Ο «Βαφτιστικός» επιστρέφει στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Ηταν αναμφισβήτητα μια από τις μεγάλες επιτυχίες του καλοκαιριού και όσοι δεν την είδατε τον περασμένο Ιούλιο, προσπαθήστε να μην την χάσετε τώρα. Ο λόγος για τον «Βαφτιστικό», την πασίγνωστη οπερέτα του Θεόφραστου Σακελλαρίδη η οποία επιστρέφει στην σκηνή της αίθουσας Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών για έναν νέο κύκλο έξι παραστάσεων από τις 23 Οκτωβρίου (και στις 26,27,28/10 και 2,3/11). Πρόκειται για μια συμπαραγωγή με το Ελληνικό Φεστιβάλ την σκηνοθεσία της οποίας - φρέσκια, ζωντανή και ρέουσα- υπογράφει ο Βασίλης Παπαβασιλείου.


Ηταν αναμφισβήτητα μια από τις μεγάλες επιτυχίες του καλοκαιριού και όσοι δεν την είδατε τον περασμένο Ιούλιο, προσπαθήστε να μην την χάσετε τώρα. Ο λόγος για τον «Βαφτιστικό», την πασίγνωστη οπερέτα του Θεόφραστου Σακελλαρίδη η οποία επιστρέφει στην σκηνή της αίθουσας Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών για έναν νέο κύκλο έξι παραστάσεων από τις 23 Οκτωβρίου (και στις 26,27,28/10 και 2,3/11). Πρόκειται για μια συμπαραγωγή με το Ελληνικό Φεστιβάλ την σκηνοθεσία της οποίας - φρέσκια, ζωντανή και ρέουσα- υπογράφει ο Βασίλης Παπαβασιλείου.

Εξαιρετική εν προκειμένω η συμβολή της Καμεράτα-Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής υπό τη διεύθυνση του μαέστρου   Γιώργου Πέτρου  η οποία αποδίδει εντυπωσιακά την μουσική του «Βαφτιστικού» και, φυσικά, τα πασίγνωστα τραγούδια μεταξύ των οποίων το «Ψηλά στο Μέτωπο», «Η καρδιά μου πονεί για σας», «Τον παλιό εκείνο τον καιρό» κ.ά. Ο Γιώργος Πέτρου, μάλιστα, υπόσχεται τώρα  μια παράσταση «ακόμη καλύτερη» καθώς «έχει δέσει περισσότερο».
«Είναι ο Βαφτιστικός του Σακελλαρίδη που "μυρίζει" Αθήνα, ακριβώς όπως θα ήθελε ο δημιουργός του 100 περίπου χρόνια πριν» γράφει ο ίδιος χαρακτηριστικά. Και συνεχίζει: «Σε μια εποχή που η Ελλάδα φαίνεται να υποφέρει και που ο αέρας της αβεβαιότητας φυσά δυνατότερα από ποτέ, η Καμεράτα αποφάσισε να παρουσιάσει σε νέα παραγωγή την πολυαγαπημένη οπερέτα χωρίς μουσικές περικοπές, ντύνοντάς την με την αυθεντική ενορχήστρωση της πρεμιέρας του 1918. Σε πείσμα των πλουσιότερων και "φαντεζί" (όπως θα έλεγε και ο συνθέτης...) ύστερων ενορχηστρώσεων που παρουσιάζονται τα τελευταία χρόνια, η ενορχήστρωση του 1918 χαρίζει στο έργο μοναδικά χρώματα που συνδέουν το αριστούργημα του Σακελλαρίδη με τους ήχους του Γιόχαν Στράους και του Λέχαρ και κάνουν την μουσική να διασκεδάζει, να χαμογελά και να παιχνιδίζει μέσα από απρόσμενες εκπλήξεις. Ολα αυτά, χωρίς καμιά νοσταλγία. Γιατί η αγάπη μας για την Αθήνα και την Ελλάδα κοιτάζει μπροστά...»
Τα σκηνικά και τα κοστούμια της παράστασης είναι της Μαρί Νοέλ Σεμέτ, οι φωτισμοί του Αντώνη Παναγιωτόπουλου, οι χορογραφίες του Ισίδωρου Σιδέρη, η δραματουργική επεξεργασία του Σωτήρη Χαβιάρα και η μουσική προετοιμασία του Δημήτρη Γιάκα. Τον ρόλο της Βιβίκας ερμηνεύει η σοπράνο Τζίνα Φωτεινοπούλου, της Κικής η μέτζο σοπράνο Ειρήνη Καράγιαννη, του Χαρμίδη ο τενόρος Γιάννης Χριστόπουλος, του Ζαχαρούλη ο τενόρος Δημήτρης Ναλμπάντης, του Συνταγματάρχη ο Ζάχος Τερζάκης. Συμμετέχουν οι ηθοποιοί Θανάσης Τσαλταμπάσης (Κορτάσης) και Θανάσης Δήμου (Μαρτής). Συμπράττει η Χορωδία του Δήμου Αθηναίων.

Πηγή: tovima.gr

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr