Pollfish: H ελληνική startup με διαδικτυακή έρευνα έγινε Talk of the town σε παγκόσμιο επίπεδο - μόλις σε 6 μήνες ζωής μια πρωτοποριακή ιδέα τέθηκε σε εφαρμογή και αποφέρει κέρδη άμεσα!
Μια νέα ελληνική startup εταιρία, με μόλις 6 μήνες ζωής, αποτελεί talk of the town για το πώς μια πρωτοποριακή ιδέα μπορεί άμεσα να τεθεί σε εφαρμογή και να αποφέρει κέρδη! Η δημιουργία και η επιτυχία της Pollfish αποδεικνύει πως κάθε αξιόλογη επιχειρηματική ιδέα, με την κατάλληλη υποστήριξη και χρηματοδότηση μπορεί να εξελιχθεί σε ένα success story.
Μια νέα ελληνική startup εταιρία, με μόλις 6 μήνες ζωής, αποτελεί talk of the town για το πώς μια πρωτοποριακή ιδέα μπορεί άμεσα να τεθεί σε εφαρμογή και να αποφέρει κέρδη! Η δημιουργία και η επιτυχία της Pollfish αποδεικνύει πως κάθε αξιόλογη επιχειρηματική ιδέα, με την κατάλληλη υποστήριξη και χρηματοδότηση μπορεί να εξελιχθεί σε ένα success story.
H ιδέα του κ. Ζήση Μπέλλα, CCO στην Pollfish, και των υπόλοιπων συνιδρυτών της εταιρείας, κ.κ Ιωάννη Παπαδάκη, Αντρέα Βούρκου και Γιάννη Ζαούδη, ξεκίνησε από ένα πρόβλημα: τη δυσκολία που έχουν οι ιδιοκτήτες εφαρμογών να βγάλουν χρήματα από την εφαρμογή τους, χωρίς να δείχνουν ενοχλητικές για τον χρήστη διαφημίσεις. Συγκέρασαν αυτό το πρόβλημα με την ανάγκη της έρευνας αγοράς, δείχνοντας σύντομα ερωτηματολόγια στους χρήστες με έναν πολύ φιλικό τρόπο, ώστε να είναι άψογη η εμπειρία του ερωτώμενου και πολύ ποιοτικότερες οι απαντήσεις που λαμβάνονται, αναφέρει το newmoney.gr
Σύμφωνα με μία πρόσφατη έρευνα από την εταιρεία Gigaom, η συνολική Ευρωπαϊκή οικονομία που αφορά στις εφαρμογές από 1,8 εκ. το 2013 θα ανέλθει σε 4,8 εκ. το 2018 και οι προγραμματιστές έχουν λάβει €17.5 δισ. έσοδα το 2013, το οποίο αναμένεται να αυξηθεί σε €63 δισ. τα επόμενα πέντε χρόνια.
Με τη βοήθεια του PJ Tech Catalyst Fund της Πειραιώς, που διαχειρίζεται κεφάλαια Jeremie της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ξεπερνώντας τα εμπόδια της γραφειοκρατείας των κρατικών υπηρεσιών, με υπομονή και επιμονή, η εταιρία Pollfish αποτελεί αυτή τη στιγμή πρότυπο ανάπτυξης επιχειρηματικής ιδέας, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας. Με λέξη-κλειδί την «εξωστρέφεια», η εταιρία επεκτείνει συνεχώς τις δραστηριότητές της σε Ελλάδα και εξωτερικό αφού, λόγω της φύσης της, οι πελάτες προέρχονται από όλο τον κόσμο. Η αναζήτησή τους γίνεται μέσω πολλών καναλιών και ένα από τα αποτελεσματικότερα είναι η παρουσία ή και χορηγία διαφόρων συνεδρίων για την έρευνα αγοράς παγκόσμια.
«Ο κόσμος αλλάζει με ταχείς ρυθμούς και η Pollfish κινείται με γρήγορα και σταθερά βήματα. Ήδη οι χρήστες smartphone πλησιάζουν τα 2 δισεκατομμύρια, με προοπτική να φτάσουν τα 5,6 δισεκατομμύρια το 2019», λέει ο κ. Ζήσης Μπέλλας. «Η μοναδικότητα που έχει η Pollfish, ως πρωτοπόρος στην έρευνα αγοράς μέσω των smartphones, είναι το όχημα που θα τη βοηθήσει να εξαπλωθεί παγκοσμίως, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις που εμφανίζονται στην παγκόσμια αγορά. Ήδη υπάρχουν στρατηγικές συνεργασίες σε μεγάλες αλλά και αναδυόμενες αγορές και οι προοπτικές είναι πάρα πολύ ελπιδοφόρες».
Όσοι έχουν μία καινοτόμο επιχειρηματική ιδέα και ενδιαφέρονται να υλοποιήσουν την ιδέα τους, μπορούν να επικοινωνήσουν με ένα startup accelerator, να συμμετέχουν στα startup weekends καθώς και σε παρόμοιες εκδηλώσεις και διαγωνισμούς και να αναζητήσουν βοήθεια και χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (πληροφορίες μπορούν να αναζητήσουν στο link http://ec.europa.eu/easme/sme_en.htm) ή άλλα διεθνή Funds για να ολοκληρώσουν την ιδέα τους.
Βήματα για την επιτυχημένη δημιουργία μίας startup επιχείρησης
'Ενα από τα αρχικά στάδια στη δημιουργία μίας startup επιχείρησης αποτελεί η υλοποίηση της ιδέας σε πράξη, που γίνεται μέσω καθοδήγησης, ενίσχυσης και δικτύωσης που προσφέρουν οι startup accelarators όπως οι Endeavor Greece, Metavallon και Founder Institute.
Επόμενο βήμα είναι η αναζήτηση και η λήψη χρηματοδότησης μίας startup επιχείρησης μέσω κεφαλαίων που χρηματοδοτούν την ίδρυση, ανάπτυξη των startups, όπως τα Openfund και Start Tech Ventures, καθώς και τα κεφάλαια που προέρχονται από πλατφόρμες crowdfunding όπως οι Groopio (http://www.groopio.com) και Give&Fund (http://www.giveandfund.com).
Παρακάτω αναφέρονται μία σειρά εκδηλώσεων και διαγωνισμών που μπορούν να συμμετέχουν όσοι επιθυμούν να υλοποιήσουν μία επιχειρηματική ιδέα και να λάβουν χρηματοδότηση:
• Διεθνής Φοιτητικός Διαγωνισμός Ennovation 2014 του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (http://www.ennovation.eu/?lang=EL) - Συμμετοχή μέχρι 10 Μαϊου
• Startup Europe roadshow, μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του European Young Innovators Forum (EYIF) που διοργανώνεται στο Alba Business Graduate School στις 30 Απριλίου(http://younginnovator.eu/startupeuroperoadshow/)
• 3ημερη εκδήλωση επιχειρηματικότητας στη Βόρεια Ελλάδα: Startup live Thessaloniki 2 έως 4 Μαϊου (http://startuplive.in/thessaloniki/1/)
• Παγκόσμια εβδομάδα Επιχειρηματικότητας: 17-23 Νοεμβρίου 2014 http://gr.unleashingideas.org/
Η πρωτοβουλία Startup Europe αποτελεί μέρος του σχεδίου δράσης της Ψηφιακής Ατζέντας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και υποστηρίζεται από την Αντιπρόεδρο Neelie Kroes, με στόχο την ενίσχυση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος στις web και ICT startups στην Ευρώπη, συνεισφέροντας στην καινοτομία, ανάπτυξη και θέσεις εργασίας στην Ευρώπη, και προωθώντας τους web και ICT επιχειρηματίες που ξεκινούν την επιχείρησή τους στην Ευρώπη, δίνοντας τους την ευκαιρία να ανθίσουν στην Ευρώπη.
Πηγή: POLLFISH: H ελληνική startup που παρέχει διαδικτυακή έρευνα σε παγκόσμιο επίπεδο με τη στήριξη της ΕΕ | newmoney.gr http://www.newmoney.gr/article/49036/pollfish-h-elliniki-startup-poy-parehei-diadiktyaki-ereyna-se-pagkosmio-epipedo-me-ti#ixzz30ME3zjyg
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr