Beyonce: Η παγκόσμια περιοδεία της μέσα από αμέτρητα ρούχα - Πάνω από 100+ κορμάκια, τουαλέτες, δείτε τα best of (φωτό - βίντεο)

Η γκαρνταρόμπα του Renaissance Tour της Beyoncé....

 Eίναι η πρώτη παγκόσμια περιοδεία της Beyonce ύστερα από επτά χρόνια και φέρει τον τίτλο Renaissance, δηλαδή Αναγέννηση.

 

 

Η Beyonce ξεκίνησε την ευρωπαϊκή της περιοδεία στις 10 Μαΐου στο «Friends Arena» της Στοκχόλμης.  Επόμενοι σταθμοί της ήταν Βρυξέλλες, Παρίσι, Βαρκελώνη, Μασσαλία, Κολωνία, Άμστερνταμ, Αμβούργο  και Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ για το European tour της μένουν μόνο η Φρανκφούρτη και η Βαρσοβία. 

Δείτε επίσης: Η Μπιγιονσέ έκανε πάλι το στυλιστικό της θαύμα! Με total Louis Vuitton look στο πλάι του συζύγου της, Jay Z - Το απόλυτο couple goals (φωτό - βίντεο)

Loewe: Mε τα custom κορμάκια του ισπανικού brand, η Μπιγιονσέ στην παγκόσμια περιοδεία της (φωτό)

Από τις 7 Ιουλίου η περιοδεία της θα «μεταφερθεί» στην Βόρεια Αμερική με πρώτη στάση το Τορόντο και θα ολοκληρωθεί στη σκηνή του «Caesars Superdome» της Νέας Ορλεάνης στις 27 Σεπτεμβρίου.

 

 

Η τελευταία περιοδεία της «βασίλισσας» του R&B ήταν το 2016 με περισσότερα από 300.000 εισιτήρια μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αναφέρει ο Guardian.

Τα εισιτήρια της πολυαναμενόμενης περιοδείας θα διατίθενται από την επίσημη ιστοσελίδα της Beyonce.

 

 

 

 

2,1 δισ. δολάρια θα εισπράξει η Beyoncé από την παγκόσμια περιοδεία της

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Forbes, η Beyoncé υπολογίζεται ότι θα εισπράξει σχεδόν 2,1 δισ. δολάρια από τις 57 συναυλίες που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα της περιοδείας «Renaissance» σε όλο τον κόσμο.

Το ποσό αυτό είναι κατά 500 εκατ. δολάρια μεγαλύτερο από από τα εκτιμώμενα κέρδη 1, 6 δισ. της Taylor Swift από τη δική της αντίστοιχη περιοδεία με τίτλο «Eras».

Να σημειώσουμε πως οι συναυλίες εμφανίζουν υψηλή μέση τιμή εισιτηρίων, που κυμαίνεται γύρω στα 700 δολάρια.

 

 

 

 

Οι τουαλέτες, τα custom κορμάκια και τα αμέτρητα ρούχα

Πάει ένας μήνας από τότε που ξεκίνησε η παγκόσμια περιοδεία της Beyoncé και από τότε δεν έχουμε σταματήσει να απολαμβάνουμε την υψηλής ραπτικής μόδας που φέρνει η γνωστή ποπ σταρ στη σκηνή.

Μέσα από ένα εντυπωσιακό show το οποίο προβλέπεται να ονομαστεί γρήγορα μία από τις πιο πετυχημένες περιοδείες της δεκαετίας, η queen Bey αποδεικνύει γιατί έχει αποκτήσει την αναγνωρισιμότητα και τον σεβασμό των συναδέλφων της αλλά και ολόκληρου του κόσμου.

 

 

 

 

 

 

Η γκαρνταρόμπα της μέχρι στιγμής έχει τα πάντα:  από τον κορσέ της Vivienne Westwood, μέχρι ένα αστραφτερό catsuit Loewe ή τον anatomy-inspired Alexander McQueen και την playful πανοπλία από Mugler. Κάθε αντικείμενο, όπως το κατά παραγγελία διαμαντένιο ακουστικό της από Tiffany & Co., έχει εξεταστεί προσεκτικά.

Η ίδια έχει επιλέξει οίκους μόδας όπως οι Mugler, Alexander McQueen, Balmain, ενώ τίκμησε και την δική μας, Μαίρη Κατράντζου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Επιπλέον, η Beyoncé συνεργάζεται με την Αμερικανίδα στυλίστρια και σχεδιάστρια κοστουμιών Zerina Akers, η οποία διαχειρίζεται το τμήμα της γκαρνταρόμπας της. Η Akers ίδρυσε επίσης την πλατφόρμα Black Owned Everything, με σκοπό να προωθήσει μαύρους σχεδιαστές και επιχειρήσεις μόδας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ένα από τα ρούχα που θα μας μείνει αξέχαστο είναι μια ολόσωμη φόρμα του οίκου μόδας LOEWE, συνοδευόμενη από γάντια με αιχμηρά κόκκινα νύχια. Επίσης, η Beyoncé είναι γνωστή θαυμάστρια του γαλλικού οίκου μόδας Mugler και έχει φορέσει τουλάχιστον δύο δημιουργίες τους σε εμφανίσεις της στη Στοκχόλμη.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr