Μόνο στο Eirinika: O διάσημος Hendre Coetzee, Global Executive Coach έρχεται στην Ελλάδα και λέει δυνατά: Ονειρευτείτε και γίνετε εσείς η αλλαγή που επιθυμείτε!

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες και στελέχη με θετική στάση ζωής,  οι οποίοι ενδιαφέρονται να εξελιχθούν ως ηγέτες,  να διεκδικήσουν   προσωπική και επαγγελματική  ευημερία και να συνεισφέρουν  με την ελπίδα τους, το κουράγιο τους και το έργο τους στη αναγέννηση της Ελλάδας μας.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες και στελέχη με θετική στάση ζωής,  οι οποίοι ενδιαφέρονται να εξελιχθούν ως ηγέτες,  να διεκδικήσουν   προσωπική και επαγγελματική  ευημερία και να συνεισφέρουν  με την ελπίδα τους, το κουράγιο τους και το έργο τους στη αναγέννηση της Ελλάδας μας.


 
Πρόκειται για ένα βιωματικό workshop διάρκειας 8 ωρών μέσα από το οποίο ο Hendre Coetzee θα καθοδηγήσει τους συμμετέχοντες στην ανάπτυξη του προσωπικού τους «χάρτη» στο σχεδιασμό του οράματός τους και στην επίτευξη των στόχων τους.



Μαθαίνοντας να χρησιμοποιούν  μια τεκμηριωμένη μέθοδο, με βάση τις νεύρο-επιστήμες,  οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ξεκλειδώσουν τη διαύγειά τους, να αναπτύξουν τις δεξιότητες που χρειάζονται και να σχεδιάσουν ένα πλάνο που θα τους οδηγήσει με επιτυχία στο προσωπικό τους ταξίδι - τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο. 

Σε μία περίοδο παρατεταμένης κρίσης, κατά την οποία αρκετοί από εμάς δε ζούμε τη ζωή που θα θέλαμε τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά, ενώ ταυτόχρονα δεν ξέρουμε πώς να δημιουργήσουμε αυτό που θέλουμε για τον εαυτό μας και για τους γύρω μας, στη SARGIA Partners νιώσαμε την ανάγκη να συμβάλουμε με έναν πρακτικό και θετικό  τρόπο στη βελτίωση  της επιχειρηματικής σκέψης και δράσης. Έχουμε ανάγκη να ξέρουμε τι θέλουμε. Έχουμε ανάγκη να ξέρουμε που πάμε. Έχουμε ανάγκη να ονειρευόμαστε ένα όραμα πιο μεγάλο από μας, το οποίο  θα αλλάξει τον κόσμο μας» δήλωσε η CEO της SARGIA Partners και Master Coach, κυρία Γεωργία Καρτσάνη.

Ακολουθεί η συνέντευξη της Γεωργίας Καρτσάνη στην Ειρήνη Νικολοπούλου


 
Πόσο σημαντικό είναι το όραμα σήμερα στις εταιρείες μας που διανύουν μία πιό δύσκολη και δυσάρεστη εποχή  των τέλευταιων 30 ετών ; Είναι με άλλα λόγια συγκριτικό πλεονέκτημα γιά μία εταιρεία να έχει  εταιρικό όραμα έναντι των άλλων ;
 
Περισσότερο από ποτέ! Όπως λέει ο Peter Block «Η έκφραση οράματος είναι μία έκφραση ελπίδας, και αν δεν έχουμε όραμα δεν έχουμε ελπίδα». Το όραμα ενός οργανισμού γίνεται πηγή έμπνευσης και ενέργειας που δεσμεύει τους εργαζόμενους  σε διαρκή μάθηση και δημιουργία—τους δίνει το κουράγιο να αντιμετωπίσουν όλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά, όχι γιατί δεν φοβούνται,  αλλά γιατί εστιάζονται  σε ένα μεγαλύτερο σκοπό που έχουν συμβάλει να δημιουργήσουν και τους ενώνει. Γι’ αυτό και οι οργανισμοί που έχουν ένα κοινό όραμα έχουν σαφώς ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων - έχουν ξεκαθαρίσει στους ανθρώπους τους, τους συνεργάτες τους και τη κοινωνία ποιος είναι ο λόγος ύπαρξής τους, οι αρχές τους και η προσφορά τους;  γιατί δημιουργούν, καινοτομούν και ενώνουν τους ανθρώπους τους με ελπίδα προς το μέλλον  που οι ίδιοι έχουν σχεδιάσει.
 
Σε ποια σημεία υστερούν σήμερα οι ελληνικές επιχειρήσεις;
 
Δεν θα εντόπιζα την υστέρηση στις Ελληνικές επιχειρήσεις αλλά στο πλέον των 70% όλων των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και ηγούνται από επαγγελματία Διευθύνοντα ή τον επιχειρηματία τον ίδιο. Για να είμαστε όμως δίκαιοι, είναι εξαιρετικά δύσκολο μέσα στις έντονες και εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες της καθημερινότητας που βιώνουμε να καταφέρει κάποιος να αποστασιοποιηθεί από το χάος και τις συνέχεις κρίσεις και να δει το δάσος (και όχι μόνο τα δέντρα). Οι δυνατές φωνές των καθημερινών απαιτήσεων έρχονται σε αντιπαράθεση με τον μακροπρόθεσμο προγραμματισμό και κάνει τα στελέχη να αισθάνονται ως δαπάνη  το χρόνο να χτίζουν  το μέλλον -με το φαινομενικό κόστος να είναι λιγότερο παραγωγικοί σήμερα. Επίσης, συχνά το όραμα αντιμετωπίζεται με δυσπιστία από τον επιχειρηματικό κόσμο. Πολλές φορές θεωρείται  ως φιλοσοφίες και λόγια του αέρα. Οι περισσότεροι ηγέτες στην εποχή μας προτιμούν να καταφεύγουν σε απτά δεδομένα και νούμερα παρά να βρεθούν αντιμέτωποι με αόριστες εικόνες του μέλλοντος και συναισθήματα -πόσο μάλλον όταν δεν έχουν τις απαραίτητες ικανότητες για να τα διαχειριστούν. Επιπλέον ,  το κοινό όραμα μίας επιχείρησης απαιτεί χρόνο για να χτιστεί και  προϋποθέτει διαρκή διάλογο μεταξύ των ανθρώπων της, όπου η αμφισβήτηση βρίσκεται σε πλήρη ισορροπία με το κατεστημένο, και καταλαβαίνετε πόσο άβολο μπορεί να είναι αυτό για «παντογνώστες», άλφα τύπου ηγέτες!
 
Ποια είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού οράματος για μία εταιρεία ;
 
Το όραμα πρέπει να είναι σύμφωνο με τις βασικές Αρχές και το Σκοπό της επιχείρησης. Κατά τον ίδιο τρόπο θα πρέπει σε ένα βαθμό να αντανακλά τα προσωπικά οράματα των εργαζομένων της που αποτελούν τη βάση του κοινού. Αυτό είναι και το πιο σημαντικό σημείο για την επίτευξη ευθυγράμμισης  και δέσμευσης των ανθρώπων της επιχείρησης .
Επίσης, όταν χτιστεί το κοινό όραμα πρέπει να καθοριστούν τα στοιχεία εκείνα που θα μετρούν την πρόοδο σε σχέση με την επίτευξή του. Θέτοντας ενδιάμεσους στόχους επιτυγχάνεται η άμβλυνση των δυσκολιών που εμφανίζονται σε συνδυασμό με την καθημερινότητα.
 
Αισθάνεσθε αισιόδοξη σχετικά με την πορεία της Ελλάδας και των ελληνικών επιχειρήσεων;
 
Πιστεύω ότι αυτή την εποχή έχουμε τη καλύτερη δυνατότητα να αναδιαρθρωθούμε, να καινοτομήσουμε, να μάθουμε, να επεκταθούμε και να αποδείξουμε τελικά ότι η Ελλάδα και το πνεύμα της ποτέ δεν πεθαίνει! Το πιστεύω αυτό από τα βάθη της ψυχής  μου! Απλά χρειαζόμαστε να δημιουργήσουμε ένα δυνατό προσωπικό όραμα που  θα αποτελέσει το ολόγραμμα του κοινού μας οράματος ως Έλληνες για τη πατρίδα μας.
 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr