Ο Αλέξανδρος Μεγαπάνος επιστρέφει στην οινοποιία και ''τα βλέπει όλα αλλιώς'': Νέο site - social media Επικοινωνία - Ε-πωλήσεις - νέο οικονομικό κρασί, το Ε
- Ένα νέο κρασί, το Ε, είναι το δημιούργημα του Αλέξανδρου Μεγαπάνου σε καιρό κρίσης: Ε-ρυθρό, Ε-κονομικό, Ε-υχάριστο, Ε-ύγευστο- Με το Ε ελπίζω να κατακτήσω όλους εκείνους που έχουν και facebook και email- Επιστρέφει το ρεστοράν του μήνα με κρασιά Μεγαπάνος- Καταφέραμε να εξάγουμε στην Κίνα
Ο Αλέξανδρος Μεγαπάνος σπούδασε Βιοχημικός Μηχανικός στις Βρυξέλλες με ειδικότητα στις Βιομηχανίες Ζυμώσεων. Κατόπιν σπούδασε Οινολόγος στο Πανεπιστήμιο του Bordeaux. Από το 1988 εργάζεται ως ελεύθερος επαγγελματίας στην Ελλάδα όπου και τον κυριεύει το πάθος των Ελληνικών ποικιλιών αμπέλου. Το 1990 δημιουργεί μία μικρή αλλά σύγχρονη μονάδα εμφιάλωσης στα Σπάτα και το 1997, η Οινοποιία Α. Μεγαπάνος μεταφέρεται σε καινούργιες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στο Πικέρμι. Στόχος της δουλειάς του είναι η περιορισμένη και άριστη ποιοτικά παραγωγή κρασιών από ονομαστές αμπελοοινικές περιοχές της Ελλάδας (ΟΠΑΠ), καθώς και η ανάδειξη του Τοπικού Αττικού Αμπελώνα.
Κύριε Μεγαπάνε μαζί με το BEAUJOLAIS NOUVEAU EST ARRIVE κάνατε και εσείς την επανεμφάνιση σας με ένα ανανεωμένο site το www. megapanos.gr, με παρουσία στα social media αλλά κυρίως με ένα νέο κρασί - "γέννημα " της εποχής μας το Ε . Ας τα πάρουμε ένα - ένα ... Σε εποχή κρίσης εσείς αποφασίζετε να ανανεωθείτε σε όλα τα επίπεδα. Είσθε λοιπόν αισιόδοξος ότι στην κρίση πρέπει να επενδύει κανείς με θάρρος ?που αποσκοπεί αυτή η ανανέωση ?
Θα έλεγα ότι σε μία περίοδο κρίσης σαν αυτή που περνάμε τις ημέρες
αυτές όλοι μας, πρέπει κανείς να επενδύει με θάρρος όχι τόσο στην
οικονομική πλευρά μιας επένδυσης, διότι ποιος έχει λεφτά, αλλά
περισσότερο στην οργανωτική και την ψυχολογική πλευρά του εαυτού του.
Θα έλεγα ότι στην κρίση πρέπει να αναθεωρούμε κάποιες πεποιθήσεις μας,
κάποιες πρακτικές, κάποιες συνήθειες και να αλλάζουμε, να
προσαρμοζόμαστε, να επανεκτιμούμε τις θέσεις μας του παρελθόντος. Όλα
αυτά απαιτούν πολύ μεγάλη ψυχολογική επένδυση στον εαυτό μας,
ενδοσκόπηση, περισυλλογή. Να επενδύσουμε στις πραγματικές αξίες και να
ξεσκαρτάρουμε τα περιττά. Όπως το λέμε λαϊκά "Να το δούμε αλλιώς".
Αυτό είναι για μένα αυτό που λέτε ανανέωση. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα
σε εμας να ανανεώσουμε το site μας, να αλλάξουμε τρόπο επικοινωνίας
με τον κόσμο, να προσπαθήσουμε να πουλήσουμε απευθείας στον
καταναλωτή, να κάνουμε εκδηλώσεις ώστε να φέρουμε κοντά μας τον κόσμο
μας και άλλες οργανωτικές προσπάθειες αναδιαρθρώνοντας τα του οίκου
μας.
Συνεχίζουμε με τον Ε ερυθρό νέο σας οίνο. Εσείς ο δημιουργός του τι θα λέγατε ?
Θα έλεγα ότι είναι ένα κρασί και αυτό με ανανεωμένη φιλοσοφία σε σχέση
με τα κρασιά που μέχρι σήμερα δημιουργήσαμε. Τα κρασιά μας μέχρι
σήμερα είχαν ένα κοινό προφίλ. Ήταν κρασιά στην λογική των κρασιών του
"Παλαιού Κόσμου" δηλαδή της Ευρώπης βασισμένα στις ονομασίες
προέλευσης τις Ελληνικές ποικιλίες, τις εκάστοτε εσοδείες και
αντιπροσώπευαν όχι τόσο τον οινοποιό όσο την ζώνη παραγωγής και τον
πολιτισμό της. Το "Ε" ξεφεύγει από την ιδέα αυτή και παράγεται με την
φιλοσοφία των κρασιών του ¨Νέου κόσμου". Ένα κρασί που σκοπός του
είναι απλά να αρέσει. Να είναι εμπορικό. Να είναι "Ε" ρυθρό γαι τον
χειμώμα, "Ε" οικονομικό στο πορτοφόλι, "Ε"λαφρύ ώστε να απολαμβάνουμε
και να μην μας χτυπάει στο κεφάλι, "Ε"υγευστο για να το χαιρόμαστε,"Έ"
ύκολο ώστε να συνδυάζεται με πολλά πιάτα.
Το κρασί αυτο που θα το βρίσκουμε .? πόσο θα κοστίζει ?
Το κρασί αυτό διατίθεται αποκλειστικά από το Οινοποιείο και το
παραγγέλνει κανείς μέσω της ιστοσελίδας μας www.megapanos.gr η
τηλεφωνικά. Τα στοιχεία επικοινωνίας θα τα βρείτε μας στο site μας.
Όσο για το κόστος του είναι 5¤ διότι απλά δεν μεσολαβεί τρίτος
ανάμεσα στο οινοποιείο και τον καταναλωτή πράγμα που μειώνει πάρα πολύ
το κόστος του. Το κρασί αυτό νομίζω ότι είναι ίσως το πιο πρωτοποριακό
από πλευράς επικοινωνίας. Η πίσω ετικέτα του δεν έχει κείμενα με τα
χαρακτηριστικά του κρασιού. Έχει απλά QR code που μέσω των smartphones
και κατεβάζοντας την εφαρμογή QR reader διαβάζει όλα τα σχετικά με το
κρασί αυτό στο internet. Απευθύνεται σε εκείνους που κάνουν αλλαγές
μέσα τους που αλλάζουν τις συμβάσεις που δεν φοβούνται τις ρήξεις με
το παρελθόν.
Επιλέξατε τα social media και μάλιστα με ένα πρωτότυπο τίτλο Μεγαπάνος στην υγειά σας @ megapanoswinery :γειά μας !Πιστεύετε ότι η ανανέωση σας περνάει και από τον κόσμο των tweets και του internet γενικά ?
Είτε το θέλουμε είτε όχι αυτός είναι ο τρόπος που επικοινωνεί πλέον
πολύς κόσμος και όλο και αυξάνεται. Κάποτε θυμάμαι που κάποιοι
αρνούντο να χρησιμοποιήσουν το κινητό τηλέφωνο. Αν επενδύαμε συνεχώς
στο τέλεξ σήμερα θα επικοινωνούσαμε μόνο με τον εαυτό μας. Οι αλλαγές
είναι δύσκολες αλλά η σιγουριά της μη αλλαγής τελικά μας αποξενώνει.
Κάθε αλλαγή είναι δύσκολη και οι μεγάλες αλλαγές ακόμα πιο δύσκολες.Τα
κοινωνικά δίκτυα είναι πλέον στην καθημερινότητά μας. Στη Αμερική το
95% του κόσμου διαθέτει προφίλ στο facebook. Αν δεν έχεις προφίλ στο
facebook είναι σαν να μην έχεις email. Ο κόσμος νομίζω που κάνει
αλλαγές σήμερα έχει και email και facebook και ελπίζω να πίνει και το
"Ε". Αυτούς κυρίως θα επιθυμούσα να κατακτήσω με το "Ε".
Στο Facebook page σας βλέπουμε επίσης ωραία δουλειά να "εκτυλίσσεται "με πολύ ενδιαφέρουσες ελκυστικές ιστοριούλες καθημερινά και χρηστικές πληροφορίες ... Εχετε σκοπό να δημιουργήσετε μιά σύγχρονη " βιβλιοθήκη" γιά το κρασί και τα "συνοδευτικά "του ?
Έχουμε σκοπό να κάνουμε πολλά. Έχουμε σκοπό να ανανεωνόμαστε, έχουμε
σκοπό να επιχειρούμε,και δεν έχουμε σκοπό να πεθάνουμε στην κρίση
αυτή. Θα προσπαθούμε και θα έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά.
Στοχεύετε σε εξαγωγές κύριε Μεγαπάνε ? η Κίνα είναι μέσα στα σχέδια σας?
Την εικόνα της Ελλάδας φρόντισαν οι πολιτικοί μας ακόμα και αυτήν να
την εξευτελίσουν. Είμαι πολύ θυμωμένος με την νοοτροπία τους την
ανικανότητά τους αλλά και με τον κόσμο που βολευόταν σε αυτήν την
κατάσταση. Αν δεν έχουμε εικόνα προς τα έξω δεν μπορούμε και να
πείσουμε και μοιραία δεν μπορούμε να πουλήσουμε. Η ανταγωνιστικότητα
των προϊόντων μας δεν βελτιώνεται μειώνοντας τους μισθούς του κόσμου.
Βελτιώνεται αρχικά όταν η εικόνα μας πείθει. Και η εικόνα μας την
εποχή αυτή είναι πολύ κακή. Εμείς οι πολίτες ας προσπαθούμε ο καθένας
στο μέτρο των δυνατοτήτων του και οι πολιτικοί ας κάνουν επιτέλους και
αυτοί κάποια στιγμή καλά την δουλειά τους.
Όσον αφορά την Κίνα είναι η νέα μεγάλη αγορά που στοχεύει ο
οποιοσδήποτε επιχειρηματίας. Είναι μία πολύ δύσκολη αγορά διότι η
νοοτροπία τους και οι πρακτικές τους είναι πολύ διαφορετικές από τις
δικές μας. Ακόμα και η επικοινωνία είναι απελπιστικά δύσκολη. Παρόλα
αυτά καταφέραμε να εξάγουμε σε αυτή την μεγάλη αγορά.
Μαθαίνω ότι θα αναβιώσει η πρωτοβουλία σας Εστιατόριο του Μήνα που είχε μεγάλη επιτυχία στο παρελθόν . Πως θα υλοποιείται τώρα ? υπάρχει περιθώριο γιά τέτοιου είδους ενέργειες λόγω οικονομικών δυσκολιών του κόσμου ?
Η ιδέα του " Εστιατορίου του Μήνα" ήταν πρωτοποριακή για την εποχή της
πριν δέκα περίπου χρόνια και είχε πολύ μεγάλη επιτυχία. Ήταν η
ευκαιρία να τρώει κανείς με την παρέα του σε πολύ καλά εστιατόρια σε
πολύ προσιτές τιμές. Δυστυχώς, οι βραδιές αυτές διεκόπησαν σε μία
περίοδο της ζωής μου πολύ μεγάλων αλλαγών και μοιραία πολύ επίπονης
ψυχολογικά περιόδου.
Τις βραδιές αυτές τις ξαναρχίζουμε, δημοσιεύοντας τις κυρίως μέσω της
ιστοσελίδας μας αλλά και της σελίδας μας megapanos winery στο facebook
όπου κάνοντας κανείς like θα παίρνει ενημέρωση για τις εν γένει
δραστηριότητες μας. Παράλληλα στέλνουμε και emails στους εκτός
facebook εφόσον μας στείλουν ειδοποίηση στο email μέσω της ιστοσελίδας
μας www.megapanos.gr ότι ενδιαφέρονται να ενημερώνονται. .
Είναι γεγονός ότι η οικονομική δυσχέρεια στην οποία έχει επέλθει ο
κόσμος καθιστά πολύ δύσκολες τις εξόδους του σε εστιατόρια και γι'
αυτό πιστεύω και ότι η προσέλευση θα είναι μικρότερη. Είναι όμως μία
ευκαιρία για κάποιους που θα ήθελαν να βγουν να βγουν οικονομικά και
ποιοτικά απολαμβάνοντας ένα πλήρες μενού. Το κόστος δεν ξεπερνάει τα
30€ συμπεριλαμβανομένου του κρασιού.
«Ε» έτσι απλά είναι το όνομα με το οποίο ο Αλέξανδρος Μεγαπάνος βάπτισε το νέο κρασί του, σηματοδοτώντας τόσο την επανεκκίνηση της Οινοποιίας του όσο και την εποχή που διανύουμε: Ε για το Ε-ύγευστο, Ε για το Ε-υκολόπιοτο, Ε για το Ε-υχάριστο, Ε-ρυθρό για το χρώμα του και Ε-λληνικό λόγω καταγωγής του.
Στην αγγλική το Ε παίρνει θέση για μία πολύ ελληνική λέξη το Ε-conomic και τέλος το E για το E-shopping, αφού θα το προμηθεύεστε απευθείας μέσω internet.
Ας γνωρίσουμε λοιπόν γουλιά - γουλιά το Ε, το νέο κρασί που η Οινοποιία Μεγαπάνος ανταποκρινόμενη στην εποχή της κρίσης φέρνει στο οικογενειακό και φιλικό τραπέζι ώστε να ευχόμαστε καθημερινά στην "υγειά μας"!
- Ξεχάστε την φιλοσοφία των ευρωπαϊκών κρασιών! Το «Ε» είναι ένα κρασί που ακολουθεί τα πρότυπα του Νέου Κόσμου (Αμερική, Αφρική, Ν. Ζηλανδία και Αυστραλία). Παράγεται από αμπελώνες που καλλιεργούνται σε διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας και μπορεί να είναι χαρμάνι από διαφορετικές εσοδείες.
- Ξεχάστε τα εισαγόμενα κρασιά! Το «Ε» παράγεται από ποικιλίες που καλλιεργούνται αποκλειστικά στην Ελληνική γη.
- Ξεχάστε τις παλιομοδίτικες ετικέτες! Η εμφάνισή του «Ε» είναι πρωτοποριακή διαθέτοντας QR code ώστε οι χρήστες των smart phones -μέσω της εφαρμογής QR reader- να συνδέονται με την ιστοσελίδας της οινοποιίας, όπου θα μπορούν να βρίσκουν πληροφορίες σχετικά με το κρασί αυτό εύκολα και απλά μέσω του κινητού τους.
- Το «Ε» έχει άποψη! Δεν συμμετέχει σε διαγωνισμούς, όχι γιατί δεν πιστεύει στις δυνατότητές του, αλλά γιατί στο μόνο βραβείο που πιστεύει είναι αυτό της αποδοχής και της προτίμησης αυτών που το πίνουν.
- Είναι Ε-ύγευστο, Ε-υκολόπιοτο και Ε-υχάριστο! Είναι ένα κρασί που θα κλέψει τις καρδιές σας με τον απολαυστικό γευστικό και αρωματικό του χαρακτήρα.
- Το «Ε» δεν υπακούει σε κανόνες! Με 2 ώρες ψυγείο πριν το σερβίρισμα το καλοκαίρι και 2 ώρες παραμονή στο μπαλκόνι τον χειμώνα, μπορεί να καταναλωθεί εξίσου εύκολα όλες τις εποχές του χρόνου. Είναι ιδανικός “συνοδός” για κρέατα της σχάρας, μαγειρευτά πικάντικα ή μη, τυριά και ακόμα και ψάρια.
- Το «Ε» είναι μοντέρνο και διαδικτυωμένο! Διακινείται μόνο από την ιστοσελίδα της οινοποιίας, όπου μπορείτε να το αγοράσετε σε χαρτοκιβώτιο 6 φιαλών, για να το αποθηκεύετε εύκολα, ή να παραγγείλετε μια μεμονωμένη φιάλη.
- Και πάνω από όλα, το «Ε» “ζει” στην εποχή του! Είναι οικονομικό, διότι η απόλαυση ενός κρασιού θα πρέπει να είναι δικαίωμα όλων και η τιμή δεν θα πρέπει να αποτελεί εμπόδιο σε αυτό.
Το «Ε» ήρθε για να ευφράνει καρδίες, να συναντήσει την Ε-πιτυχία, Ε-λευθερία, Ε-υτυχία, Ε-υδαιμονία που θέλουν προσπάθεια, κόπο και τόλμη για να κατακτηθούν…
Στην υγειά σας !
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr