ΣΕΤΕ: Πάμε για τα 17 εκατομμύρια αφίξεις τουριστών, το 2013

Ολοταχώς για τα 17 εκατομμύρια αφίξεις τουριστών βαδίζει ο ελληνικός τουρισμός το 2013, σύμφωνα με τα πρώτα μηνύματα από τις διεθνείς αγορές, όπως άλλωστε επισημαίνει ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ). Μάλιστα, δια στόματος του προέδρου Ανδρέα Ανδρεάδη τονίζεται, ότι ο βασικότερος αιμοδότης της ελληνικής οικονομίας εκτιμάται ότι το 2013 θα εισφέρει σε αυτήν 11 δισ. ευρώ άμεσα έσοδα. Πάντα με εκτιμήσεις των φορέων του κλάδου, το 2012 τα άμεσα έσοδα που προέκυψαν από τις αφίξεις των 16 εκατομμυρίων τουριστών ανήλθαν στα 10 δισ. ευρώ.

Ολοταχώς για τα 17 εκατομμύρια αφίξεις τουριστών βαδίζει ο ελληνικός τουρισμός το 2013, σύμφωνα με τα πρώτα μηνύματα από τις διεθνείς αγορές, όπως άλλωστε επισημαίνει ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).


Μάλιστα, δια στόματος του προέδρου Ανδρέα Ανδρεάδη τονίζεται, ότι ο βασικότερος αιμοδότης της ελληνικής οικονομίας εκτιμάται ότι το 2013 θα εισφέρει σε αυτήν 11 δισ. ευρώ άμεσα έσοδα. Πάντα με εκτιμήσεις των φορέων του κλάδου, το 2012 τα άμεσα έσοδα που προέκυψαν από τις αφίξεις των 16 εκατομμυρίων τουριστών ανήλθαν στα 10 δισ. ευρώ.

Με νωπή την εικόνα από το πρώτο «επίσημο τεστ» του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στη διεθνή έκθεση τουρισμού WTM 2012, στο Λονδίνο, ο πρόεδρος των τουριστικών γραφείων της χώρας (HATTA) Γιώργος Τελώνης τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ότι η νέα χρονιά μπορεί να αποτελέσει μια χρονιά ρεκόρ για την ελληνική τουριστική βιομηχανία με αφίξεις που θα φτάσουν τα 17 εκατομμύρια. Όπως είπε, οι κρατήσεις από τη Βρετανία, μιας εκ των σημαντικότερων αγορών για το ελληνικό τουριστικό προϊόν, κινούνται σε διψήφιο νούμερο, όταν πέρυσι το εξεταζόμενο διάστημα τα νούμερα ήταν αρνητικά.


Στο ίδιο μήκος κύματος και ο πρόεδρος των ξενοδόχων Κεφαλονιάς Σπύρος Γαλιατσάτος και μέλος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΞΕΕ), που έδωσε το «παρών» στην έκθεση του Λονδίνου, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, αφού και ο ίδιος παρατήρησε την αύξηση στις κρατήσεις από τη βρετανική αγορά, προσέθεσε ότι αντίστοιχη εικόνα παρατηρείται και στην αγορά της Σκανδιναβίας, με προφανή τα οφέλη για τα μεγέθη που θα επιτευχθούν το 2013.
Παραμένοντας στις εκτιμήσεις για τη νέα τουριστική χρονιά, ο Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, μέλος του ΣΕΤΕ, σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ στάθηκε σε μια βασική παράμετρο για την εξέλιξη των τουριστικών μεγεθών τη νέα χρονιά. Τη βιωσιμότητα των τουριστικών επιχειρήσεων αλλά και τις αντοχές της ελληνικής κοινωνίας στο δύσκολο, όπως τονίζει, χειμώνα που έρχεται.
«Το Λονδίνο άφησε, ύστερα από καιρό, νότα αισιοδοξίας για αυξημένη κίνηση από την Αγγλία για το 2013. Υπό άλλες συνθήκες, θα μιλούσαμε για μια σημαντική ένδειξη για την εξέλιξη της επόμενης τουριστικής σαιζόν. Όλα θα εξαρτηθούν όμως από το πόσο εξασθενημένες θα βγουν οι τουριστικές επιχειρήσεις και η κοινωνία από τις δοκιμασίες αυτού του ανυπόφορου χειμώνα. Κάποιοι θα κρατήσουν το θετικό μήνυμα, όλοι όμως πρέπει να εργαστούμε, ώστε η θετική ροπή να μεταφραστεί σε θετικό αποτέλεσμα. Κρίνοντας από όσα ακούγονται και γίνονται, κάτι τέτοιο θα είναι εξαιρετικά δύσκολο για επιχειρήσεις και πολίτες ομοίως», τόνισε χαρακτηριστικά.


«Marketing Greece»: Μεγάλο ενδιαφέρον από ιδιώτες για την υπό δημιουργία εταιρεία
Μεγάλο ενδιαφέρον από πλευράς ιδιωτών, το οποίο εκτιμάται ότι θ΄ αυξηθεί περαιτέρω με την έναρξη παρουσιάσεων τύπου «roadshows» σε ελληνικές πόλεις το επόμενο διάστημα, έχει ήδη προσελκύσει η υπό δημιουργία εταιρεία συνολικού μάρκετινγκ της Ελλάδας, “Marketing Greece AE”, η οποία εκτιμάται ότι θα βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία το 2014.
Το αυξημένο αυτό ενδιαφέρον ίσως προοιωνίζεται την υπερκάλυψη του μετοχικού της κεφαλαίου (ζητούνται κατ΄ ελάχιστον 1,2 εκατ. ευρώ) από ιδιώτες, όπως επισήμανε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), Ανδρέας Ανδρεάδης, μιλώντας σε δημοσιογράφους στο περιθώριο του κεντρικού συνεδρίου της 28ης διεθνούς έκθεσης τουρισμού Philoxenia.


Ο ίδιος σημείωσε ότι το επιχειρησιακό σχέδιο της νέας εταιρείας αναμένεται να ολοκληρωθεί τον φετινό Δεκέμβριο και ο ιστοτόπος της –που θα δημιουργηθεί με τη λογική της διαδικτυακής παρουσίας «παγκοσμίως υψηλού επιπέδου»- να «στηθεί» μέχρι τον Φεβρουάριο, ώστε το 2013 αυτή να τεθεί σταδιακά σε λειτουργία, με στόχο να βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη το 2014.
Μεταξύ άλλων, προβλέπεται η δημιουργία δικτύου γραφείων δημοσίων σχέσεων σε χώρες του εξωτερικού, ώστε το ελληνικό τουριστικό προϊόν να αποκτήσει συγκεκριμένη και ενιαία ταυτότητα.
Ο κ. Ανδρεάδης υπενθύμισε ακόμη ότι αρχικά προβλεπόταν η συμμετοχή του δημοσίου στην εταιρεία, με ποσοστό 30%, γεγονός που τελικά δεν τελεσφόρησε, λόγω οικονομικής αδυναμίας, με αποτέλεσμα το όλο εγχείρημα να περάσει –προς το παρόν τουλάχιστον- στα «χέρια» των ιδιωτών (σ.σ. η επιδιωκόμενη μετοχική σύνθεση της εταιρείας περιλαμβάνει τον ΣΕΤΕ, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο-ΞΕΕ και την ΕΔΕΕ- ‘Ενωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας).
Πρόσθεσε ότι, σε κάθε περίπτωση, η «πόρτα» της εταιρείας θα είναι πάντα ανοιχτή στο δημόσιο, για ενδεχόμενη συμμετοχή του σε έτερο χρόνο, ενώ υπενθύμισε ότι το σχετικό πρωτόκολλο συνεργασίας μεταξύ δημοσίου και ΣΕΤΕ, θα πρέπει να κυρωθεί από τη Βουλή, καθώς θα χρειαστεί να χρησιμοποιηθούν σήματα και εργαλεία του ελληνικού δημοσίου (όπως το επίσημο brand του ελληνικού τουρισμού).
Πηγή: kathimerini.gr

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr