Chillbox: Απογειώνεται και πάει Αμερική! Το success story του Ελληνικού Frozen Yogurt με 56 μαγαζιά εντός & 17 στο εξωτερικό - Αγγλία, Βελγίο, Ολλανδία, Σουηδία, Αυστρία!

Σε μόλις δύο χρόνια ενεργής παρουσίας, η Chillbox Α.Ε. καταφέρνει σήμερα και διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων frozen yogurt με 56 σημεία στην Ελλάδα και με 17 σημεία σε αγορές του εξωτερικού. Στις αρχές Μαρτίου ανακοίνωσε την «άφιξή» της στην αγορά των ΗΠΑ, απ' όπου οι προσδοκίες επέκτασης είναι ιδιαίτερα αξιόλογες. Σήμερα, το δίκτυο της Chillbox διατηρεί παρουσία στις αγορές της Γαλλίας, της Αγγλίας, του Βελγίου, της Ολλανδίας, της Σουηδίας, της Βουλγαρίας, της Κύπρου, της Αυστρίας, της Ουγγαρίας και της ΠΓΔΜ. Η πρόσφατη επέκταση της παρουσίας της στις τρεις νέες αγορές ενισχύει τη διεθνή θέση της Chillbox και επανατοποθετεί την ελληνική διατροφή στις καταναλωτικές συνήθειες των Ευρωπαίων.

Σε μόλις δύο χρόνια ενεργής παρουσίας, η Chillbox Α.Ε. καταφέρνει σήμερα και διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων frozen yogurt με 56 σημεία στην Ελλάδα και με 17 σημεία σε αγορές του εξωτερικού. Στις αρχές Μαρτίου ανακοίνωσε την «άφιξή» της στην αγορά των ΗΠΑ, απ' όπου οι προσδοκίες επέκτασης είναι ιδιαίτερα αξιόλογες. Σήμερα, το δίκτυο της Chillbox διατηρεί παρουσία στις αγορές της Γαλλίας, της Αγγλίας, του Βελγίου, της Ολλανδίας, της Σουηδίας, της Βουλγαρίας, της Κύπρου, της Αυστρίας, της Ουγγαρίας και της ΠΓΔΜ. Η πρόσφατη επέκταση της παρουσίας της στις τρεις νέες αγορές ενισχύει τη διεθνή θέση της Chillbox και επανατοποθετεί την ελληνική διατροφή στις καταναλωτικές συνήθειες των Ευρωπαίων.

http://content-mcdn.imerisia.gr/filesystem/images/20140719/engine/assets_LARGE_t_942_43797224_type12128.jpg

Δυναμική επέκταση πέραν των στενών ορίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχεδιάζει σε βάθος τετραετίας το 100% ελληνικό frozen yogurt της Chillbox, μετά την υπογραφή στρατηγικής συμφωνίας με την Lymell Holdings LLC, που προβλέπει τη δημιουργία 100 καταστημάτων στις ΗΠΑ, σε βάθος τετραετίας. Η συμφωνία έρχεται ως συνέχεια της ταχύτατης εξάπλωσης της Chillbox στην υψηλών απαιτήσεων ευρωπαϊκή αγορά, ανοίγοντας πρόσφατα νέα καταστήματα σε Αυστρία, Ουγγαρία, Παρίσι και Άμστερνταμ, επιβεβαιώνοντας την πολιτική εξωστρέφειας της ελληνικής εταιρείας Frozen Yogurt. Μολονότι η Chillbox ξεκίνησε το 2012, καταφέρνει σε μόλις δύο χρόνια να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη αλυσίδα ελληνικού frozen yogurt, με 56 σημεία πώλησης αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Τα θεμέλια μπαίνουν με τη δημιουργία του πρώτου καταστήματος στην Πάτρα, την περίοδο που η ιδέα του frozen yogurt αρχίζει να εμφανίζεται στη χώρα μας, έχοντας ήδη καθιερωθεί ως επιλογή επιδορπίου σε αγορές του εξωτερικού. Η ενθουσιώδης υποδοχή των καταναλωτών ώθησε την εταιρεία σε ρυθμούς που ανέτρεψαν τα αρχικά σχέδια, τα οποία αναπροσαρμόσθηκαν σε σημείο που η ανάπτυξή της ξεπέρασε ακόμη και τα επίπεδα της δημιουργίας ενός νέου καταστήματος ανά μήνα στην Ελλάδα. Παράλληλα, στο εξωτερικό, το δίκτυο καταστημάτων chillbox διατηρεί παρουσία στις αγορές, της Αγγλίας, της Αυστρίας, του Βελγίου, της Γαλλίας, της Ολλανδίας, της Ουγγαρίας, της Σουηδίας, της Βουλγαρίας (4 καταστήματα), της Κύπρου (2 καταστήματα) και της ΠΓΔΜ.

Του ΚΟΣΜΑ ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΥ - ΗΜΕΡΗΣΙΑ

Το πρόσφατο κατάστημα Chillbox στο Παρίσι βρίσκεται στο καινούργιο εμπορικό κέντρο «Aeroville», αποτελώντας το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας που δημιουργείται στο πλαίσιο της συμφωνίας master franchise μεταξύ της Chillbox και της Deli Grec SAS. Η συμφωνία προβλέπει τη δημιουργία τουλάχιστον 30 καταστημάτων Chillbox στη γαλλική επικράτεια σε βάθος πενταετίας, ενώ το οικονομικό ύψος της επένδυσης αναμένεται να ξεπεράσει τα 4 εκατ. ευρώ. Ενώ, το αντίστοιχο Chillbox επί ολλανδικού εδάφους, συνολικής επιφάνειας 70 τ.μ., δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της συμφωνίας με την Nectar & Ambrosia BVIO και βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο «4Meren» της πόλης Hoofddorp, σε απόσταση 20 λεπτών από το Άμστερνταμ.

http://www.toxrima.gr/wp-content/uploads/2013/10/%CE%BA%CE%BB%CE%B9%CE%BC%CF%80%CE%BF%CE%BE.jpg

Στις αρχές του έτους ενδυνάμωσε περαιτέρω την παρουσία της ανοίγοντας νέα καταστήματα σε εμπορικά κέντρα της Ρωσίας, Αυστρίας και Ουγγαρίας. Συγκεκριμένα, στη Ρωσία η συμφωνία αφορά το mater franchise με την εταιρεία Dream Foods και το εκτιμώμενο ύψος της συνολικής επένδυσης σε βάθος τετραετίας θα πλησιάσει τα 4 εκατ. ευρώ με 30 νέα καταστήματα. Στην Αυστρία, η συνολικού ύψους 1,5 εκατ. ευρώ συμφωνία με την Frozen Food αφορά master franchise, με δίκτυο 10 νέων καταστημάτων, ενώ στην Ουγγαρία το κατάστημα είναι αποτέλεσμα της συμφωνίας franchise με την εταιρεία Greek Dream και βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο Auchan Budaors, στη Βουδαπέστη.

Ελληνικό προϊόν
Η Chillbox Α.Ε. είναι αμιγώς ελληνική εταιρεία (ανήκει στην NBGI Private Equity του ομίλου της Εθνικής Τράπεζας), με το σύνολο των προϊόντων της να παράγεται στην Ελλάδα, συνδυάζοντας ελληνικές πρώτες ύλες με ελληνικό φρέσκο γάλα. Αποτέλεσμα της όλης διαδικασίας είναι η προσφορά στους καταναλωτές απαράμιλλης ποιότητας frozen yogurt, όπως ορίζει η υγιεινή διατροφή, με χαμηλά λιπαρά αλλά και «υψηλό δείκτη» απόλαυσης. Παράλληλα, η Chillbox συνεισφέρει στην ελληνική οικονομία, προσφέροντας εργασία σε περισσότερα από 200 άτομα, υποστηρίζοντας Ελληνες παραγωγούς και προάγοντας τη χώρα και την υψηλή ποιότητα των προϊόντων της μέσω και δυναμικής της δραστηριότητας στις αγορές του εξωτερικού.

http://www.chillboxfrozenyogurt.com/media/chillbox-usa-final-gr.jpg

Τα προϊόντα που χρησιμοποιεί η Chillbox προέρχονται από αγνά υλικά, όπως φρέσκο γάλα και στραγγιστό γιαούρτι, δημιουργώντας ελληνικό frozen yogurt υψηλής διατροφικής αξίας με χαμηλά λιπαρά αλλά και «υψηλό δείκτη» απόλαυσης.

Στο σύνολό του (για την Ελλάδα και το εξωτερικό), ο εκτιμώμενος τζίρος λιανικής πώλησης των καταστημάτων το 2013 διαμορφώνεται στα 12 εκατ. ευρώ, που προσδιορίζεται σε εξυπηρέτηση περίπου 4,5 εκατ. καταναλωτών ετησίως, ενώ σε ό,τι αφορά το 2014, η εταιρεία προσδοκά αύξηση της τάξης του 10% με 15%.

Success story

  • Τη δημιουργία 100 καταστημάτων Chillbox στις ΗΠΑ, προβλέπει η συμφωνία με τη Lymell Holdings LLC σε βάθος τετραετίας.
  • Η Chillbox ξεκίνησε το 2012, και σε μόλις 2 χρόνια καταφέρνει να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη αλυσίδα ελληνικού frozen yogurt στην Ελλάδα.
  • Σήμερα διαθέτει δίκτυο με 56 σημεία πώλησης στη χώρα μας, ενώ 17 καταστήματα αναπτύσσονται ήδη στο εξωτερικό.
  • Στη Ρωσία, η συμφωνία με την Dream Foods θα δημιουργήσει 30 νέα καταστήματα, ενώ στην Αυστρία θα προστεθούν 10 νέα σημεία πώλησης.
  • Στο σύνολο του 2014, η εταιρεία προσδοκά σε αύξηση του εκτιμώμενου τζίρου, της τάξης του 10% με 15%.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr