Η Ελλάδα επιστρέφει στον διεθνή χάρτη της επιχειρηματικότητας; Νέες εταιρείες γίνονται δεκτές - Κινήσεις αναδιοργάνωσης‏

Δύο ακόμη ελληνικές επιχειρήσεις, η Obrela Security Industries και η Out There Media, έγιναν δεκτές την Τετάρτη στο 47ο διεθνές πάνελ επιλογής του παγκόσμιου επιχειρηματικού δικτύου Endeavor Global. Παράλληλα, με επιτυχία ολοκληρώθηκε και η διεθνής εκδήλωση επιχειρηματικών συναντήσεων (B2B Networking Event), που διοργάνωσε το Enterprise Europe Network - Hellas στις εγκαταστάσεις του ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος», σύμφωνα με το ΒΗΜΑ.

Δύο ακόμη ελληνικές επιχειρήσεις, η Obrela Security Industries και η Out There Media, έγιναν δεκτές την Τετάρτη στο 47ο διεθνές πάνελ επιλογής του παγκόσμιου επιχειρηματικού δικτύου Endeavor Global. Παράλληλα, με επιτυχία ολοκληρώθηκε και η διεθνής εκδήλωση επιχειρηματικών συναντήσεων (B2B Networking Event), που διοργάνωσε το Enterprise Europe Network - Hellas στις εγκαταστάσεις του ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος», σύμφωνα με το ΒΗΜΑ.



Πρόκειται για δύο ακόμη γεγονότα που έβαλαν το λιθαράκι τους για να επιστρέψει η Ελλάδα στον διεθνή χάρτη της επιχειρηματικότητας, έπειτα, μάλιστα, από τις θετικότατες εντυπώσεις που άφησαν οι εθνικές αποστολές στην διεθνή έκθεση κινητής τηλεφωνίας της Βαρκελώνης (GSMA - MWC), στην μεγάλη έκθεση τεχνολογίας CeBIT 2013 του Ανόβερου και στην διεθνή έκθεση του Τουρισμού στο Βερολίνο (ITB), αλλά και των επιχειρηματικών αποστολών που συνόδεψαν τον πρωθυπουργό κ. Αντώνη Σαμαρά σε Κατάρ και Τουρκία αντίστοιχα.  
Άλλωστε, όπως διαπίστωσαν οι εκπρόσωποι των κλαδικών φορέων, το κλίμα και η εντύπωση που καταγράφεται στο εξωτερικό για τη χώρα μας βελτιώνεται και, εάν δεν υπάρξουν απρόβλεπτες ή αρνητικές εξελίξεις, η Ελλάδα θα βιώσει καλύτερες ημέρες στις διεθνείς αγορές.
Δύο ακόμη ελληνικές συμμετοχές στην Endeavor Global
Μετά το Dailysecret και την Hellas Direct δύο ακόμη ελληνικές επιχειρήσεις, η Obrela Security Industries και η Out There Media επελέγησαν για να εισέλθουν στην πλατφόρμα της Endeavor Global στο πλαίσιο του 47ου πάνελ επιλογής (ISP).
Συνολικά στο ISP, το οποίο πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην ελληνική πρωτεύουσα αξιολογήθηκαν και επιλέγησαν από 19 επιχειρηματικούς ηγέτες και μέλη του διεθνούς δικτύου της Endeavor 19 επιχειρηματίες, που εκπροσώπησαν 13 εταιρίες από επτά χώρες.
Εξ αυτών η Obrela Security Industries, η οποία εκπροσωπήθηκε από το διευθύνοντα σύμβουλο, κ. Γιώργο Πατσή, δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών αξιολόγησης και διαχείρισης του πληροφοριακού κινδύνου σε πολύπλοκα περιβάλλοντα μεγάλων εγχώριων και διεθνών οργανισμών και εταιρειών.
Επίσης, η Out There Media, η οποία εκπροσωπήθηκε από την διευθύνουσα σύμβουλο, κυρία Κέρστιν Τρικαλίτη και την επικεφαλής επιχειρησιακών λειτουργιών, κ. Δάφνη Λουκά, δραστηριοποιείται στον κλάδο του Mobile Advertising και διαθέτει γραφεία σε 11 χώρες.
Με τις νέες 13 «μεταγραφές» το δίκτυο της Endeavor  έφτασε τους 785 επιχειρηματίες, τις 489 εταιρείες και τις 14 χώρες, που έχουν πρόσβαση σε συμβουλευτικές και άλλες υπηρεσίες, στο δίκτυο και τους επενδυτές κορυφαίων επιχειρηματιών από όλο τον κόσμο.  
«Η διοργάνωση αυτής της εκδήλωσης διεθνούς ενδιαφέροντος στην Αθήνα είναι καθοριστικής σημασίας, καθώς στρέφει την προσοχή μελών της διεθνούς επιχειρηματικής και επενδυτικής κοινότητας στην Ελλάδα και δίνει την ευκαιρία να αναδειχθούν διεθνώς αξιόλογες ελληνικές επιχειρηματικές προσπάθειες. Η ικανοποίησή μας είναι ακόμα μεγαλύτερη με την ένταξη δύο ακόμα ελληνικών εταιρειών στο δίκτυό μας προκειμένου να τις βοηθήσουμε να αναπτυχθούν περαιτέρω διεθνώς και να αποτελέσουν πρότυπα για πολλούς ακόμα Έλληνες επιχειρηματίες» δήλωσε σχετικά ο γενικός διευθυντής της Endeavor Greece, κ. Χάρης Μακρυνιώτης.  
Χίλιες τριακόσιες διμερείς συναντήσεις
Παράλληλα, ολοκληρώθηκε με επιτυχία και η διεθνής εκδήλωση επιχειρηματικών συναντήσεων (B2B Networking Event) που διοργάνωσε το  Enterprise Europe Network - Hellas την Τετάρτη στις εγκαταστάσεις του Δημόκριτου.
Σύμφωνα με την μέτρηση των διοργανωτών, συμμετείχαν 300 ελληνικές και 110 ξένες επιχειρήσεις από 25 χώρες, οι οποίες πραγματοποίησαν περισσότερες από 1300 διμερείς συναντήσεις για πιθανές συνεργασίες στο εμπόριο, την τεχνολογία, την έρευνα, την προσέγγιση νέας πελατείας ή προμηθευτών και την γνωριμία με νέα προϊόντα και τεχνολογίες.
«Οι επιχειρήσεις προήλθαν από τους τομείς των τροφίμων (22%), των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (22%), της ενέργειας (18%), των υλικών και βασικών τεχνολογιών γενικής εφαρμογής  (17%), της  φαρμακευτικής βιομηχανίας / επιστημών υγείας  (11%) και του τουρισμού (10%). Οι χώρες που εκπροσωπήθηκαν σε μεγαλύτερο βαθμό ήταν η Γερμανία, η  Ιταλία, το Βέλγιο, η Αγγλία και η Κύπρος, ακολουθούμενες από την Αυστρία, την Τουρκία, την Πολωνία και τη Βουλγαρία» σημειώνουν οι διοργανωτές.
Το Enterprise Europe Network αποτελεί το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό δίκτυο ολοκληρωμένης επιχειρηματικής υποστήριξης και στην Ελλάδα εκπροσωπείται από 12 επιχειρηματικούς, αναπτυξιακούς και ερευνητικούς φορείς.
Οι εξαγωγές λύση στην κρίση
Παράλληλα, στοιχεία για την κατεύθυνση που χρειάζεται να πάρει η οικονομία για την έξοδο της χώρας από την κρίση παρουσίασε την Πέμπτη ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), κ. Δημήτρης Λακασάς, μιλώντας στην εκδήλωση «Προϊόν Ελληνικό! Δύναμη Ανάπτυξης & Εξωστρέφειας της Ελληνικής Οικονομίας».
«Για να τεθεί η ελληνική οικονομία σε σταθερές βάσεις, θα πρέπει ένα επιπλέον 25% του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος μας, να μεταφερθεί σε νέες εξαγωγικές δραστηριότητες. Σήμερα, ο εθνικός μέσος όρος στην εξαγωγική επίδοση (εξαγωγές % ΑΕΠ) στα αγαθά είναι 12,4% και στα αγαθά και υπηρεσίες είναι στο 26%, όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος ανέρχεται σε 45%» είπε ο κ. Λακασάς.
Όπως τόνισε, η ενίσχυση της ελληνικής παραγωγής θα έρθει με την αύξηση της εγχώριας ζήτησης για τα ελληνικά προϊόντα και των ελληνικών εξαγωγών στις διεθνείς αγορές. «Είναι αναγκαίο να αλλάξουμε επειγόντως καταναλωτικές συνήθειες και να καλλιεργήσουμε μια κουλτούρα εσωστρέφειας στην κατανάλωσή μας. Στόχος μας πρέπει να είναι να υποκαταστήσουμε τουλάχιστον κατά 30% τα εισαγόμενα προϊόντα με ελληνικά. Να ξεφύγουμε από τη λογική του "εγώ" και να λειτουργήσουμε στη λογική του "εμείς"» συμπλήρωσε.
Μάλιστα, επικαλέστηκε ανάλυση του καθηγητή Χρηματοοικονομικής, κ. Μιχάλης Γκλεζάκου, στην οποία σημειώνεται ότι εάν υποκατασταθεί το 20% των εισαγόμενων αγαθών με εντόπια, θα «πέφτουν» στην ελληνική οικονομία περίπου 10 δισ. ευρώ το χρόνο.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr