Aποκλειστικό:Η Αννίτα Ναθαναήλ & ο άνδρας της, Κρις Χάμπερ, δημιούργησαν με το iRepair τη μεγαλύτερη succes story επιχείρηση επισκευής κινητών & tablets - Ο διεθνής Γ. Σαμαράς ιδιοκτήτης στη Θεσ/νίκη!

Σημείωση της editor του eirinika.gr: Το άρθρο αυτό ξεκίνησε με αφορμή την τακτικότατη «περατζάδα» μου από το iRepair του Αμαρουσίου, όπου εκτός από τις πολλές απορίες μου γύρω από τα iPad & iPhone μου, που λύνουν πρόθυμα οι χαμογελαστοί εργαζόμενοι του υποκαταστήματος, με κέρδισε η Κάρεν! 

Η Κάρεν είναι, η Ελληνοκαναδέζα υπεύθυνη του καταστήματος του Αμαρουσίου, με μόνιμη προθυμία & διάθεση να δώσει λύσεις, να απαντήσει και να προωθήσει τα «αιτήματά» μου στους καθ' ύλην experts συνεργάτες της. Μια Top Woman που όταν τη ρώτησα «Μα καλά ποιος είχε αυτήν την ωραία ιδέα για το iRepair», μου αποκάλυψε ότι η παλιά τηλεπαρουσιάστρια, Αννίτα Ναθαναήλ, βρίσκεται πίσω από το εγχείρημα μαζί με τον αξιαγάπητο σύζυγό της, Κρις Χάμπερ! Well done, Annita & Chris!

Όμορφη, λαμπερή, πετυχημένη επιχειρηματίας, υπέροχη μητέρα και σύζυγος! Η Αννίτα Ναθαναήλ, είναι μια πραγματική Top Woman! Όχι μόνο είναι μια «full σκλάβα» των παιδιών της, αλλά το iRepair, η επιχείρηση επισκευής κινητών τηλεφώνων, υπολογιστών και tablets που «άνοιξε» από κοινού με τον σύζυγό της, Κρις Χάμπερ, πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο και διαρκώς εξαπλώνεται στην ελληνική επικράτεια! Αλήθεια, πώς καταφέρνει και τα συνδυάζει όλα; Το μυστικό αυτό, το μοιράστηκε με το eirinika.gr καθώς επίσης και τα σχέδια της για το μέλλον, την άποψή της για την εξέλιξη της ελληνικής κοινωνίας απέναντι στις νέες τεχνολογίες αλλά και τις πιο συχνές βλάβες που καλούνται να αντιμετωπίσουν με τον κ. Χάμπερ στα καταστήματά τους! Απολαύστε μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη με πολύ χιούμορ και εύθυμη διάθεση στον Χάρη Αποστολόπουλο.

*****
Χάρης Αποστολόπουλος: Το iRepair είναι αναμφίβολα μια πετυχημένη επιχείρηση και ιδιαίτερα δημοφιλής στην ελληνική αγορά! Θεωρείτε πως πέτυχε διότι το δημιουργήσατε στο σωστό timing; Αν όχι, ποιο είναι το μυστικό του;

Αννίτα Ναθαναήλ: Ο σύζυγός μου, ο Κρις, δικαιούται τα εύσημα ως ηθικός αυτουργός και εγκέφαλος της iRepair. Εγώ απλά έβαλα το κεφάλαιο και το γούστο! Ξεκινήσαμε την εταιρεία πριν από 7 χρόνια επισκευάζοντας PC και laptop και το 2008 προσθέσαμε τα smartphone και τα tablet στην γκάμα των επισκευών μας. Ήμασταν η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που εφάρμοσε την άμεση εξυπηρέτηση στις επισκευές της, (ενδεικτικά, ο χρόνος αντικατάστασης σπασμένης οθόνης είναι 10 με 15 λεπτά) και οι πρώτοι που επισκευάζουμε κάθε είδους βλάβη σε επίπεδο μητρικής πλακέτας πχ. από πτώση συσκευής στη θάλασσα, σε πισίνα ..ακόμα και στο πλυντήριο! Έχουμε σώσει συσκευές που "έπεσαν "από τον 5ο όροφο αλλά και κάποιες που ξεχάστηκαν κατά λάθος... στον φούρνο!

Το timing έπαιξε ρόλο στο γεγονός ότι το 2009 που η αγορά των smartphones και των tablets άρχισε να απογειώνεται, ήμασταν ήδη μία αναγνωρισμένη επιχείρηση με πιστούς πελάτες και έτοιμοι να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας για κάθε νέο μοντέλο που εμφανιζόταν στην αγορά. Επιπλέον, ήμασταν και είμαστε ανάμεσα στις λιγοστές εταιρείες παγκοσμίως, που διαθέτουν την τεχνογνωσία και μπορούν να επισκευάζουν ακόμα και τις πιο δύσκολες βλάβες. Για τον λόγο αυτό, στο πελατολόγιό μας συμπεριλαμβάνονται καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών αλλά και μεγάλες επώνυμες αλυσίδες αυτών των ειδών. Τέλος, πιστεύω ότι διατηρώντας πολύ λογικές τιμές και ρίχνοντας συστηματικά το κόστος των επισκευών μας, καταφέρνουμε να διατηρούμε την πελατεία μας, η οποία έχει σήμερα ξεπεράσει τους 70.000 πελάτες.

ΧΑ: Πόσα είναι τα iRepair αυτή τη στιγμή; Τι προσωπικό απασχολείτε; Σκοπεύετε να επεκταθείτε ακόμα περισσότερο; 
ΑΝ: Υπάρχουν 2 καταστήματα iRepair στην Αθήνα, στη Γλυφάδα και στο Μαρούσι και υποκαταστήματα στην Πάτρα, την Κρήτη, τη Μύκονο και τη Χαλκίδα. Την ερχόμενη εβδομάδα εγκαινιάζουμε το κατάστημα της Θεσσαλονίκης και μέσα στον επόμενο μήνα, ένα νέο κατάστημα στα Γιάννενα. Απασχολούμε συνολικά 45 άτομα και σκοπεύουμε να επεκταθούμε σταδιακά στις περισσότερες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας τις οποίες εξυπηρετούμε ήδη με ένα δωρεάν δίκτυο courier της "επόμενης μέρας".


ΧΑ: Όταν ξεκινήσατε τη δημιουργία τους, είχατε κάποια εταιρεία του εξωτερικού ως πρότυπο; Ποια; Αν όχι, πώς και αποφασίσατε να τα δημιουργήσετε;
ΑΝ: Ο Κρις ήταν για 11 χρόνια επαγγελματίας αθλητής του πόλο και συμμετείχε σε όλες τις μεγάλες Ελληνικές ομάδες, ενώ παράλληλα αγωνιζόταν με την εθνική ομάδα της Αμερικής (έπαιξε σε 3 Ολυμπιάδες). Στη διάρκεια όλων αυτών των ετών και λόγω της έφεσης που τον διέκρινε με τα κομπιούτερ, επισκεύαζε στον ελεύθερό του χρόνο τις ηλεκτρονικές συσκευές όλων των φίλων του, αλλά όταν στη λίστα αυτών προστέθηκαν και οι δικοί μου, το νούμερο ήταν πλέον απαγορευτικό! Κάπως έτσι ξεκίνησε η ιδέα της εταιρείας, εγώ χρηματοδότησα αυτή την προσπάθεια και 7 χρόνια μετά, με πολύ κόπο και αμέτρητες ώρες εργασίας, φτάσαμε εδώ που βρισκόμαστε σήμερα!

ΧΑ: Ποια είναι η πιο συνηθισμένη βλάβη, για την οποία επισκέπτεται ο κόσμος τα καταστήματά σας; 
ΑΝ: Η επισκευή σπασμένης οθόνης έχει την πρωτιά, ενώ ακολουθεί η πτώση συσκευής σε υγρά (που συχνά είναι η... τουαλέτα!).

ΧΑ: Έχετε παρατηρήσει διαφορά στην εξοικείωση του κόσμου με τη μοντέρνα τεχνολογία, τα Tablets και τα Smart Phones; Πλέον σχεδόν όλες οι ηλικίες μπορούν να τα χρησιμοποιούν!
ΑΝ: Πράγματι, οι πελάτες μας κυμαίνονται από 10χρονα παιδιά με iPod μέχρι υπερήλικες 80 ετών με όλη την γκάμα της τεχνολογίας στα χέρια τους! Κάθε χρόνο παρατηρούμε εντυπωσιακή πρόοδο στην εξοικείωση του κόσμου με την τεχνολογία. Απόδειξη το ότι τα σημερινά πιτσιρίκια χειρίζονται τα tablets πριν καλά καλά μιλήσουν!

ΧΑ: Ποια είναι τα όνειρά σας για το μέλλον; Πότε θα νιώσετε ολοκληρωμένη ως επιχειρηματίας αλλά και ως άνθρωπος;
ΑΝ: Ονειρεύομαι να έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο στο μέλλον για να  κάνω περισσότερα πράγματα για τον εαυτό μου. Προς το παρόν προσπαθώ να παραμένω απόλυτα συγκεντρωμένη στο αντικείμενό μου προκειμένου να μπορέσω να απολαύσω την ελευθερία μου αργότερα... Είμαι ευγνώμων που σε μια τόσο δύσκολη εποχή έχω μια κερδοφόρα απασχόληση που με γεμίζει στο 100%. Όσον αφορά τους στόχους μου, αυτοί προτιμώ να είναι μικροί και ταπεινοί γιατί αποκτούνται με πολύ κόπο. Αυτό είναι ήδη ολοκλήρωση για μένα.

ΧΑ: Είστε μια πολυάσχολη γυναίκα ενώ έχετε παράλληλα και 2 κόρες, τη Σύνθια και την Τερέζα (12 & 10 ετών) στην πιο κρίσιμη ηλικία. Αλήθεια, πώς τα προλαβαίνετε όλα; Είστε πράγματι, όπως έχετε δηλώσει «Full σκλάβα των παιδιών σας;».
ΑΝ: Πριν από δυο χρόνια, ένιωσα ότι οι κόρες μου ήταν σε μια ηλικία που μου επέτρεπε να μπορώ πλέον να αφιερώνω περισσότερες ώρες στην δουλειά, αναλαμβάνοντας μεταξύ άλλων και το κομμάτι των αξεσουάρ στην εταιρεία, το οποίο εξελίχθηκε σε ένα σημαντικό αντικείμενο. Για τον λόγο αυτό, ο Κρις κι εγώ, ταξιδεύουμε 2 φορές το χρόνο στο εξωτερικό για να επισκεφθούμε τους προμηθευτές μας. Επιπλέον, επειδή έχω χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή και τη διακόσμηση, έχω αναλάβει την "εργολαβία" και το design των καταστημάτων.

Παρόλα αυτά, τα κορίτσια μου παραμένουν η προτεραιότητα στη ζωή μου και θα είμαι η σκλάβα τους μέχρι μα πεθάνω! Τα μεσημέρια είναι αφιερωμένα σ´εκείνες και τα περισσότερα απογεύματα κάνω με χαρά τον σωφέρ στις εξωσχολικές τους δραστηριότητες και ενδιάμεσα πηγαίνω πάλι στο κατάστημα της Γλυφάδας. Με λίγο καλό προγραμματισμό, ίσως και την ψυχή στο στόμα συχνά (γέλια) όλα μπορεί να τα προλάβει κανείς!

ΧΑ: Ποιο μέλλον οραματίζεστε για τις κορούλες σας;

ΑΝ: Πραγματικά οι κόρες μου έχουν ήδη ξεπεράσει τις προσδοκίες μου. Έχουν πάρει από το γονίδιο του μπαμπά και της μαμάς και δεν εφησυχάζουν, οπότε το μόνο που ονειρεύομαι είναι να τις δώ να «ανθίζουν» σε δημιουργικές γυναίκες και να παίρνουν τη ζωή στα χέρια τους!

****************

Επισκεφθείτε το iRepair στην επίσημη ιστοσελίδα του: irepair.gr/

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr