Good News : 500 χιλ. τουρίστες περισσότεροι από πέρσι στην Αθήνα !
«Ολική επαναφορά» σε προ κρίσης επίπεδα έκανε ο τουρισμός στην Αττική, καθώς στη διάρκεια του οκταμήνου Ιανουαρίου - Αυγούστου 2014 ήρθαν στην Αθήνα 528 χιλ. περισσότεροι τουρίστες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, ενισχύοντας την αγορά με 143 εκατ. ευρώ.
«Ολική επαναφορά» σε προ κρίσης επίπεδα έκανε ο τουρισμός στην Αττική, καθώς στη διάρκεια του οκταμήνου Ιανουαρίου - Αυγούστου 2014 ήρθαν στην Αθήνα 528 χιλ. περισσότεροι τουρίστες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, ενισχύοντας την αγορά με 143 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων Αθήνας Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ) η αύξηση της κίνησης στο αεροδρόμιο της Αθήνας έφτασε το 19%, ενώ η μέση αύξηση πληρότητας στα ξενοδοχεία της Αττικής ήταν 28%, με αποτέλεσμα η μέση πληρότητα να ανέβει στο 72%. Μέχρι το τέλος του χρόνου υπολογίζεται ότι θα έχουν επισκεφτεί την Αττική 700.000 περισσότεροι τουρίστες από πέρσι.
Σε κοινή συνέντευξη Τύπου, η ΕΞΑΑΑ, ο ΔΑΑ, η Aegean και η Marketing Greece (εταιρεία του ΣΕΤΕ) τόνισαν το ιδιαίτερα θετικό κλίμα που έχει διαμορφωθεί και τα πρώτα σημάδια «ανάσας» που δόθηκαν σε δημοφιλείς προορισμούς της Αττικής.
Ο πρόεδρος της Ένωσης, Αλέξανδρος Βασιλικός, τόνισε ότι από τα 143 εκατ. πρόσθετα έσοδα που είχε η αγορά της Αθήνας από την αυξημένη τουριστική κίνηση, οι ξενοδοχειακές εταιρείες καρπώθηκαν επιπλέον 28 εκατ. σε σχέση με πέρυσι και οι επιχειρήσεις εστίασης 64 εκατ. ευρώ επιπλέον. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα από την ΕΞΑΑΑ, την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2014 στην Αθήνα αυξήθηκαν:
• Η πληρότητα των μονάδων κατά 22,3% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2013.
• Η μέση τιμή δωματίου κατά 4,9% και το έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο κατά 28,3%.
Από τις έρευνες της Ένωσης και της GBR Consulting «Περί Ικανοποίησης Επισκεπτών» (δείγμα άνω των 1.500 επισκεπτών ? ενοίκων ξενοδοχείων κατ' έτος), προκύπτει ότι η συνολική αξιολόγηση του προορισμού, «προάγει» την Αθήνα με «βαθμολογία» 7,8 στα 10 με ποσοστό 96% των τουριστών της πόλης να δηλώνουν ότι θα συνιστούσαν την Αθήνα σε τρίτους. «Οι 528 χιλ. περισσότεροι τουρίστες στην Αττική αντιστοιχούν σε περίπου 390 χιλ. επιπλέον διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία και μεταφράζεται σε 142,8 εκατ. ευρώ για την πραγματική οικονομία της Αθήνας, δηλ. ξενοδοχεία, εμπόριο, εστίαση, δημοτικά τέλη, φόροι, μεσάζοντες κ.λπ.», όπως τόνισε ο Α. Βασιλικός, επισημαίνοντας πως «η ανάκαμψη προέκυψε μέσα από νέες ιδέες και κοινές προσπάθειες και αποδεικνύει την ανάγκη να συστρατευθούμε όλοι κάτω από μακροπρόθεσμο στόχο και στρατηγική για την περαιτέρω βελτίωση, αριθμών και ποιότητας». Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του ΔΑΑ, Γιάννη Παράσχη, η αύξηση της κίνησης εξωτερικού συμπεριλαμβανομένων των ανεπίσημων στοιχείων Σεπτεμβρίου φτάνει το 19,5%. «Το γεγονός ότι οι ξένοι επισκέπτες με μοναδικό προορισμό την Αθήνα αυξήθηκαν κατά 29% κατά το Α' εξάμηνο 2014 αποδεικνύει τη δυναμική ανάκαμψη της πόλης μας ως τουριστικού προορισμού».
Ο αντιπρόεδρος της Aegean, Ευτύχης Βασιλάκης, ανέφερε πως συνολικά οι επιβάτες της εταιρείας από το αεροδρόμιο της Αθήνας έφτασαν στο οκτάμηνο τα 7,8 εκατ., θέτοντας ο ίδιος ως στόχο της εταιρείας να αυξήσει συνολικά σε 100 τους προορισμούς που θα εξυπηρετεί από το ΔΑΑ έως το 2018.
Απ' την πλευρά της η Marketing Greece, υλοποιώντας ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής σε συνεργασία με την ΕΞΑΑΑ, την Aegean και άλλους φορείς, παρουσίασε τις ενέργειες δημοσιότητας, οι οποίες είχαν αποτέλεσμα πάνω από 100 άρθρα για την Αθήνα σε ξένα ΜΜΕ διεθνούς εμβέλειας, καθώς και ένα υψηλό ισότιμο διαφημιστικής αξίας της τάξεως των 7, 5 εκατ. ευρώ.
Καταλύτης η Αθήνα
Ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece, Ιωσήφ Πάρσαλης, υποστήριξε ότι η Αθήνα αποτελεί καταλύτη για τη διατήρηση ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού. «Επιχειρούμε την προβολή της ως ιδανικό τουριστικό προορισμό τεσσάρων εποχών. Η υλοποίηση της καμπάνιας 'I'm an Aθenian too' εντάσσεται στο πλαίσιο της φιλοσοφίας που αναπτύσσει η Marketing Greece στους άξονες της συνέργειας, της καινοτομίας και της ολοκληρωμένης στρατηγικής», επισήμανε.
Υπενθυμίζεται ότι το 2014 ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών έτρεξε την καμπάνια «Perhaψ you're an AΘenian too!» με μεγάλη επιτυχία σε 18 αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο και πρόβαλε σε ένα επιβατικό κοινό άνω των 170 εκατομμυρίων, με ιδιαίτερα πρωτότυπο τρόπο, τα διαφορετικά πρόσωπα της πόλης μας, αλλά και την οικουμενικότητα της αθηναϊκής ταυτότητας.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr