Very Good News: Tο πανέμορφο discovergreece.com επιτέλους στον αέρα! Η πρώτη διαδικτυακή πλατφόρμα για να ''πουλάμε'' Ελλάδα σωστά και μεθοδικά!

Τουρισμός ίσον η βαριά βιομηχανία της χώρας. Ναι εντάξει, συμφωνούμε με την εξίσωση. Αλλά ποιός τουρισμός; Αυτός που επένδυε σε τρία νησιά, με το μοτίβο τζατζίκι, σουβλάκι , ρετσίνα, "εφτά νομά σε ένα δωμά" και rooms to let που βαφτίζονται σε μία νύχτα "ξενοδοχεία", δεν περνάει πια.

Τουρισμός ίσον η βαριά βιομηχανία της χώρας. Ναι εντάξει, συμφωνούμε με την εξίσωση. Αλλά ποιός τουρισμός; Αυτός που επένδυε σε τρία νησιά, με το μοτίβο τζατζίκι, σουβλάκι , ρετσίνα, "εφτά νομά σε ένα δωμά" και rooms to let που βαφτίζονται σε μία νύχτα "ξενοδοχεία", δεν περνάει πια.



Η Ελλάδα είναι εδώ και αποτελεί ανταγωνιστικό τουριστικό προιόν χειμώνα-καλοκαίρι, με τοπία μοναδικά -αυτό το ξέραμε όλοι-, με ξενοδοχειακές μονάδες υπέροχες,- κι αυτό επίσης- με θεματικό, στοχευμένο τουρισμό και υπηρεσίες. Αυτό, όχι. Ή τουλάχιστον, δεν το ξέραμε αρκετά καλά.

Tης Νίκης Ζορμπά, Capital.gr

Το discovergreece.com, η διαδραστική πλατφόρμα του marketinggreece.com, που αποτελεί στρατηγικό πυλώνα στήριξης του ελληνικού τουρισμού (ήτοι ΕΟΤ και υπουργείο Τουρισμού), "πουλάει" Ελλάδα μέσα από θεματικές, υπηρεσίες, βίντεο και εξειδικευμένες πληροφορίες για ολόκληρη την Επικράτεια, που μπορεί κανείς να πλοηγείται επί 8ωρο και στο τέλος της μέρας να αναφωνήσει "πού ζω και δεν πήρα χαμπάρι".

Συνοπτικώς, οι σκοποί όπως περιγράφονται στην ιστοσελίδα έχουν ως εξής: "O διαδικτυακός τόπος προβάλλει ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο τουριστικών προϊόντων, ενεργεί ως εργαλείο πωλήσεων, παρέχοντας τη διασύνδεση των προϊόντων με διαδικτυακές μηχανές κρατήσεων και συμβάλλει στη δημιουργία και ανάπτυξη online κοινοτήτων και εκστρατειών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης".



Τί προσφέρει;

  • Απεικονίζει ένα μοναδικό και ενιαίο προϊόν για τον ελληνικό τουρισμό.
  • Ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τους προορισμούς και τις εμπειρίες που μπορούν να βιώσουν στην Ελλάδα.    Δυνατότητα σχεδιασμού του ταξιδιού τους, χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες αναζήτησης διαμονής, μεταφοράς και περιήγησης.
  • Δυνατότητα διασύνδεσης με περισσότερες από μία διαδικτυακές μηχανές κρατήσεων.


Το κυριότερο ίσως, γιατί είναι προφανές πως δεν αρκεί να διαφημιζόμαστε ακκιζόμενοι για τις εν Ελλάδι ομορφιές  αναμεταξύ μας, είναι πως το discovergreece.com είναι σήμερα στον «αέρα» σε ελληνικά και αγγλικά, ενώ σύντομα θα προστεθούν άλλες τρεις γλώσσες (Γερμανικά, Ρωσικά και Γαλλικά).

Ενδιαφέρον έχει και η εταιρεία marketinggreece , "τέκνο" της οποίας είναι το discovergreece. Πρόκειται για  μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, η οποία ιδρύθηκε το 2013, με πρωταρχικό στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. "Στο ευρύτερο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για τον Τουρισμό, στόχος της Marketing Greece Α.Ε. είναι να υποστηρίξει το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ στην προώθηση ενός ανανεωμένου χαρτοφυλακίου τουριστικών προϊόντων στις αγορές-στόχους. Ταυτόχρονα, μέσω ενός πλάνου πολυεπίπεδης στρατηγικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, στοχεύει στην ανάδειξη της ανεξερεύνητης πλευράς της χώρας μας και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της στην παγκόσμια αγορά τουρισμού" αναφέρει η ίδια η εταιρεία, αυτοσυστηνόμενο στο κοινό.



Περιήγηση

Ξεκινώντας πάντως την πλοήγηση, δεν ξέρει κανείς από πού να αρχίσει. ήλιος και θάλασσα, το πρώτο "κλικ" γιατί μεσούντος του Μάρτη, μοιραία πάει το δάχτυλο στο καλοκαίρι που χει λείψει. Βγαίνουν οχτώ θεματικές: "ήλιος, θάλασσα και πολυτέλεια. Μυθική ελληνική πολυτέλεια στο απέραντο γαλάζιο". Κοινώς, Μύκονος, Σαντορίνη, Χαλκιδική, Κρήτη κ.ο.κ με παρουσίαση εξειδικευμένων υπηρεσιών, ξενοδοχείων, εστιατορίων. Με πλήρη διαδικτυακό οδηγό κρατήσεων, πώς, πού, πότε και γιατί θα πάει κανείς. Γνωστές τε και άγνωστες λεπτομέρειες ακόμα και για τους πιο "εξημερωμένους" προορισμούς. Πλοηγούμενος κανείς θα βρει θεματική , κόβει την ανάσα καταρχήν με τις φωτογραφίες και τα βίντεο, για "θρησκευτικό τουρισμό". Τα μοναστήρια που "κρέμονται" από τους βράχους, δε χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις, χρειάζονται όμως σταχυολόγηση και οδηγίες. Ναι, υπάρχουν πλήρως, όλες εδώ. Και ιατρικός τουρισμός: Λουτρά, ευεξία, θεραπείες, μύθοι και αλήθειες για τις διάσημες εναλλακτικές πηγές αναζωογόνησης - βρίθει ο τόπος απο τέτοιες μόνο που ούτε αρκούντως είχαν αξιοποιηθεί ούτε αναδειχθεί-.

Κι ύστερα, υπάρχει και προσωπικό πορτφόλιο: Νέοι, ζευγάρια, οικογένειες με παιδιά, οικογένειες χωρίς, ηλικιωμένοι, κάθε λογής ορέξεις εξατομικεύονται εδώ με προτάσεις ανάλογες του target group: Αρχαίος πολιτισμός, ελληνική διατροφή, διακοπές εν πλω, φύση, γαστρονομία, άνοιξη, καλοκαίρι, φθινόπωρο, χειμώνας. Όπου Ελλάδα, εδώ.



Marketing greece

Η marketing greece Α.Ε, ιδρύθηκε ως μη κερδοσκοπική εταιρεία το 2003 με ένα βασικό στόχο: Την αποτελεσματική προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Στοχεύει, μέσω ενός πλάνου πολυεπίπεδης επικοινωνιακής στρατηγικής, να αναδείξει τη χώρα μας σε έναν από τους σημαντικότερους και ελκυστικότερους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως.

Η δραστηριότητα της εταιρείας δεν εξαντλείται στην πλατφόρμα discovergreece. Αντιθέτως, παραλλήλως ο σχεδιασμός και η προώθηση του ελληνικού χαρτοφυλακίου τουριστικών προϊόντων αποτελείται από τρεις επιμέρους τομείς δραστηριοτήτων:

  1. Το σχεδιασμό και την ανάπτυξη των τουριστικών προϊόντων και προορισμών
  2. Την υλοποίηση και βελτίωση των υποδομών του τουριστικού προϊόντος και την προώθησή του σε διεθνή κανάλια πωλήσεων
  3. Το στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση επικοινωνιακών ενεργειών για τους προορισμούς και τα προϊόντα τους

Στόχος όλων των παραπάνω είναι η διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου  χαρτοφυλακίου ελληνικών τουριστικών προϊόντων, στο οποίο κάθε προορισμός - τουριστικό προϊόν θα διαφοροποιείται σε σχέση με τον ανταγωνισμό και θα προσελκύει συγκεκριμένα κοινά-στόχους, αυξάνοντας έτσι την ελκυστικότητα και την επισκεψιμότητα του.



Πώς;

Με την Ηλεκτρονική Επικοινωνία:  Η Marketing Greece σχεδιάζει και υλοποιεί καινοτόμες online καμπάνιες με σκοπό τη δημιουργία γνώσης γύρω από όλα τα στάδια του κύκλου ζωής του ταξιδιού σε κάποιον ελληνικό προορισμό, αλλά και την πρόκληση του ενδιαφέροντος των επισκεπτών να συμμετέχουν ενεργά σε αυτά τα στάδια.

Την ανάπτυξη Σχέσεων με την Τουριστική Βιομηχανία:  Στο πλαίσιο αυτής της υπηρεσίας, η Marketing Greece παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη για την ενίσχυση της πρόσβασης προορισμών σε δυνητικούς επισκέπτες στις αγορές-στόχους, αλλά και για την καλύτερη τοποθέτηση των προορισμών στα κανάλια πωλήσεων.

Την διοργάνωση Προωθητικών Εκδηλώσεων: Για τη μέγιστη προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, η Marketing Greece θα διοργανώνει προωθητικές εκδηλώσεις στις οποίες θα συμμετέχουν εκπρόσωποι των ΜΜΕ αλλά και εταιρειών και φορέων της τουριστικής βιομηχανίας. 



Πηγή:www.capital.gr

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr