Κατερίνα Διδασκάλου: Υπέρκομψη με ριγέ φόρεμα & λευκά sneakers (φωτό)
Πήγε σε θεατρική παράσταση
Μία "καλλιτεχνική" έξοδο πραγματοποίησε η Κατερίνα Διδασκάλου, το βράδυ της Τετάρτης.
Συγκεκριμένα, η λαμπερή ηθοποιός παρευρέθηκε στο θέατρο Βράχων, για να παρακολουθήσει την θεατρική παράσταση "Άμλετ".
Έδειχνε άκρως χαρούμενη και πρόθυμη να ποζάρει στα δεκάδες φλας των φωτογράφων.
Για την περίσταση φόρεσε ένα σικ ριγέ φόρεμα σε maxi μήκος με κλειστό λαιμό και μακρύ μανίκι.
Φαινόταν μία άνετη δημιουργία που της προσέφερε ευχέρεια κινήσεων.
Απογείωσε το κομψό της look με λευκά sneakers, πράσινη τσάντα και denim jacket.
Διαβάστε ακόμη: Κατερίνα Διδασκάλου: Υποδέχεται το καλοκαίρι με μία "δροσερή" βουτιά - Εκπληκτική σιλουέτα με μαύρο ολόσωμο μαγιό (φωτό)
Ολοένα και περισσότερες γυναίκες υιοθετούν την τάση των sneakers το καλοκαίρι, καθώς επιθυμούν να είναι άνετες και στυλάτες ταυτόχρονα.
Λίγα λόγια για την παράσταση
Τον ΑΜΛΕΤ, το κορυφαίο έργο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ, παρουσιάζει η Εποχή Τέχνης το καλοκαίρι του 2024. Με τον Άμλετ, ο Σαίξπηρ καταθέτει στο παγκόσμιο θέατρο ένα έργο μνημειώδες που, αιώνες τώρα, έχει δημιουργήσει τη δική του μυθολογία. Μια κατάδυση στην ουσία του ανθρώπου και ταυτόχρονα ένα requiem στη σκοτεινή πλευρά του. Μέσα από τον Άμλετ, ο Σαίξπηρ μας περιγράφει την εποχή του, που είναι και δική μας εποχή. Ένα κείμενο υπερχρονικό και βαθιά πολιτικό.
Ο Θέμης Μουμουλίδης, επιχειρεί μια σύγχρονη σκηνική ανάγνωση του έργου, με μια ομάδα σημαντικών ηθοποιών, με επικεφαλής τον Αναστάση Ροϊλό στον ρόλο του Άμλετ. Με όχημα την μεγαλειώδη ποιητική μετάφραση του Γιώργου Χειμωνά, η παράσταση παρακολουθεί το «γκρέμισμα» ενός κόσμου, ανίκανου να υπακούσει σε κανόνες και ηθική. Ένας κόσμος σκοτεινός, αδίστακτος, όπου η φιλία αλλά και οι σχέσεις αίματος δεν σημαίνουν τίποτε. Ένας «ετοιμόρροπος» κόσμος σκοπιμοτήτων και ιδιοτέλειας: η χώρα αυτή ονομάζεται Κτηνωδία.
Ο Άμλετ γνωρίζει εξαρχής ότι αυτός ο κόσμος είναι σάπιος και πρέπει να καταστραφεί: καμιά χρήση του κόσμου δεν είναι καλή. Να βουλιάξει! Σε όλη τη διαδρομή του έργου, ο Άμλετ-Σαίξπηρ, με μοναδικό όπλο τη θεατρική μηχανή, δεν σταματά να αποκαλύπτει και να καταγγέλλει. Ο Σαίξπηρ αναθέτει στον Άμλετ να «στήσει» μια παράσταση μέσα στην παράσταση, ώστε θεατές και πρωταγωνιστές της τραγωδίας να μπορούν μέσα από τον μεγεθυντικό φακό της σκηνής, να βιώσουν το μέγεθος της παρακμής, την οποία είναι νομοτελειακά αδύνατον να αποφύγεις. Γιατί ο κόσμος του υποδείγματος είναι ήδη νεκρός.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr