11500: Ο αριθμός για την καταμέτρηση ρεύματος σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Οι καταναλωτές σε Αττική και Θεσσαλονίκη μπορούν να αναγγέλλουν τηλεφωνικά τις ενδείξεις της τακτικής καταμέτρησης του μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας του ακινήτου τους, όχι μόνο στα κατά τόπους γραφεία του Διαχειριστή του Δικτύου Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ), αλλά και στο τηλεφωνικό 11500.

Όπως ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ, η δυνατότητα αυτή μπορεί να αξιοποιηθεί στις περιπτώσεις που η τακτική λήψη ένδειξης από τον μετρητή δεν κατέστη δυνατή, είτε επειδή δεν βρίσκεται σε προσβάσιμο σημείο του ακινήτου, είτε επειδή ο καταναλωτής απουσίαζε και έλαβε τη σχετική ειδοποίηση επίσκεψης των συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ (στην οποία αναγράφεται η ακριβής ημερομηνία και ώρα επίσκεψης).

Οι πελάτες θα μπορούν να αναγγείλουν την ένδειξη του μετρητή τους στο 11500, είτε την ίδια ημέρα μέχρι τις 19:00 είτε την επομένη ημέρα μέχρι τις 10:00.

Σύντομα η δυνατότητα αυτή θα παρασχεθεί και στους καταναλωτές της υπόλοιπης χώρας, οι οποίοι εν τω μεταξύ μπορούν να αναγγέλλουν τις ενδείξεις του μετρητή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με τα κατά τόπους γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ.

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr