tinder! Γνώρισε τον δικό της άντρα σε μπαρ - Κάθε 3 δευτερόλεπτα πάντως μία νέα σχέση ξεκινάει στο application

Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν την εφαρμογή για να βγουν ραντεβού

Η Melissa Hobley θεωρεί ότι έχει την πιο διασκεδαστική δουλειά στον κόσμο!

Η Global CMO (Διευθύντρια Μάρκετινγκ) του Tinder, μοιράζεται τις σκέψεις της για τον κόσμο των σύγχρονων γνωριμιών, τονίζοντας την αυτοανακάλυψη, το σπάσιμο των ταμπού και δίνοντάς μας μια εικόνα για την επιτυχία της καμπάνιας του Tinder «It Starts With a Swipe».

Σύμφωνα με έρευνα του Tinder, κάθε 3 δευτερόλεπτα συνάπτεται μια ερωτική ή αισθηματική σχέση, ωστόσο, η Μελίσα Χόμπλεϊ πιστεύει ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι για να σμίξουν οι άνθρωποι.

Μιλώντας η ίδια στους New York Times, δεν κρύβει καθόλου ότι θέλει η ίδια, μάλιστα, να συμμετέχει και η ίδια, αναλαμβάνοντας στην πραγματικότητα να βοηθάει ανθρώπους να βρουν συντρόφους που τους ταιριάζουν.

Για την Χόμπλι, το προξενιό είναι ένα «χόμπι ή ένα πάθος», είπε, όχι κάτι για το οποίο «πληρώνεται». Μερικές φορές οι εργένηδες επικοινωνούν μαζί της μέσω email ή μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ζητώντας βοήθεια.

Άλλες φορές πιάνει κουβέντα με αγνώστους. «Απλώς θα συναντήσω κάποιον σε μια εκδήλωση ή στην ουρά για ένα καφέ ή σε εκείνο το καταπληκτικό μέρος για ντόνατ στο Sag Harbor (χωριό κοντά στη Νέα Υόρκη) και θα αρχίσουμε να μιλάμε», είπε. «Θα πω, ‘Είσαι υπέροχος. Ας σε βοηθήσουμε να βρεις κάποιον τόσο τέλειο όσο εσύ.»

Όταν συναντά κάποιον, του ζητάει βασικές πληροφορίες, όπως πού μένει («γιατί η γεωγραφία έχει σημασία»), τι είδους σύντροφο επιθυμεί («Είναι στρέιτ;», «αμφιφυλόφιλος;» κτλ), τις «κόκκινες» γραμμές τους (πχ «εάν είναι σημαντική εκείνον/η η θρησκεία» κτλ. ).

Στη συνέχεια, η Χόμπλι καταγράφει όλες τις πληροφορίες σε ένα excel και κρατά αυτό το άτομο στο μυαλό της καθώς συνεχίζει τη δουλειά της. «Είμαι πολύ κοντά σε single άτομα», είπε.

«Δουλεύω στο Tinder, αλλά ταξιδεύω επίσης σε όλο τον κόσμο και πηγαίνω σε τόσες πολλές εκδηλώσεις». Μάλιστα πολλές φορές ζητά βοήθεια και στα social media. Τις προάλλες, για παράδειγμα, ανάρτησε στο Instagram: «Βοηθάω έναν παππού 60 ετών με εξαιρετικά υψηλή ενέργεια να βρει αγάπη στο North Fork! Στείλτε μου μήνυμα αν έχετε κάποιον».


"Κόντρα" στην δουλειά της, η ίδια παροτρύνει τον κόσμο να φλερτάρει στην έξω ζωή!

«Το Tinder κυκλοφόρησε στην πραγματικότητα μια λειτουργία ζευγαρώματος (matchmaking) για την οποία ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα λόγω του προξενιού που κάνω και εγώ. Το κυκλοφόρησε στα τέλη του 2023 και ο τρόπος που λειτουργεί είναι ότι ανοίγετε το προφίλ σας και, στη συνέχεια, μπορείτε να στείλετε έναν σύνδεσμο σε πολλούς φίλους ή μέλη της οικογένειας και στη συνέχεια να δουν άτομα που σας ταιριάζουν να τα «φέρουν» σε εσάς.

«Δεν μπορούν όλοι να είναι σε εφαρμογές γνωριμιών και υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βρείτε την αγάπη εκεί έξω. Θέλω να συμμετέχω σε όλα αυτά» λέει.

Η ίδια εξάλλου, γνώρισε τον σύζυγό της ενώ η ίδια προξένευε έναν φίλο της; «Η φίλη μου με έσυρε σε ένα μπαρ, το Employees Only στο Γουέστ Βίλατζ (Νέα Υόρκη) ένα βράδυ. Σκέφτηκε ότι αυτός ο τύπος στο μπαρ ήταν ενδιαφέρον, οπότε πήγα κοντά του και είπα: «Η φίλη μου πιστεύει ότι είσαι ο σέξυ άνθρωπος στο Γουέστ Βίλατζ. Πρέπει οπωσδήποτε να πας να την κεράσεις ένα ποτό».

«Το έκανε, και μετά άρχισα να μιλάω με τον φίλο του και παντρευτήκαμε λίγα χρόνια αργότερα» αναφέρει.

Ωστόσο για την ίδια, είναι καλό για τους ανθρώπους να αμφισβητούν τις εφαρμογές γνωριμιών και να προσπαθούν να βρίσκονται μεταξύ τους.

«Μπορεί να ακούγεται αστείο να το ακούτε αυτό από κάποιον που εργάζεται στη μεγαλύτερη εφαρμογή γνωριμιών στον κόσμο, αλλά ναι, αν είστε σε ένα πάρτι, αφήστε το τηλέφωνό σας κάτω. Εάν βρίσκεστε σε ένα μπαρ με ενδιαφέροντα άτομα, αφήστε το τηλέφωνό σας μακριά».

Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι οι εφαρμογές δεν έχουν το νόημά τους. «Η έρευνά μας δείχνει ότι μόνο το 8% των ατόμων που ερωτεύτηκαν εκτός εφαρμογής, λένε ότι είναι εύκολο βρουν ταίρι στη πραγματική ζωή. Έτσι, για όλους τους άλλους, πρέπει να υπάρχουν άλλοι τρόποι σύνδεσης» υπογραμμίζει η ίδια.

Η ίδια αναφέρει ότι δεν είμαστε όλοι καλοί να γνωρίζουμε ποιος είναι κατάλληλος για εμάς. «Ακόμη και οι άνθρωποι που πιστεύουν ότι είναι ανοιχτοί δεν είναι πραγματικά ανοιχτοί. Είμαστε πολύ γρήγοροι και πολύ επικριτικοί».

Υπάρχουν στιγμές που οι εφαρμογές γνωριμιών έχουν νόημα. «Πώς μπορώ να πω σε μια ανύπαντρη μαμά που είναι νοσοκόμα να αφήσει κάτω το τηλέφωνό της και να πάει έξω σε μπαρ και να συναντήσει κάποιον; Ή το άτομο που γνωρίζει ότι είναι μέρος του L.G.B.T.Q. κοινότητα, αλλά δεν είναι έτοιμος να μιλήσει με την οικογένεια και τους φίλους του, αλλά είναι έτοιμος να εμφανιστεί ως ο εαυτός του στο Tinder;».

Η νέα καμπάνια του Tinder 

Την πρώτη παγκόσμια καμπάνια του παρουσίασε το Tinder, η οποία δίνει έμφαση στους διαφορετικούς τύπους σχέσεων τις οποίες μπορούν να διαμορφώσουν οι άνθρωποι μέσω της πλατφόρμας. Την καμπάνια, με τίτλο «It Starts with A Swipe», σε δημιουργική ιδέα της Mischief @ No Fixed Address, φωτογράφησε ο photo-digital καλλιτέχνης Pol Kurucz.

Η καμπάνια έχει ως κοινό-στόχο τους χρήστες της Gen Z, γιορτάζοντας την ικανότητα της συγκεκριμένης γενιάς να δημιουργεί diverse σχέσεις, οι οποίες υπερβαίνουν το φάσμα των ταυτοτήτων, από τις hetero-normative ή τις gender fluid σχέσεις έως τις αποκλειστικές σχέσεις ή τα one night stands.

Η καμπάνια αποτυπώνει έργα τέχνης, τα οποία παρουσιάζουν diverse μέλη του cast και των συντελεστών, αναδεικνύοντας τις διαφορετικές πλευρές των σχέσεων, όπως η συνάντηση με φίλους, η τοποθέτηση της οδοντόβουρτσας στο σπίτι ενός συντρόφου ή η συνάντηση με τους γονείς του.

Διαφημιστικά υλικά τα οποία προβάλλονται ψηφιακά, αλλά και OOH σε Νέα Υόρκη, Λος Άντζελες, Βερολίνο, Μαδρίτη, Παρίσι, Λονδίνο, Μελβούρνη και Σύδνεϋ, παρουσιάζουν εικόνες από μοντέρνα ζευγάρια, αληθινών ή με τη συμμετοχή ηθοποιών, σε τρυφερές στιγμές. Επίσης, στο πλαίσιο της καμπάνιας, το Tinder συνεργάζεται με influencers, κυκλοφορεί ψηφιακά video σποτ και αγοράζει διαφημίσεις σε podcasts.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr