Polar vortex: Δείτε πόσο ακραίο είναι το πολικό ψύχος στη Νέα Υόρκη: Τα μακαρόνια γίνονται γλυπτό πάγου!

Θερμοκρασίες πιο χαμηλές και από τον πλανήτη Άρη!

Θερμοκρασίες έως και -55 βαθμούς Κελσίου δείχνουν τα θερμόμετρα στις Μεσοδυτικές πολιτείες των ΗΠΑ, με αποτέλεσμα τουλάχιστον 90 εκατομμύρια κάτοικοι να έχουν τεθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

Η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία των ΗΠΑ (NWS) και οι υπηρεσίες Υγείας προειδοποίησαν ότι πρόκειται για συνθήκες "απειλητικές για τη ζωή". Ήδη μέχρι σήμερα, τουλάχιστον 12 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#polarvortex ❄️ (?: @mayrenaisamar)

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη UW-Madison Letters & Science (@uwmadisonls) στις

Η μετεωρολογική υπηρεσία συνιστά μάλιστα σε όσους κυκλοφορούν, να καλύπτουν το στόμα τους για να προστατεύσουν τους πνεύμονες από τον κρύο αέρα. «Θα πρέπει να αποφεύγουν την υπερβολική αναπνοή, ακόμη και να μιλούν» γράφει η USA Today.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Temperaturas negativas parecidas com as do Ártico, que nesta semana atingiram -46 °C em Chicago, extrapolaram as vendas de casacos premium para um público muito mais amplo do que os amantes de esportes de inverno. Afinal, executivos, advogados, comerciantes, agentes do mercado financeiro, profissionais liberais, todos precisam encontrar uma roupa adequada para conseguir sair de casa. O vórtice polar que atinge o Meio-Oeste dos Estados Unidos faz das jaquetas puffers um item de primeira necessidade e, ao mesmo tempo, símbolo de status. Os modelos de luxo chegam a custar R$ 12.000. Como bem resumiu o vice-presidente da rede de lojas @bloomingdales , Brooke Jaffe: “Para muitas pessoas, especialmente em cidades como Nova York, seu casaco é como se fosse seu carro. Precisa funcionar bem, mas também precisa ser bonito”. Duas marcas disputam o posto de Ferrari dos casacos, a francesa @moncler e a @canadagoose , ambas criadas nos anos 1950 e que dispararam em valor de mercado nos últimos anos. A Moncler, que vendia 45 milhões de euros em 2003, passou a vender 489 milhões de euros em 2012, segundo a Reuters. A jaqueta mais em conta no site custa R$ 1.764, e as marcas já apostam em outros itens como cachecóis, tênis e mochilas, além de ações na Bolsa de Valores. A tecnologia das roupas aliada ao marketing e à onda de baixas temperaturas transformaram os casacos premium em objeto de desejo. Mesmo custando caro, não são vistos como um gasto, mas como investimento estratégico na era das mudanças climáticas. ...⠀ ?@360chicago / @jonverhoeft ?Esquina.net.br é parceiro do @estadao⠀ ?Receba nossa newsletter ?fb.com/esquina.cidades⠀ #polarvortex #polarvortex2019 #chicago #climatechange #moncler #canadagoose #pufferjacket #fashion

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Esquina (@_esquina_) στις

Μάλιστα τις τελευταίες ώρες κυκλοφορεί στο διαδίκτυο και ένα βίντεο το οποίο δείχνει πόσο δριμύ είναι το ψύχος.

Συγκεκριμένα μια νεαρή κοπέλα βγαίνει έξω ενώ έχει λούσει τα μαλλιά της. Αυτό που ακολουθεί ξεπερνάει κάθε φαντασία. Τα μαλλιά της κοκαλώνουν και δείχνουν σαν γλυπτό από πάγο.

Το ίδιο συμβαίνει και σε ζεστά μακαρόνια και ένα πιρούνι.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr